הספיקו לי הכמה שעות האלו,בוא לא נעשה ׳שידור חוזר׳ ״אמרתי והוא צחק.
*******
^כעבור יומיים^
ליאם השתחרר מהבית חולים והרגיש קצת יותר טוב הרופא אמר לו לנוח כמה ימים עד שהכאבים יחלשו ובסופו של דבר יעלמו.
רום הסכים לי לישון אצל ליאם עד שהוא יחלים, ארגנתי מזוודה עם בגדים,את בושם שליאם אוהב ועוד דברים שאני צריכה.סיימתי והורדתי את המזוודה למטה ראיתי שרום כרגיל ראה כדורגל ואת מאי שישנה עליו, "אחמ אחמ"
רום:"לא ראיתי אותך, את מוכנה?"
אני:"כן״
רום:"תשאירי את המזוודה שלך פה ותכנסי לאוטו אני תכף בא" אמר ונכנסתי לאוטו. אחרי דקה יצא מהבית הכניס את המזוודה לבאגז׳ ונכנס לרכב.***כעבור 10 דקות***
הגענו לבית של ליאם ורום הוציא את המזוודה.
רום:"קים בלי שטויות"הבנתי מה הוא מנסה לרמוז הנהנתי בראשי,הודתי לו על הטרמפ והתקדמתי לכיוון הדלת.
דפקתי בדלת ליאם פתח אותה,התנשקנו ונכנסנו.
אני:"מאמי איך אתה?"
ליאם:"יותר טוב כי כשהגעת" אמר והתנשקנו אף פעם לא נמאס לי לנשק אותו,הוא ממכר.
אני:"אני אלך לסדר את הדברים ואני אחזור"אמרתי ליאם הנהנן ואני עליתי לקומה השניה.
הלכתי לחדר המוכר של ליאם הוא היה גדול בצבעים אפור, לבן וכחול (תמונה)הנחתי את המזוודה ליד המיטה,הוצאתי בגדים וסידרתי אותם בארון.
פתאום הרגשתי ידיים חמות על המותניים שלי נבהלתי וקפצתי במקום.
אני:"מפגר, הבהלת אותי!"אמרתי והסתכלתי אחורה על ליאם.
ליאם:"באתי לראות מה את עושה"הוא אמר וצחק.
אני:"מסדרת...."אמרתי את המובן מאליו.
ליאם:"תסדרי אחר כך בואי נעשה משהו"
אני:"ליאם... אתה צריך לנוח"
ליאם:"אז מה בואי נראה סרט"
אני:"טוב"
הכנתי פופקורן בזמן שליאם הביא שמיכה ושם את הסרט ״סוכן וחצי״.
הפופקורן היה מוכן שמתי בקערה וישבתי על ספה ליאם כיסה אותי ואותו וראינו את הסרטנ.ק ליאם
לא ראיתי את הסרט בכלל רק הסתכלתי על קים על החיים שלי ישנה,הרמתי אותה למיטה וכיסיתי אותה. אני יודע שאסור לי להרים אותה כי זה דורש מאמץ אבל לא יהיה לה נוח לישון על הספה אז לקחתי אותה לחדר,נכנסתי גם אני למיטה והלכנו לישון.קמתי בבוקר וראיתי שהמיטה ריקה לאן היא הלכה? הלכתי לכיוון המטבח וראיתי אותה מכינה לנו ארוחת בוקר.
אני:"בוקר טוב חיימשלי"אמרתי והתחלתי ללכת לכיוונה.
קים:"בוקר טוב מאמי" באתי לנשק אותה והיא סובבה את הראש הסתכלתי עליה במבט לא מבין
קים:"לא צחצחת שיניים"אמרה בפרצוף נגעל
אני:"לא אכפת לי"אמרתי ובאתי לנשק אותה שוב.
קים:"אבל לי כן, לך לצחצח מגעיל"
YOU ARE READING
אהבה מסוכנת
Ficção Adolescente•גמור!• ״אבל אני התאהבתי בך תוך כדי,זה אמיתי״הוא אמר ודמעות זלגו מעייני,איך הוא שיקר לי ככה?למה הוא לא אמר לי?מיליון שאלות דומות עברו בראשי ״איך?ליאם תגיד לי איך נתת לי להתאהב בך ככה שהכל..הכל היה סתם משחק..." מקום #5 בספרות לנוער-30.11.16