"Sinema" ♐

13.5K 455 20
                                    

Mavi

Sabah mide bulantılarıyla uyandım.Hemen demirin kollarından kurtulup banyoya doğru koştum.Yere çömelip kusmaya başaldım.Sonra demir geldi sanırım saçlarımı geriye çekti.En sonunda içimdekileri boşaltıktan sonra belimden tutup kalkmamda yardımcı oldu.Lavaboda ağızımı çalkaladıktan sonra yüzümü sildim.

"İyi misin?"

"İyiyim merak etme sanırım bunlar normal şeyler."

"Biz yinede bugün doktora kontrole gidelim.Hem bebekğimizide görmüş oluruz."

"Olur."

"Hadi sen git kıyafetlerini değiştir ben hazırlarım kahvaltıyı."

"Tamam"

Demiri aşşağı gönderip üstüme rahat bir tane bol yeşil bir elbise giydim.Saçlarımıda arkadan topuz yaptım.En kısa zamanda alışverişe çıkmalıydım.

Hazırlandıktan sonra aşşağı indim demir çoktan kahvaltıyı hazırlayıp masaya geçmişti.

"Gel buraya."

Yine yanındaki sandalyeye gittim bu konuda konuşmalıydık.

"Ben kendim yerim"

"Biliyorum ama şimdi zaten mide bulantıların yüzünden yiyemiyorsun ben yedirirsem aklımda kalmazsın şimdi aç ağzını."

"Pekala ama bu son"

"Pekala inatçı keçi"

Tam ben inatçı değilim diyecektimki krepi ağzıma tıkadı.Yine bana çok yediriyordu.En sonunda yediklerimden tatmin olunca bana yedirtmeyi bırakıp sofraya toplamaya başladı sanırım artık oyuna başlamalıydım.

Hem beni yedirticem diye kendi yemiyordu.Elindekileri bıraktırıp yanıma tekrar oturmasını sağladım.

"Napıyorsun?"

"Sen beni yedirttin bende seni yedirticeğim"

"Saçmala"

Biraz daha birşey söyleyecekken ağzına masdan birşeyler koyup susturdum en sonunda itirazları bırakıp o da bundan keyif almaya başladı.Bu sefer onun dudadığının kenarına yumurta bulaşmıştı.

Dudağını temizleyip onun taklidini yapıp dudağının kenarına bir öpücük kondurdum.Sonra benim kızardığımı görünce yüzünde yine o sırıtışlardan biri belirdi daha fazla sırıtmasın diye ağzına birkaç şey daha

tıkadım.En sonunda masadakilerin yarısını çocuğa yedirttim ama ne mideyse artık hala yedirtiyom doydum demiyor.

"Doymadın mı?"

"Neden sıkıldın mı?"

"Hayır da mide sıpaz mı geçirmeni istemem ayrıca hem bu kadar yiyip hemde nasıl böyle kalıyorsun sen?"

"Belkide senin gibi bütün günümü evde geçirmediğimdendir ."

"Tamam sus ye doyunca haber ver."

Ağzına birşeyler daha tıktım.En sonunda masadaki herşey bitince doydum demişti.Beraber evden çıktık.Demirin arabası gerçekten çok güzeldi.

"Araban çok güzel"

Bana çapkın bir gülüş gönderdikten sonra önüne döndü.

"Kemerini tak."

Dedeiğini yapıp kemerimi taktım.Bebeğimi ilk defa görecektim acaba bana mı benzer yoksa demire mi?İsmini kesinlikle ben koyacaktım büyük hayallerim var isim hakkında.

Serseri ve Çirkin♐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin