פרק 15- רק ידידה

667 30 3
                                    


‎***התנתקה השיחה***
‎אני:״מאי אנחנו הולכות רגע לבית של ליאם״
‎מאי:״למה?״
‎אני:״אני צריכה להביא לו משהו״
‎מאי:״אוקיי״
********************
היוש חברימוס בפרק הזה קצת נשגע אתכם עם הנקודות מבט בין ליאם וקים אז ׳ראו הוזהרתם׳! קריאה מהנה יפים שלנו ותקראו את ההודעה בסוף הפרק,חשוב!!!
נ.ק ליאם
״נו, זאת היא שמצאה את המעטפה?״ נוי שאלה.
״כן,אני כל כך שמח שהיא מצאה את זה ולא מישהו זר שהיה לוקח את הכסף לעצמו,אבל אני לא מבין למה היא לא אמרה לי שהיא מצאה את המעטפה..״אמרתי והמשכנו לדבר.
נ.ק קים
יאלה מאיוש אני מחליפה בגדים ואנחנו יוצאות לכיוון ליאם
״טוב,יאלה זריז שאני לא אתייבש פה״ מאי אמרה בבוז.
״עשר דקות״ צעקתי לה מהחדר למעלה.
נ.ק ליאם
יאלה נוי אם אני לא רוצה למות בהיותי צעיר וחתיך כל כך  אנחנו חייבים להתחיל להזיז ת׳תחת שלנו לכיוון הבית שלי שאני אקח את המעטפה מקים ואביא אותה לבוס עוד היום
״ליאמי אתה יודע שאני מתה עליך אבל חתיך אתה לא,בוא לא ניסחף..״נוי אמרה ואני שלחתי לה מבט כועס של ילד שלא קיבל את הצעצוע שרצה והסתכלתי עמוק בעיניה והיא בעיניי ושנינו התחלנו לצחוק כמו שני ילדים מפגרים,איך את יכולה להגיד שאני ליאם קליין האחד והיחיד לא חתיך?!שאלתי
״ליאמי מאמי צחקתי איתך,אתה חתיך אש מגיל 6״היא אמרה ושנינו התחלו לצחוק,טוב פדלאה תזיזי את עצמך ליציאה כי אנחנו נאחר אמרתי והתחלנו ללכת לכיוון הבית שלי.
נ.ק קים
מאיוש?!את עדיין פה?צעקתי למאי מלמעלה,פתאום מאי פתחה את הדלת ואמרה ״מה את צועקת מפגרת אני פה״
אה לא ידעתי חשבתי את למטה..
״טוב,טוב חדל דיבורים בואי נתחיל כבר ללכת״מאי אמרה
אחריך המפקדת אמרתי לה ויצאנו מהחדר יורדות במדרגות תוך כדי שאני דוחפת את המעטפה לתיק הצד שלי,בכל זאת אני לא יודעת מה יש במעטפה הזאת אולי זה חשוב...
יצאנו החוצה,נעלתי את דלת הבית והתחלנו ללכת לליאם שגר חמש דקות ממני.
נ.ק ליאם
אני ונוי הגענו לבית שלי וראינו שקים עדיין לא הגיעה אז חיכינו לה בחוץ ובנתיים אני ונוי דיברנו:
נוי: ״נו ליאמי,איך עם קים?״
אני: ״אני כל כך אוהב אותה,אבל אני חושב שאני לא מראה לה את זה יותר מידי,זה מתסכל אותי שאני כל היום עסוק בדברים לבוס שאין לי זמן לחברה שלי ואני מאוד רוצה להראות לה כמה אני אוהב אותה,אני חייב לעשות לה משהו אני חבר נוראי נכון נוי?
נוי: ממש לא ליאמי אל תכניס לעצמך שטיות לראש אני בטוחה שאתה חבר מדהים ואם אתה מרגיש שאתה לא מראה לה את זה מספיק תכין לה משהו, תקנה לה משהו,תקח אותה לדייט תעשה משהו.
אני: את צודקת נוי,לא יכלתי לבקש ידידה יותר טובה ממך עזרת לי מאוד,תודה.אמרתי ולקחתי את נוי לחיבוק
נ.ק נוי (כן,כן ראיתם נכון נקודת מבט של נוי בפעם הראשונה)
המילים האלו כל כך כאבו לי בלב,כיאילו מישהו בא ומגרד את לב שלי עם סכין ״לא יכלתי לבקש ידידה יותר טובה ממך״ הוא אמר.
