Prolog

1.1K 73 52
                                    

Sehun elleri cebinde yürürken Tokyo'nun eşsiz gece manzarasının tadını çıkarıyordu. Peşinden gelen kızı dikkate almaksızın kulaklığını taktı. Bir müddet daha o şekilde yürüyüp üst geçide çıkan merdivenleri de aştıktan sonra kız daha fazla dayanamayarak adım atmayı bıraktı ve hala yürümeye devam eden genç adamın arkasından seslendi.

"Daha ne kadar böyle sürecek bu?"

Sehun hiçbir tepki vermemişti. Israrla bir adım daha atmıştı ki Mirei tekrar bağırdı. Sesi alttaki ana yoldan geçen arabaların sesine karışıyordu.

"Beni duyduğunu biliyorum. Kulağında müzik falan çalmıyor." Onun, bunu kimseyi dinlemek istemediği zamanlarda yaptığını öğrenmişti. Kendi azmine şaşırarak devam etti genç kız. "Benimle konuşana kadar peşinden ayrılmayacağım. Biliyorsun. Gayet inatçı..."

Ses tonu giderek alçalıp yok olurken, öfkeli adımlarla kendine yaklaşmış olan Sehun'un yüzüne baktı. Gerçekten kızgın görünüyordu.

Genç adam kulaklığını sertçe geriye itip boynuna düşmesini sağladı. Kapüşonunu da indirmişti. "Daha ne konuşabiliriz ki?" diye alayla sordu kıza. "Senin için kiraladığım spor arabayı mahvettim, Japonya gecelerine karışıp en azılı yakuzalarla karşı karşıya kaldım, her an tek bir bilgisayar tuşuyla kariyerimi mahvedebilecek netizenlere ve sana zarar verebilecek saesenglere yakalanmamaya çalıştım ve en kötüsü de Polat Alemdardan hallice olan babanla olanıydı. Adamın emrine hazır en az 5000 adamı var ve her an topuğuma sıkabilirler. Buna rağmen senden vazgeçmedim."

Arada durup derin bir nefes aldıktan sonra nasıl devam etmesi gerektiğini düşündü Sehun. Sakin olması gerekiyordu. Romantik komediden aksiyona bodoslama geçiş yapan hikayelerini silemezdi. Bunu çok iyi biliyordu. Tıpkı kızı görmezden gelmeye daha fazla devam edemeyeceğini bildiği gibi.

"Tek yapman gereken beni sevmek." dedi ılımlı bir sesle. Ardından kızın boşta kalan tek elini avucunun içine aldı. "Benim seni kaybetmekten başka korkum yok çünkü."

***

Ayyy... Yerim ben bunları ya...

Keşke bir an önce yaz gelse de doya doya bu çılgın çiftin maceralarını yazabilsem. Şimdiden sabırsızlanıyorum. Umarım siz de benim kadar heyecanlısınızdır bu hikaye için.

En kısa zamanda görüşmek deliği ile ... ^_^

Dance With Me *Sehun*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin