MAVİ
Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım.En son o kadının demiri öptüğünü hatırlıyordum.Ondan sonrasını hatırlamıyordum.Ben bunları düşünürken kapıdan demir girdi.
Hemen yanımda ki koltuğa oturdu.
"İyimisin?"
"İyiyim neden bayılmışım?"
"Bilmiyoruz doktor birkaç test yaptı.Sonuçları bekliyoruz birzdan gelir doktor."
"Mavi üzgünüm eski bir tanıdıktı.Sen gerçekten çok sık hastalanıyorsun artık yanımızda bir doktorla mı gezsek?"
Benim suratımın düşük olduğunu görünce aklı sıra güldürecekti.
"Gerek yok ilerde doktor olunca yanında bir doktorla geziyormuş olucaksın."
"Hah sen daha kendini iyileştiremiyorsun bence hala mesleğini değiştirmek için zamanın var hem sen doktor olunca ben yanında olmayacağım bunun süresi iki ay belki arkadaş olabiliriz."
Bu son söylediği beni bir anda o mutluluktan çıkarmıştı belki o da- ama böyle düşünmem bile aptallıkmış.Az önce gayet net olarak ayrılacağımızı söylemişti.
Bundan sonra ondan uzak durmak için elimden geleni yapacaktım.Gözlerim dolmaya başlarken kapıdan doktor girdi.Hemen kendimi toparladım beni sevmeyen biri için üzülmeyecektim.
"Mavi hanım geçmiş olsun."
"Neyim var doktor bey?"
"Önemli bir şeyiniz yok beyefendi eşiniz mi oluyor?"
"Evet eşiyim."
"Ah o zaman ikinizide tebrik ederim mavi hanım hamilesiniz tebrikler bu aşamada daha dikkatli olup stres yapmamalısınız şimdi iyice dinlenin istediğiniz zaman hastaneden çıkış yapabilirsiniz tekrar tebrikler."
Doktor benim hayatımı değiştiren şu iki kelimeyi söyleyip gitmişti.İşte benim hayatımın bittiği yer burasıydı hayatımın hayallerimin son bulduğu yer burasıydı.
Gözlerimden istemsizce gözyaşları düşerken demir odadan çıkıp beni kendim ve hayatımı değiştiren şeyle yalnız bırakmıştı.
Demir
Doktorun söyledikleriyle daha fazla onun ağlamasını izlememek için dışarıya gittim.O benim çocuğumu taşıyordu.Kendime binlerce kez hatırlatmama rağmen yapmıştım babamın yaptığı hataya düşmüştüm.
Bunu sadece oyun olarak görmüştüm ve şimdi karnında benim çocuğumu taşıyordu.Bana göre herşey güzeldi 2 yıl sonra oyun bitecek ben onu bırakacaktım.Böylece oyundan ikimizde zevk alacaktık.
Kolay bir ayrılık olacaktı.Ama hayat sen planlar yaparken olanlardır.Ben şimdi napacağımı bilmiyorum.19 YAŞINDAYIM VE BİR ÇOCUĞUM OLACAK.Napıcağımı bilemiyorum eğer çocuğu doğrursa mavinin de hayatı biter çünkü hem okulu hemde çocuğu aynı anda yürütemez.
Ben ise hiç sevgi görmemiş biri olarak kendi çocuğuma nasıl sevgi verecektim.Küçükken dedem bana bunu gayet güzel anlatmıştı.Hayatta ne kadar gereksiz olduğumu babam olmasa yüzüme bile bakmayacağını ben o sahte oyunun bir parçasıydım.
Babamın etrafında herkesin iyi davrandığı ama gittiğinde ezerek baskı yaptıkları bir çocuktum ve daha 8 yaşındaydım ben o zaman gerçek dünyayla tanıştım hayatım boyunca kimseye güvenmemeyi öğrendim.
Babam öldükten sonra ise paçavra gibi sokağa attıkları ama sonradan babamın bütün mirasını bana bıraktığını öğrendiklerinde ise başıma karga sürüleri gibi toplandıkları bir hayatım var.
Sadece bir ay önce hiçbirşeyim yoktu ne karım ne de sevgimi vermek istediğim bir çocuğum.Ama şimdi napacağımı biliyordum maviye güvenmesemde oğluma babamın bana veremediğini vereceğim.
