פרק 16-האחת שלי

793 34 5
                                    

ושאני ארצה לשמוע מה יש לך להגיד אני אתקשר אליך אמרתי לה בקור.
********************
נ.ק נוי
כל הדרך הביתה חשבתי על ליאם,אני אוהבת אותו זה ברור אבל אני לא יודעת כמה זמן יקח לי לסלוח לו על זה אם בכלל אני אצליח לסלוח לו.
הגעתי הביתה דפקתי בדלת ותוך כמה שניות הדלת נפתחה ורום היה שם עם חברים שלו הם ישבו בסלון,אכלו פיצה ושתו בירות היו שם גם כמה שעישנו אבל לא יחסתי לזה חשיבות כי גם רום לפעמים מעשן אבל רק אם הוא עצבני,מתוסכל או שמח יותר מידי..אבל אוי שיט..כל העיניים שלי אדומות ונפוחות בגלל הבכי האיפור שלי מרוח,בקיצור אני נראת כמו מכשפה!הזזתי את רום בעדינות ורצתי מהר למעלה,לחדר בלי להגיד מילה.
אחרי הכל לא רציתי להיראות כמו מכשפה ליד חברים שלו.
נ.ק רום
ישבתי בסלון עם חברים,שתינו אכלנו ראינו כדורגל,משחק של הפועל באר שבע (הזבלים) נגד מכבי תל אביב(היידה)
פתאום נשמעו דפיקות בדלת,קמתי לפתוח את הדלת בניחוש שזאת בטח קים,פתחתי את הדלת וכן זאת הייתה קים אבל היא לא הייתה נראת טוב העיניים שלה היו אדומות והאיפור שלה נמרח על כל הפרצוף שלה,בקיצר היא בכתה,והרבה באתי לשאול אותה מה קרה אבל היא הזיזה אותי בעדינות ורצה במדרגות,למעלה,לחדר.
החלטתי שאני אגיד לכולם ללכת כי אני לא ישאיר את אחותי הקטנה ככה,היא צריכה אותי עכשיו ומי אני שאני לא יעזור לה?! הוצאתי את כולם מהבית סידרתי אחריהם,בחיי שהם בהמות..כמה ליכלוך הם השאירו..סיימתי לסדר ולנקות ועליתי לחדר של קים,דפקתי על הדלת פעמיים,לא ענו דפקתי עוד פעם ולא ענו..התחלתי לדאוג אז פשוט נכנסתי לבפנים.
נ.ק קים
עליתי לחדר במהירות,פתחתי את הדלת שמתי את הטלפון על שקט,נשכבתי על המיטה דופקת לעצמי את הכרית על הראש,אני לא מעוניינת לשמוע אף אחד עכשיו,פשוט שכבתי על המיטה ובכיתי,בכיתי בשקט לא רציתי שאף אחד ישמע אותי בוכה,פתאום נשמעו דפיקות בדלת ולא היה לי חשק לענות,ידעתי שזה כנראה רום אבל עדיין,אין לי חשק לדבר או להקשיב לאף אחד כרגע.
הדלת נפתחה באיטיות ואפילו לא תרחתי להרים את ראשי כדי לבדוק האם זה באמת רום,פשוט לא היה לי כוח לכלום!
פתאום הרגשתי יד חמה מלטפת את גבי בעיגולים,הסתובבתי לראות מי זה וכן,זה רום.
״קים נשמה,אני לא יודע מה קרה ואני לא רוצה לחפור לך אני רק רוצה להזכיר לך שאני תמיד פה ואם משהו קרה את תמיד יכולה לבוא לספר לי אני פה ואני שומר עליך״ הוא אמר
תוד..תודה עניתי בגיגמום.
״בישביל מה יש אחים גדולים?״ הוא אמר בחיוך,נתן לי נשיקה בלחי ויצא.
נ.ק ליאם
שכבתי במיטה,חושב רק על קים,מה אני עושה עכשיו?איך אני מסביר לה שאני רק שלה?אני לא אוהב אף אחת אחרת!רק אותה! מחשבותי נדדו לנוי..מה היא חשבה לעצמה?ולמה עשתה את זה?היא מאוהבת בי?לא..אין מצב אנחנו ידידים כבר הרבה זמן וזה לא נראה ככה,היא אפילו לא רמזה לי,טוב אני צריך תשובות!החלטתי.
אני מתקשר עכשיו לנוי,מברר בידיוק הלך פה.
״הלו?ליאם?״ שמעתי את הקול של נוי מהצד השני.
״תקשיבי נוי אני צריך תשובות,מה הלך פה?למה נישקת אותי?אני מבולבל ואני חייב תשובות״אמרתי בקול קר ובטוח.
