MAVİ
Koltukta oturmuş televizyon izliyordum.Dün çok fena hastalanmıştım ama bugün gayett iyiydim.Bu yüzden doktorun verdiği ilaçları çöpe sonuçta artık iyiydim.Eğer çöpe atmasaydım demirin bana zorla içireceğinden emindim.
Ben hasta olunca bir kıymete binmiştim ama mutluydum.Tabi bu özkan gelene kadardı.Bir süre misafir olarak bizde kalacakmış.Herkes olur ama özkan olmazdı bende bunu fırsat bilerek tek kuzenim olan aslıyı bize yatılı kalması için çağırdım annem ailesiyle konuştu ben yeni kocama alışana kadar bizde istediğimiz kadar yatılı kalabilirmiş tabi sevindim aslıda benim gibi biriydi tek fark o daha güzeldi mavi gözleri kıskançlıktan çıldırtacak derecedeydi ama sessiz biri olduğu ve ailesi izin vermediği için sevgilisi hatta erkek arkadaşı dahi yoktu o da lkitaptaki karakterlere aşıktı zaten.
İlginç bir kızdı.Dersleri onunda çok iyiydi genelde bizde kaldığında beraber sabaha kadar birbirimize korkunç hikayeler anlatırdık tabi ikimizde birbirimizden tırsaktık onun tek yatma problemi varda gerçi sonradan ben onu ışığada alıştırınca kayıp olan ikizim oldu.
Yani çok benzerdik tek fark o sevmediği insanlara çıkışmaz daha çok onları umursamazdan gelirdi.Neyse yukarıda özkanla demir pes oynuyordu.Demire söylemiştim aslının geleceğini muhtemelen birazdan burda olur.
Kapı çalmasıyla aslının geldiğini anladım koşarak kapıyı açtım özkanla demirde aşşağı inmişti.Kapıyı açmamla karşımda sırıtan aslıyı görmem bir oldu.
"Hoşgeldin"
Kıza o kadar sıkı sarıldım tabi oda alışık bana sıkıca sarıl yanaklarımı sıkmaya başladı bende onun yanaklarını sıkmaya başladım biz böyle sevinç gösterisi yaparken arkadan bir ıykkkler mi dersin öküz gini sesler mi dersin artık siz karar verin gerçekten uzun bir süreden mutluydum konuşabileceğim biri olmuştu günlüğüm dışında evet sizde şaşırdınız biliyorum ama ne kadarda pasaklı olsamda aslının yanımda yokken onla konuşormuşum gibi yazmam için bana geçen doğum günümde günlük hediye etmişti.En sonun da ayrılabildik.
"Hoşbulduk demek burda yaşıyorsun"
O da şimdi benim ilk geldiğimde verdiğim tepkileri vererekten etrafı izliyordu.
"Bunlar özkan ile demir"
O da hemen bakışlarını ikisinin üstünde daha doğrusu özkanın üstüne doğru çevirdi hadi ama bu hatayı yapma neyse endişelenmeme gerek yk birazdan özkan konuşunca herşeyin içine eder zaten.
"Memnun oldum bende aslı"
Diyerek elini ilk önce demire uzattı.
"Memnun olduk"
Diyerek dirseğini etrafa mal mal bakınan özkanın karnına geçirdi.
"Ah ne vuruyorsun be abi ben bunun sülaleden hiçkimsenin elini sıkmam şimdi bunuda bana yamamaya çalışırlar olmaz abi."
Dedikleri az değildi ben alınmasamda aslı alınırdı.Aslıya baktığımda gözleri dolmaya başlamıştı ama hemen kendini toparlayıp elini geri çekti.
"Özür dile hemen aslıdan"Diye çıkıştım mal özkana
"Önemli değil mavi boş ver."Aslı bu kadar alçak gönüllü olmak zorundamıydı.
"Ne özür dileyecekmişim bu köylü kızndan"
Sınırı aşıyordu ama benim birşey yapmama gerek kalmıyacaktı çünkü aslı sinirlenince öyle bir olurduki değil ayırmaya kalkışmak bırakın dövsün yoksa sizi diyerek kenara çekilir dövmesini beklerdim en son alışveriş merkezindeki kızı kel bırakacak kadar dövmüştü anlıyacağınız dövüş konusunda benim kesinlikle fenomenimdi.AH daha gençtin be özkan yapmayacaktım be yavrum birazdan neler çekeceğini bir bilsen.
