פרק 2-מה קרה פה?

2.2K 73 6
                                    

היינו בשוק ראינו אותם על הריצפה מדממים, ומתים.
״רום? ״אמרתי בקול צרוד ועצוב והדמעות התחילו לעלות ולהתפרץ בבכי.
״תתקשר למד״א ולמשטרה שימצאו את מי שהרג אותם״אמרתי בבכי.
בזמן שרום התקשר אני התחלתי לדבר אליהם.
״אמא,אבא תקומו..״אמרתי ונחנקתי מהדמעות בגרוני אך לא היה קול ולא היה עונה ידעתי שזה הסוף, עדיין לא עיכלתי את חילופי הדברים שקרו פה כרגע.
״המשטרה בדרך לכאן הם יחפשו פה רמזים שאולי מי שהרג אותם השאיר פה״רום אמר בקול חלש וראיתי שהוא רוצה לבכות.

אחרי בערך 7 דקות שמענו דפיקות בדלת רצתי לפתוח ונכנסו ארבעה שוטרים ושתי פרמדיקים של מד"א. הפרמדיקים פינו את אמא ואבא לבית חולים והם אמרו שהם יודיעו לנו מה קורה איתם.ידעתי שהם כבר מתים ושזה אבוד..אבל הם לא רצו להגיד לנו את זה במקום כי הם ראו שכבר מספיק קשה לנו..
ראיתי את השוטר מתקופף ומחפש ראיות שיפלילו את הרוצחים, על חולצתו של השוטר היה רשום 'רב פקד אסף'.״אסף?״שאלתי בלחש,הוא היסתובב ואמר, תשמעי אני צריך להזעיק עוד שוטרים שיעזרו לי פה,יש פה מקרה רצח רציני מאוד,נחזור בבוקר.
-בוקר-
רב פקד אסף:התקשרתי לתחנה עוד שעה יביאו תיגבורת,בנתיים אני יוצא,אחזור בקרוב.
רום: אוקיי,תודיעו לנו על כל דבר. אפילו הכי קטן.
נ.ק קים
שמתי לב שאני על הספה..כנראה נרדמתי עליה אתמול בלילה כי הייתי מוטשת מכל מה שקרה.
״בוקר טוב קים״אמר רום ושמעתי על קולו עצב.
״כן בוקר..לא טוב אמרתי ודמעות היו בעיני. התקשרתי למאי יובל ועידו וקראתי להם אלי בדחיפות.
אחרי 15 דקות הם הגיעו.הם ראו את כמות הדם על הרצפה ונבהלו הסברתי להם את כל הסיפור מהיום הולדת של אבא שלי ועד לרצח.
״אני לא מאמינה״אמרה מאי בבכי וחיבקה אותי.יובל ועידו רק בכו והסתכלו עלי במבט מרחם.אם את צריכה משהו,עזרה או סתם חיבוק אנחנו תמיד פה בישבילך יובל אמר ועידו ומאי הנהנו לחיוב.הם הלכו אחרי 20 דקות של שתיקה ומבטי רחמים.

ישבתי קצת על הספה וחשבתי על הכל חשבתי על זה שראיתי את הגופות שלהם מול עיני, חשבתי על מי עשה את זה ולמה, חשבתי על זה שאולי המשטרה לא תצליח למצוא את הרוצחים, פתאום נפלה טיפה של מים על חולצתי והבנתי שאני בוכה ובכלל לא שמתי לב ניגבתי מהר את הדמעות והתחלתי לעכל את זה שאני ורום יתומים..קשה לי לחשוב על זה...פתאום נשמעו דפיקות בדלת ובידיוק רום ירד ופתח את הדלת 'רב פקד אסף' נכנס עם עוד איזה שישה שוטרים והם התחילו לחפש ראיות. לא יכלתי להסתכל על הדם שהיה על הריצפה, רציתי לנקות אותו אבל אסור לנו עד שימצאו ראיות.פתאום איזה שוטר שהיה ליד אסף צעק"בינגו"!!..
****************************
נהנתם מהפרק השני?תגיבו ותצביעו. תודה לכל הקוראים.
אוהבות אתכם

אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now