״ליאם,זה לא לטלפון אני מבטיחה לך שתקבל את כל התשובות שאתה צריך אבל בבקשה לא בטלפון,ניפגש היום ב20:00 בבית קפה בפינה של הרחוב שלי ואני אסביר לך הכל״היא אמרה בקול שקט והרגשתי שיש לה דמעות בעיניים.
״טוב״ אמרתי בקול ברור וניתקתי.
אני עדיין לא בטוח אם אני כועס על נוי אולי מאוכזב..לא יודע מה שאני יודע זה שאני צריך לסדר את המחשבות שלי,והלכתי לאיפה שאני תמיד הולך כדי להירגע...לשדה בפרחים,המקום שלקחי את קים לדייט בפעם הראשונה.
נ.ק קים
קצת אחרי שרום יצא נרגעתי קצת וירדתי למטה.
ראיתי את רום רואה טלוויזיה,הוא לא שם לב שירדתי והלכתי למטבח לשתות כוס מים,פתאום הרגשתי חיבוק חם עוטף אותי מאחור הסתובבתי וכמובן שזה רום,חיבקתי אותו בחזרה וככה עמדנו בערך 5 דקות,התנתקנו ורום אמר ״רוצה פיצה?נשארו שתי חתיכות אחרונות״ גיחחתי ואמרתי שאני אגיד לא לפיצה?
ושנינו צחקנו. אני ורום ישבנו על הספה וראינו חדשות..סתם לא משהו מעניין סתם כתבות,תאמת שאפילו לא הקשבתי להן סתם בהייתי במסך,פתאום רום הוציא אותי ממחשבותיי שאמר
״קימי את רוצה להגיד לי מה קרה?״
טוב נוו החלטתי שאני פשוט אספר לו וזהו אבל פחדתי שהוא יעשה משהו לליאם ידעתי שאם היא ישמע על זה הוא יתחרפן.
התחלתי לספר לו...
רום אני אספר לך אבל תבטיח לי שלא תעשה כלום אוקיי?
״קים את יודעת שאני אוהב אותך אבל אני לא יכול להבטיח דבר כזה״ הוא אמר.
״טוב רום..אז ככה״ התחלתי להגיד
״הלכתי עם מאי להביא לליאם מעטפה כי שנפגשתי איתו נפלה לו מעטפה אני מצאתי אותי ו...עזוב רום פשוט באתי עליו וראיתי אותו מתנשק עם מישהי אחרת״אמרתי ללא הפסקה בין מילה למילה אני בספק אם הוא בכלל הבין משהו..
״הבן זונה הזה..״רום מלמל וזרק עוד כמה קללות לאוויר,״הוא ישלם על זה ביוקר המטומטם הזה,אף אחד אבל אף אחד לא מתעסק עם אחותי״הוא קם בעצבים לעבר הדלת אבל תפסתי אותו משורש כף היד ואמרתי לו ״רום,תבטיח לי שלא תעשה כלום״אמרתי בקול עדין וחלש בזמן שאני רואה את הוורידים יוצאים מרום וכולו אדום מעצבים.
״אני מצטער סיס,אני לא יכול להבטיח כלום״ הוא אמר ועלה למעלה לחדרו.
<וואצאפ>
מאיוש אהובתי: קימי אני בדרך אליך;)
אני: טוב סיס,מחכה לך.
מאיוש אהובתי: ❤️
סגרתי את הטלפון וזרקתי אותו על הספה.
נ.ק רום
עליתי לחדר בשיא העצבים,לא ידעתי מה אני יעשה לו אבל ידעתי שאני יעשה משהו..ישבתי על קצה המיטה ותופפתי על הרצפה עם רגלי מרוב עצביים,החלטתי שאני הולך אליו,לא יודע אם להחטיף לו או להזהיר אותו אבל אני הולך אליו,עכשיו! שמתי חולצה בזריזות,נעלתי נעליים לקחתי את הטלפון,הכנסתי לכיס וירדתי למטה.
״רום!״קים צעקה לי שניה לפני שפתחתי את הדלת.
״מה?״
״לאיפה אתה הולך?״ היא שאלה בחשש.
״לסדר כמה עיניים״
״אני צריכה לדאוג?״ היא אמרה
״ממש לא,אני אחזור עוד שעה וחצי בערך״
״טוב״היא אמרה ופתחתי את הדלת
״רום!״היא אמרה בקול רם שניה לפני שסגרתי את הדלת.
״מה?״שאלתי והיא רצה לעברי ומחבקת אותי חיבוק גדול ״אל תעשה שטיות״היא אמרה.
״קימי אל תדאגי אני יחזור עוד מעט״אמרתי מנשק לראשה ויוצא.
יצאתי מהדלת פתחתי את השער ובידוק מאי נכנסה בשער.
