״אהההההה״צעקתי כי לא האמנתי למה שראיתי שם.
***********
מהר כיסיתי את עיניי בעזרת הידיים וברחתי מהחדר של רום לעבר החדר שלי,אני פשוט לא מאמינה שראיתי את אח שלי וחברה הכי טובה שלי עושים את זה.
נשכבתי במיטה מתחת לשמיכה העבה מנסה להירדם אבל לא מצליחה,המחשבות משטלטות עלי דפיקות בדלת קטעו את מחשבותיי וחצי דלת נפתחה ומאחוריה עמד רום,מיד עצמתי את עיניי ועשיתי את עצמי ישנה כי לא רציתי להיקלע למצב לא נעים שאני מדברת עם רום על מה שהוא עושה עם מאי,אני לא רוצה לדעת וזה גם לא קשור אלי טוב אולי בעצם כן?אח שלי וחברה הכי טובה שלי ״קים?״את ערה רום לחש לעברי ולא עניתי עדיין ממשיכה לעצום את עיניי ״קים?״הוא אמר עוד פעם רק עכשיו טיפה יותר חזק,לא עניתי והוא הלך המשכתי לעצום את עיניי עד שנרדמתי.
נ.ק רום
קמתי בבוקר אחרי התקרית המביכה שהייתה אתמול עם קים,לא הייתי עושה את זה אם הייתי יודע שהיא תחזור כל כך מוקדם בכל מקרה אני אדבר איתה על זה היום.
פתאום שמעתי את צלצול הטלפון שלי ניגשתי אליו ועניתי.
ג׳ימס:רום?
אני:כן בוס.
ג׳ימס:עשרים דקות אתה אצלי.
אני:אין בעיה,ביי
אמרתי,ניתקתי והתחלתי להתארגן.דפקתי על דלת המשרד קצת לחוץ האמת,אני לא יודע למה הוא קרה לי לפה עכשיו אבל אני מקווה שזה לא משהו רע.
נ.ק מאי
התעוררתי בבוקר והרגשתי ממש לא נעים עם מה שקרה אתמול,זה היה מביך החלטתי שאני אלך לדבר עם קים,לא.. זה מביך מידי אני פשוט אשלח לה הודעה.
*וואצאפ*
מאי:בוקר טוב קימי,אני מרגישה ממש לא נעים אחרי אתמול אני נורא מתנצלת ומקווה שתביני.
רשמתי לה וסגרתי את הטלפון.
נ.ק קים
התעוררתי מצלצול הודעה בטלפון ובדקתי מי זה,אה זאת מאי ראיתי ופתחתי את הטלפון.
*וואצאפ*
מאי:בוקר טוב קימי,אני מרגישה ממש לא נעים אחרי אתמול אני נורא מתנצלת מקווה שתביני.
אני:מאיוש זה בסדר את לא צריכה להתנצל זה דבר ליגיטימי שקורה בין בני זוג אני פשוט צעקתי כי לא ציפיתי לראות את זה את מבינה?לא בגלל שזה מעשה אסור,אני מצטערת שגמרתי לכם לאי נעימות.
רשמתי לה ויצאתי מהצ׳אט איתה ונכנסתי לצ׳אט עם רום.
רום:קימוש יצאתי לעשות כמה דברים אני אחזור עוד מעט.
ראיתי את ההודעה,לא הופתעתי וגלגלתי לעצמי עינים.
אני:טוב...
שלחתי לו והתחלתי קצת לחשוד שהוא כל הזמן יוצא מהבית בבקרים כיאילו מה יש לו לחפש ברחוב?חשבתי לעצמי ועזבתי את זה כי תפס אותי רעב אז החלטתי להתקשר לליאם שיבוא להכין איתי ארוחת בוקר.״היי מאמי״נתתי לו נשיקה בלחי שניכנס לבית ״היי קימי,איך ישנת?״שאל ״אחלה,יאלה בוא לעזור לי״אמרתי לו והתחלנו לבשל.
מוכן!קראתי לליאם שישב בסלון ובקושי עזר בהכנת הארוחה ״זהו זה רק מה שיש?״ליאם שאל בחוצפה ״מה לא מספיק?״ החזרתי לו באותו הטון ״לא״ הוא חזר על חוצפתו בשנית ״יש לך תלונות אדון ליאם?!אתה מוזמן ללכת לאכול בחוץ,תגיד תודה שהכנסתי לך״אמרתי לו בעצבים ״את לא הכנת גם אני הכנתי״הוא אמר ואז כבר חטפתי את העצבים של הלייף
״מה עשית?מה?שברת ביצה!זה מה שעשית״אמרתי וכבר יצא לי החשק לאכול ״תרגעי,צוחקים איתך אישה״הוא אמר לי בקול רגוע מה שעצבן אותי יותר אבל לא הראתי לו את זה.סיימנו לאכול וליאם שטף כלים כפיצוי על זה שדיבר לא לעיניין ואני ישבתי בצד בוחנת את מעשיו ״ליאמי פיספסת שם נקודה״אמרתי והצבעתי על הצלחת בהתגרות עם חיוך מנצח על הפנים והוא בתגובה רק הסתכל עלי במבט של ״באמת?!״והרים גבה.
ישבנו בסלון וצפינו בטלוויזיה ״קים תתקשרי אלי רגע,אני לא מוצא את הטלפון״ליאם ביקש ואני עשיתי כדבריו,פתאום שמעתי את הצלצול של הטלפון שלו אבל זה לא היה צלצול רגיל זה היה שיר רומנטי ״I will always love you "
I will always love you
I, I will always love you
Darling I love you
I'll always, I'll always love you
הצלצול ניגן ואני שרתי איתו.
״מה ליאמי צילצול חדש?״שאלתי אותו
״כן,זה צילצול מיוחד אבל רק שאת מתקשרת״הוא אמר,רגע מה?שמעתי נכון?זה צילצול בימיוחד בישבילי?איזה רומנטי..חשבתי לעצמי וקפצתי על ליאם.
נ.ק רום
״כנס״שמעתי את ג׳ימס מאשר ופתחתי את הדלת.
״טוב ילד תשמע אין לי הרבה זמן אז שב ואני אתחיל״הוא אחר והינהנתי ״אז ככה כיוון שאתה הסכמת להצעתי לעבוד אצלי אז אני מוותר לך על כל הדרישות שדרשתי ממך״הוא אמר ואני רקדתי סמבה בתוכי ולא יכולתי שלא להשליך חיוך קטן ״חכה עד הסוף ילד,אתה עדיין תעבוד בישבילי ולעיתים אני יקרא לך לבצע משימות ועל כל משימה תקבל סכום אחר,תלוי בקושי,בסיכון וברמת המשימה.הוא אמר אני הנהנתי ויצאתי מהמשרד.
************
תודה לכולם,
אוהבות M and N.
YOU ARE READING
אהבה מסוכנת
Genç Kurgu•גמור!• ״אבל אני התאהבתי בך תוך כדי,זה אמיתי״הוא אמר ודמעות זלגו מעייני,איך הוא שיקר לי ככה?למה הוא לא אמר לי?מיליון שאלות דומות עברו בראשי ״איך?ליאם תגיד לי איך נתת לי להתאהב בך ככה שהכל..הכל היה סתם משחק..." מקום #5 בספרות לנוער-30.11.16