-8 ay sonra-
Mavi
2 hafta sonra bebeklerim doğucaktı.Ama demir iş seyahati için yurt dışına gitti.Hergün arsada doğumumu onsuz yapmak istemiyordum hem zaten doktor ilk doğumum olduğu için çok zor olacağını belirtti.
Demir şirketin başına geçtikten sonra şirket dünyaca tanınan bir şirket haline geldi.Yani bir trilyonerin karısıydım.Ama hala asosyel olduğum gerçeği.Bugün doğum günümdü ama o yanımda yoktu.Sabah aradığında özürler yağdırıp hediyemi dönünce vericeğini söyledi.Bu yüzden sabahtan beri somurtuyordum.Karnımda burnuma gelmişti artık.
Zaten kiloluydum hamile olunca iyice balina gibi gözükmüştüm.Napsın ki beni demir şu halime bakın gerçekten çok mutsuzum.En son bunu demire ağlıyarak söylemiştim.Hamilelik hormonları beni bitiriyordu.
Beni sıkıca sarıp benden başka kimsyi sevmeyeceini söylemişti o zaman gözlerimin içine öyle bir bakmıştı ki inanmamak elde değildi.Ama şöyle bir gerçek vardıki ben gitgide şişmanlayıp çirkinleşirken benim kocam taşlaşıyordu.Geçen dokuz aya rağmen baya bir kas yapmış daha fazla taş bir hale gelmişti.Artık meteoru geçip direk gezegen olmuştu.Kıskanmamak elde değil.
Biryere gittiğimizde bütün gözlerin-özellikle bayan olanların geçenlerde 90 yaşındaki bir ninenin bizim masaya içecek gönderdiğine şahit oldum ayıp yaşın başından utan be kadın--kocanızı kesip sizi yok saydığını düşünsenize o günden sonra doğurana kadar evden çıkmamaya karar verdim.Tam tamına 75 kitap bitirdim sadece 2 ayda buda sıkıntıdan olsa gerek.Nineylede çok iyi alaşıyorduk.
Beni torunlarından biri olarak görüyordu.Şimdide doğmamış çocuklarımı kıskanıyordum neler nelr örmüştü bir ömür onlara yetecek kadar örgü örmüştü nine.Arada o da beni teselli ediyordu çünkü evde sürekli gözleri yaşlı elinde yiyecek olarak dolaşıyordum.
Yani herkes aslı ve özkan da dahil doğurmamı bekliyordu.Belki eski halime gelirim diye.He özkanla aslımı onlarda demir iş seyahetlerine gidince başımda bekleyip mızmızlanmamı çekiyordu ama bugün evde tektim.
Ninenin torunu hasta olunca apar topar köye gitmesi gerekti ki demirin bundan haberi yoktu.Beni yalnız bırakmamak için eve zaten dört beş tane koruma dikmişti o yanımda yokken kendimi koruyamazmışmışım da hırsız girse zaten bu halimi görüp imana gelip kaçar o da korkudan demir gittiğinden beri iyicene saldım.
Özkan ve aslıda bir gece ailesi aslının odasında özkanla sarılırken görünce aslının ailesi hemen apar topar özkanın ailesiyle anlaşıp evlendirdiler zaten özkanın aileside bu duruma mutlu olmuştu oğullarının bir çapkın olarak öleceğinden endişeleniyormuşlar.
Şahsen ben çok mutlu oldum bunu duyunca ilkte mırın kırın etsede erken diye özkan ama sonunda pes edip evlenmişti.Tabi kocaman çelenkimi göndermeyi unutmadım üstünede "İyi kızdın be aslı yazık oldu egoist bir aptala karısı oldun"Bu yazıya o kadar sinirlenmiştiki özkan demir tutmasaydı beni bu halimle dövecekti vallah Allahtan demir gibi kocam var düğünün sonuna doğru sakinleşip "Bebeklerinin doğumunda ödeşeceğiz""İnan bana davetli değilsin"Lafı sokup hemen demiri bulup yanına sıvışmıştım bu manyak özkana güven olmaz aslıya şimdiden acıyorum yazık kıza lan.
İki ay sonra aslıda hamile kalmıştı.Yani benim doğumumdan üç ay sonra oda doğum yapacaktı.Onun ki erkekti.Sanırım kızım için şimdiden koca buldum gerçi babasına benzerse sürüsüyle bulacaına eminim ama hadi neyse.Özkanla aslıda bugün bebeği için kontrole gideceklermiş.Özkanda aslıdan sonra akıllanıp babasının işini devraldı.Demirle birlikte baya iyi gidiyorlardı.
Özkanda demir kadar yakışlı olmasada onunda peşinden kızlar ayrılmıyordu birde bu ikili beraber dışarı çıkınca mıknatıs gibi hepsi etrafına üşüşüyordu.Aslı benden beter çocuğun kız olarak çalışan kim varsa hepsiyle tanışıp hangileri tehlikeliyse ondan uzak tutuyordu şirkette aslıdan bıkmıştı sürekli orda özkan olsun olmasın hamilelik onada yaramamıştı.
Ama bir farkla yaramıştı o gittikçe güzelleşiyorken ben gitgide daha kötü oluyordum.
O da okulu bırakıp aşkının peşinden koşmuştu zaten okumasına gerekte yoktu trilyoner bir kocası vardı.Benim annemler ise demirlerin eski evinde emekli bir şekilde oturuyorlardı ilkte kabul etmeselerde sonra ben zorlayınca kabul ettiler herkes sabırsız bir şekilde doğumu bekliyor.
Demirin annesi demirin ona birşey vermediğini öğrenince kendine zengin bir koca bulup sosyetede kalmayı başarmıştı.Demir artık eskisi gibi değildi.Beni sürekli olarak sevdiğini hissettiriyordu.Bende ona çocuklarımız gerçekten böyle bir babası olduğu için şanslılar.
Bugün nine olmadığı için akşam yemeğimi kendim hazırlamalıydım.Kitabımın arasına ayracımı koyarak merdivenlerden inmeye başladım.Hamile olduktan sonra çok zor geliyordu bu merdivenler.
Tam ayağımı attığımda ayağım kaydı.Merdivenlerden yuvarlanmaya başlıyınca koruma iç güdüsüyle karnımı tuttum ama gözlerim çoktan karamaya başlamıştı en son gördüğüm kendi kanımdı.
Bölüm heyecanli bir yerde bıraktım ama bana kızmayın zaten bugün hemen yeni bir bölüm daha gelecek finale adım adım yaklaşıyoruz malesef:(
Multimedia ve şarkımız var :)