Mavi o çocuğu doğarak istesede istemese de.Maviyi her ne kadar kendime yasaklasamda seviyordum.Ama her ne olursa olsun hiç bir kadına güvenemeyeceğimi biliyorum.
Çocuğumu doğaracak ve eğer isterse yanımda kalır eğer istemesse çekip gidebilir ama her ne olursa olsun çocuğum benim yanımda büyüyecek belki de bu sevgiyi öğrenmem için son şansımdı.
Mavi
Demir gittikten sonra o kadar çok ağlamıştım hemşire sakinleştirici yapmak zorunda kaldı.Ondan sonrasını hatırlamıyorum zaten.Ben bir çocuğa bakabilirmiyim bilmiyorum.
Ben daha kendime bakamıyorum.Her ne olursa olsun Allahın yarattığı cana da kıyamazdım.Hayatım bundan sonra sadece bu bebekti.Hem çocuğu doğurup hem derslerle ilgilenemezdim hayallerim bu karnımdaki demirin çocuğuyla bitmişti.
Ona aşıktım yani aşık olduğum adamın çocuğunu doğuracaktım.O ise beni bırakacağını gayet net bir şekilde söylemişti.Napıcağımı bilmiyordum.Ya çocuğumuzu hiç sevmezse ya aldır derse ya ona hep nefretle bakarsa bunu ne ben ne de karnımdaki bebeğin kaldırabileceğini sanmıyordum.
Sadece 18 yaşındaydım bir çocuğum olması için çok gencim daha hayatımda yaşamak istediğim çok şey vardı.
Gözlerimi tekrar açmamla karşımda demiri bulmam bir oldu.Karnımdaki çocuğun babasını.
"Hemşire sakinleştirici yaptığını söyledi doktor sana stres yapmaman gerektiğini söyledi bebek için bunları yapman gerekiyor."
"Demir söylediğin gibi iki yıl sonra ayrılacağız bu yüzden bebek benim sorumluluğum beni bir yük gibi görmene gerek yok bebeğimede kendimede bakabilirim."
"Bebeğimize.Ayrıca seni yük olarak görmüyorum ve bil diye söylüyorum o bebeği birlikte yaptık.Şimdi konuşmamız gerekiyor."
"Pekala."
"İlk olarak çocuğumuzu doğaracaksın.Az önce söylediklerinden anladığım kadarıyla bebeğimizle birlikte yaşamak istiyorsun.Bende kendi çocuğumla birlikte yaşamak istiyorum ama eğer istiyorsan çocuğu doğurduktan sonra istediğin gibi gidebilirsin.
Birazdan uçak kalkacak bizi bekliyor türkiyeye varıncaya kadar vaktin var düşün ve gidip gitmeyeceğini o zaman söylersin şunu bilmeni istiyorum ki eğer kalırsan bebeğimizi koşulsuz sevmen gerekecek aksi takdir de onun yanında kalamazsın."
"Sen ne dediğinin farkındamısın?Onu elbette seveceğim o benim bebeğim ne demek bırakıp gidecekmişim."
"Tamam o zaman eğer bundan sonra birlikte yaşayacaksak gerçek bir aile olmamız gerekiyor bebeğimizi bir oyunun içinde büyütemezsin."
"Sevmediğin bir kadınla aynı8 evde yaşamak istemezsin diye düşünmüştüm."
"Seni sevmediğimi hiç bir zaman söylemedim.O zaman bir deneme süresi yapalım ikimizde üç hafta boyunca koşulsuz birbirimizi sevelim eğer gerçek bir aile olursak çocuğumuzu beraber büyütelim eğer olmazsak çocuğumuz sadece benimle büyüyecek."
"Pekala ama bu koşulsuz bir sevgi olacak böylece ikiizde birbirimize hissettiklerimizi açıklayabiliriz.Ama bir şartım var her ne kadar zor olsada ikimizde birbirimize bir şey hissettiğimizde söyleyeceğiz."
"Pekala çirkin umalımda bebeğimiz bana benzein yoksa çok baba dövmek zorunda kalacağım."
Bundan sonra tek bir oyun vardı oda aşk oyunu demiri kendime aşık edecektim herne olursa olsun ona koşulsuz sevgiyi gösterecektim......
Bölüm hakkında biraz kararsızım iyi mi kötü mü emin değilim bu yüzden yorumlarınızı bekliyorum finale yaklaşmış bulunuyoruz gerçi hala var ama bu aralar daha fazla yazmaya çalışıyorum malum okullar açılacak. =)