Aslı sırtındaki çantayı almasıyla özkanın kafasına geçirmesi bir oldu o ses nydi sanırım çantasındaki demir parfüm şisesinin özkanın kafasını kırma sesiydi gerçekten o kadar ağırdıki taşıması bile zordu.
"Napıyorsun lan......................"
Gerisi malum hiç anlatmayım hayatımda ilk defa bilmediim bu kadar küfür duyuyorum derken aslı saçlarını çekiştirmeye başaldı tabi ben dokunmuyoırdum bile daha gençtim tam demir ayırmaya çalışacakken kendime doğru çekip uzak tuttum en iyisi yalnız bırakmak yoksa bizide öldürür aslı.
Demiri kolundan tuttuğum gibi odaya sürükledim.Arkadan kapıyı kapatıp kilitledim nolur nolmaz dimi ama yani.
"Napıyorsun sen bıraksana ayıralım öldürecek çocuğu"
O da şaşkın şaşkın bana bakıp naptığımı anlamaya çalışıyordu.
"He bırakaydım ayırmak bahanesiyle senide kel bıraksaydı dimi bana dua etmelisin yoksa şimdiye ya kel kalmıştın yada felç "
"O nasıl bir dövmek çocuğu öldürür lan bu kız"
"Sus be aslı nerde duracağını iyi bilir yani bilirdi şimdi bilemiycem tabi"
"Tamam be hadi kapıyı aç bağırışmalar kesildi aşşağı inip bakalım"
"Tamam"
Kapıyı açtım.Aşşağıdan gerçekten ses gelmiyordu.Aşşağı indiğimizde şok oldum desem azdır.İkisi beraber yerde üst üste uzanıyorlardı.Birde yetmezmiş gibi dudak dudağaydılar işte şiimdi bittim aslının annesi babası öğrense önce beni öldürürler sonra aslıyla özkanı evlendirirlerdi yine olan ana olurdu.
Hemen yanlarına gidip aslıyı çocuğun üstünden ve dudaklarından çektim demirle özkan saf saf bana bakerken aslıyı kolundan tutup odama kadar sürükledim.
Kıpkırmızı olmuştu eh olsun be ben burda acı çekeyim o or- dur yada özkanla olursa benimkimden daha büyük acı çekerdi oh yine yırtmıştım bazen bencil oluyorum sanırım neyse odama götürüp kapıyı arkadan kilitledim bu sapık özkan gelir devamını felan ister yapar mı yapardı beklenirdi ondan.
"Ben nolduğunu anlamadım tam ağzına yumruk atacakken beni öpmeye başladı tam onu ittirirken siz geldiniz mavi ben dönsem iyi olacak ben bu utançla kimsenin yüzüne bakamam"
"Ah benim sevgili kuzenim sen hiçbiryere gitmiyorsun gidecekse o gider"
"Ama senle demir beni halde"
"Merak etme ben demirle konuşurum"
"Psikopat mal gereksiz diye bahsettiğin kocan demir mi?"
"Hem gereksiz,hem mal,hem psikopat ,cani,serseri,odun daha sayıyım mi?"
Derken aslı arkama bakıyordu bende arkamı dönünce işte şimdi şıçtım.
"Benden böylemi bahsediyorsun sevgili karıcım"
Buz gibi gözlerini bana çevirmiş bakıyordu.Ah birkezde çeneni tut be bacım yok anam illa konuşcam inşallah hepsini duymamıştır bari ordan yırtarım diyerekten sırıtmaya başlamıştımki sözleriyle sırıtmamda dondu.
"Boşuna sırıtma hepsini duydum bunun hesabını sonra soracağım ben özkanı bir hasteneye götürüyorum akşam geç geliriz kapıyı kilitleyip yatın mutfakta yemek hazır ayrıca eşyalarını benim odama taşı sanırım bu senin için yeterli ceza olur kocanı sevmeye başlamalısın."
Deyip odadan çıktı o az önce ne demişti.Yanlış duymuşumdur diyerek aslıya baktım oda kapıya şaşkınca bakıyordu ah evet bu benm için yeterli ceza olurdu şimdi yanmıştım işte!!!
Multimedia aslı süper dövüşçü kızımız onunla konuşurken dikkatli olun derim özkanın halini biliyorsunuz!!!