אז בישביל ליאם אני רק ידידה,ידידה וזהו..אוף למה החיים כל כך קשים?למה ליאם לא מבין שאני פאקינג אוהבת אותו?למה יש לו חברה?,והחיבוק הזה,הקירבה שלי עם ליאם זה הדבר הכי נעים בעולם אני מרגישה בטוחה ומוגנת מתחת לזרועות שלו.
אני לא יכולה לשלוט בעצמי,ואני מנשקת אותו...
נ.ק קים
אני כבר רואה את הבית הענקי של ליאם יש לו בריכה וחצר ענקית ובבית יש לו 3 קומות ויש לו שני כלבים הכי חמודים בעולם,שלג ורוקי ויש לו...חברה חדשה?! ראיתי נכון?זה ליאם?מנשק מישהי שהיא לא אני?כן..כנראה,אני לא מאמינה למראה עייני פרצתי בבכי ומאי מחבקת אותי ולוחשת לי באוזן שהוא לא שווה את זה ובלה בלה בלה כל הבולשיט הזה שרואים את  חבר שלך מנשק מישהו אחרת..אני לא אשקר,כאב לי נורא אני אהבתי אל ליאם,אני עדיין אוהבת על מי אני עובדת?!פתאום עיניו של ליאם מצאו את שלי והוא מיהר להתנתק מהאישה הזאת.
הוא התקדם אלי ואמר ״קים זה לא מה שאת חושבת״ אוי כמה שאני שונאת את המשפט הזה..
״טוב אני חושבת שאני אלך״ מאי אמרה ולחשה לי באוזן ״אני אדבר איתך בערב,ביי יפה שלי״היא אמרה נשקה ללחי שלי והלכה,השאירה אותי איתו לבד..לא לבד גם עם הכלבה שהוא נישק לפני רגע..
״קים..באמת תאמיני לי היא קפצה עלי אני לא נישקתי אותה״ הוא אמר בקול חם ורגוע.
אני לא יכולה..אני כל כך אוהבת אותו אבל אני לא יכולה לחשוב על זה עכשיו כי יקח לי זמן לסלוח לו,על דבר כזה לא שותקים.
״ליא..ליאם״ אמרתי בקושי בגלל הבכי שרק גבר עם הזמן
״מה קימי?תגידי הכל אני מבטיח אני אתקן״הוא אמר ומלטף את הלחי שלי.
העפתי את ידו מהפנים שלי ואמרתי ״ליאם תעשה לי טובה,גם ככה קשה לי עכשיו אל תתקשר אל תשלח לי הודעות פשוט תיתן לי זמן עם עצמי עד שאני אחליט שאני רוצה לשמוע בכלל מה יש לך להגיד״ אמרתי בבכי זרקתי עליו את המעטפה והלכתי הביתה.
נ.ק נוי
אוי..שיט זאת הייתה טעות!חשבתי לעצמי בזמן שליאם מדבר עם חברה שלו ומנסה להסביר לה מה היא ראתה פה.
אני כל כך מפגרת!למה עשיתי את זה?!עכשיו גם הפרדתי בין ליאם וחברה שלו גם פגעתי בחברה שלו והכי חשוב,איבדתי את ליאם!אני מסתכלת על חברה שלו בוכה ופשוט לא נעים לי שזה בגללי,אני לא בן אדם רע של זדון ומעשים רעים אני פשוט לא יודעת מה קרה לי...אם כל זאת שאני מאוהבת קשות בליאם הדבר האחרון שרציתי זה היה לפגוע במישהו ויותר מזה בליאם.
נ.ק ליאם
היא הלכה...ואני אתן לה את כל הזמן שהיא צריכה שבוע,שבועיים,חודש אפילו שנה רק שתחזור אלי.
עכשיו אני צריך לברר מה זה היה בידיוק הדבר הזה?!מה נוי מתנפלת עלי בנשיקה? הלכתי לכיוונה ואמרתי לה:
נוי..אני בסערת רגשות עכשיו אני עצבני כועס מאוכזב ו..ולא יודע מה,אז עכשיו אני נכנס לבית ואת הולכת מפה ושאני ארצה לשמוע מה יש לך להגיד אני אתקשר אליך אמרתי לה בקור.
*************
חברים!!!!
איך החופש?מה אתם עושים?
אז ככה אנחנו ממש רוצות לעשות שאלות תשובות אבל בישביל זה אנחנו צריכות אתכם שתגיבו לנו איזה שאלות שבא לכן ונשתדל לענות על כולן..אז ביי בנתיים.
מקוות שאהבתן את הפרק והמשך חופש נעים לכולם!
נ.ב בידיוק 1000 מילים:)

אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now