Mavi
O günden sonra 3 hafta geçmişti.Bebeklerimiz biraz fazla yaramaz.Geceleri uyuyamıyoruz.Daha doğrusu uyutmuyorlar.Demir benden daha kötü halde çünkü benim uykum derin olduğu için çoğu kez uyanmıyorum.
Hep o ilgileniyor.İkiz olmaları daha kötü çünkü biri başlayınca ötekide başlıyor.Demir bu konuda çok başarılı.Baba olduğundan beri ayrı bir mutlu geziyor.
Bu beni daha da mutlu ediyordu.Daha 18 yaşındayım ama ona daha çok çocuk vermek istiyorum.Onu mutlu gördükçe kalbim heyecanlanıyor.Bebeklerimize bakmaya çalışıyoruz.Annem ve onun annesi nerdeyse hergün geliyor.
Yakında bebekleri alıp evlerine götürecekler diye korkuyorum biri biriylee ilgilenirken diğeride diğeriyle ilgileniyor mübarek anlaşmalı sonra sıkılınca değiştiriyorlar.
Onlar evdeyken sadece emzirmem için bana veriyorlar kırılmasınlar diye birşeyde söyleyemiyorum.Demir de ilk 2 hafta başımda durdu sonra eğer sen gitmezsen ben giderim şirkete diyince o da yola geldi.
Şimdide mutfakta demire atıştırmalık birşeyler hazırlıyorum nene de artık bizimle kalıyordu ama bugün biraz yorulduu için onu zar zor odasına gönderebildim.En sonunda bir sandeviç yapıp mutfaktan çıktım.
Salonda gördüğüm manzarayla yüzümde kocaman bir tebessüm oluştu.İki bebeğide kollarına almış yorgunluktan uyuya kalmış.Tabi bizim minikleri onu uyutup kendileri kendi kendine oynuyorlar.
Ah be demirim kocam bide şu yaramazları uyutsaydın ya o değilde ben bu küçüklerle korkarım ki kocaman ev.Hemen elimdeki sandeviçi masaya bıraktım.Yanlarına gidip en çok oynak olan oğlumuzu kucağıma aldım çapkın oğlumuzu ,annem onu dışarı çıkarınca bütün mahalle onun başına üşüşüyor annemde tabi benim torunum diye hava atıyor.Tabi demirin anneside kızımızı sokağa çıkarıp hava atıyor.
Ah yorulmuyorum değil öbu koşuşturmaca ayrıca bebeklerimi biraz fazla özlüyorum en kısa zamanda demirle konuşsam iyi olur bence topluca bu evde yaşayalım hem zaten ev değil bir aileye bir sülalaye yeter en kısa zamanda konuşalım.
Demir kıpırdanmaya başladı.BBen oğluşumla oynarken kızımız ağlamaya başladı o sırada ddemirde gözlerini kırpıştırıp kızımızı kucağına aldı.Kızımız tam bir baba kızı hemen sustu ben ancak iki saatte susturabiliyorum.
"Bu cimcime niye sende hemen susuyor da bende neden iki saat uğraştırıyor."
"Hah senin oğluna ne demeli bende onu susturamıyorum"
"Birkere benim oğlum annesi gibi çok uslu"
"Senin oğlun uslu güldürme beni"
"Nedenmiş?"
"Gece kaç kere kaktığını biliyormusun dur ben söyleyeyim 5 kere her bir saatte uyanıp ağlamaya başlıyor."
"O kadar çok mu?"
"Evet"
"Yani birde saydın demir"
"Yok canım her gece tekrarlanınca insan ezberliyor.Zaten birlikte uyuyamıyoruz bunların yüzünden artık bebek odasında yatmaktan belim ağrıyor."
"Hem sen babasın tabi bakıcaksın ama hadi sen git uyu ben seni uyandırrırım nede olsa gece beş defa kakcan"
"Pekala yok öyle mavi hanım artık iyileştiğinize göre bu gece benimle birlikte bütün gece bebeklere bakacaksınız "
"Yaparım ne varmış hemde senin gibi m ızmızlanmam kız gibi"
"Göreceğiz mavi hanım şu sandiviçi yiyim yukarı çıkalım bakalım ne kadar dayanacaksınız"
"Görcez"
Demir
Daha yarım saat olmuştu ve mavi uyuya kalmıştı.Bebeklerin odası büyük olduğu için kocaman L bir koltuk var çoktan kolunu yastık yapıp dalmıştı bile zaten bunu tahmin ediyordum.
Karımı gerçekten iyi tanıordum.Çocuklarım belkide şu anda hayatımın merkezindeydiler.Şöyle bir bakınca artık bir aile demenin ne demek olduğunu biliyordum.Bu öyle mutluluk verici birşeydiki belkide hayatım da yaptığım en doğru şeylerden biri maviyle zorla evlenmem di.
Allahıma şükürler ediyordum böyle bir ailem olduğu için.Sevgi dolu.
Kucağımdaki kızmı da beşiğe bıraktıktan sonra koltuğa gidip mavini yanına uzandım onu kendime iyice çekip kokusunu içime çektim.Gözlerimi kapatıp kollarımdaki kadının verdiği mutluluğun tadını çıkardım.
Mutlu bir bölüm ve final 80 votede gelir yarın son günüm olduğu için 80 vote gelmezse on beş tatilde final gelir :)
Multimedia bebiş kızımız :)