Tinta Penulis

187 11 7
                                    

Hei manusia sekalian,

Maaflah lama sudah aku menyepi dari menulis ini cerita.

Bukan apa.

Cumanya, aku tiada idea mahu menulis HAHAHAHAHA.

Dah tau tadak idea tu , hang tulih pasaipa?

Eh lantak aku lah nak tulis ka dakk, tak kacau nenek hang berak aih.

Okay siyes gais. Aku sebenaqnya nak cuba benda yang baru. Kiranya semua genre lah aku nak try. So dis is my first time aku tulis cite romance. Romance laa sangatttttt kannnn?

Dan juga, aku sebenaqnyaa hanya ada idea kasar saja. So aku saja tulis-tulis mengubati hati yang lara alana. Ewah!

Serta, to be honest lah aku cakap , bahasawanya aku geli jugak nak tulis cerita-cerita macam ni. Rasa macam serba salah pada ummah. Ceeeewahh. Tu pasai aku heran lagu mana hangpa buleih tulih cerita lagha ni panjang berjela. Pelik binti hairan.

Seterusnya , aku ermmm bercadang lahhh , cadang saja HOKAY? yang aku maybe tak sambung dah cerita macamni. Not my cup of tea kot. Tapi aku update ni menandakan aku ni bosan tahap petala bumi lah tu. Jangan kecam aku. Kalau nak sambungan , silalah beli buku ini yang bakal diterbitkan oleh buku fixi. KAHKAHKAH dakk aih melawak saja. Buatlah muka mandom , babap bontot baru tau.

Last but not least , trimas sesangat lah sudi meluangkan masa hangpa baca cerita aku yang tak seberapa dan aku rasakan mengarut ini. Bila pikiaq balek , rasa ntah apa-apa lah aku tulih ni , tapi lantak akulah, tangan aku bukan tangan hang yang dok gigih menaip ni.

So , selamat maju jaya gais. Kalau cuba berjinak-jinak nak menulis tu , baguih. Cuma jangan lah ceburi bidang penulisan lucah seperti uqasha yang hangat di pasaran itu. Aku sebagai lelaki pun naik segan bila terbaca, acecece terbaca okay? Acah alim je dia ni. Bukan bang, aku nasihat sebab tanak tengok kau menanggung dosa yang berterusan jika orang baca cerita kau tu sampai kiamat kelak.

Sekain saja bebelan aku. 🎉🎉😆

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tulusly ,Where stories live. Discover now