״היי רום,מה קורה?״היא שאלה בביישנות
״הכל אחלה איתך?״
״בסדר,באתי לעודד את קים ולהוציא אותה מהבאסה,הבאתי גלידה״היא אמרה מנופפת בשקית הגלידה שבידה.
״תאמיני לי מאי קים לא יכלה לבקש חברה יותר טוב ממך״אמרתי מגרד בעורפי והיא רק הסמיקה
״טוב אני אחזור עוד שעה וחצי בערך״אמרתי והיא הנהנה לחיוב
״ו...מאי״אמרתי
״מה?״
״תשמרי לי גלידה״אמרתי לה וקרצתי
״ברור״היא אמרה והלכתי לדרכי.
אני חושב שאני מתאהב בה..אבל אסור לי,בטח קים לא תרצה שאני ומאי ניהיה ביחד,אבל..אבל זה מה שאני מרגיש ואני לא יכול לשלוט בזה,היא כל כך יפה,חכמה ויש לה לב זהב אני חושב שהיא האחת שלי ואני יעשה עם זה משהו,אבל בנתיים יש לי משימה אחרת,לפצות את ליאם!
נ.ק מאי
נכנסתי דרך השער וחשבתי בליבי כמה חמוד רום,אני חושבת שאני אוהבת אותו אבל אני לא יודעת איך קים תקבל את זה.
דפקתי על הדלת וקים פתחה לי,התחבקו והלכנו לסלון.
״הבאתי גלידה״אמרתי מנופפת בידי בשקית הגלידה
״יאיי,איזה טעם?״ קים שאלה
״טוב,הבאתי גם וניל עוגיות גם מסטיק גם תותים בשמנת וגם בננה איזה בא לך?״אמרתי ושתינו צחקנו.
״באמת הבאת כל כך הרבה גלידה?״קים שאלה
״מה בחיים לא שמעת שהתרופה היחידה ללב שבורה זה גלידה״
״לא״היא אמרה
״טוב אני שמה זאב צעיר״ אמרתי לקיים בזמן שהיא הביאה כפיות מהמטבח
״יאלה הולך״היא אמרה והתחלנו לצפות בסדרה ולאכול גלידה.
נ.ק ליאם
השעה הייתה שמונה והגעתי למסעדה ולא ראיתי את נוי.
חיכיתי.חיכיתי.חיכיתי.
כבר שמונה ועשרים,זה ידוע שבנות תמיד מאחרות אבל 20 דקות? החלטתי לחכות עוד 10 דקות ואם היא לא באה אז אני אלך,במשך ה10 דקות האלו התקשרתי אל נוי בערך 6 או 7 פעמים והיא לא ענתה,שלחתי לה 5 הודעות והיא לא ענתה.
כבר היה 20:30 אז ויתרתי והלכתי,הלכתי לבוס להביא לו את המעטפה.
הגעתי לדלת של הבוס ועל דלת המשרד רשום J.G שזה ראשי התיבות של השם שלו ג׳ימס גרין(הבוס),דפקתי על הדלת,הוא פתח חצי דלת כך שרק ראשו מציץ ממנה ״הבאת את מה שביקשתי?״הוא אמר בקול רצינית ומפחיד
״כ..כן״אמרתי מפוחד.
״יש כאן הכל?״שאל
״כן״
״יאלה לך מפה מהר״ הוא אמר וסגר את הדלת בפראות.
ירדתי מהמשרד והתחלתי ללכת לכיוון הבית.
נ.ק רום
התקשרתי לדניאל חבר שלי שהוא מכיר אל ליאם והוא אמר לי איפה הוא גר.
דפקתי בדלת ופתחה לי אישה מבוגרת ואמרה שהיא העוזרת שלהם ולירן יצא והוא יחזור עוד 10 דקות,אז חיכית לו מחוץ לבית.
ראיתי אותו מגיע והעצבים בתוכי רק רצו להתפרץ.
רצתי לכיוונו ותפסתי אותו מהחולצה
״אתה אח של קים לא?״ הוא שאל ונראה רגוע לגמרי.
״כן,יחתיכת מפגר הומו אל תתקרב לאחותי בחיים״אמרתי לו והחטפתי לו שני בוקסים באף עד שהוא דימם ומוזר..הוא אפילו לא התנגד הוא פשוט נתן שאני ירביץ לו.
הלכתי בלי להוסיף מילה.
בדרך הביתה שמתי לב ביד שלי שמדממת בלי סוף,כנראה כי הרבצתי לו חזק גם אני ניפגעתי אז הורדתי את החולצה וקשרתי אותה לידי שתעצור את הדימום והמשכתי ללכת הביתה.
נ.ק ליאם
אח של קים החטיף לי,לא התנגדתי כי זה מגיע לי מהצד של קים אני ממש לא בסדר זה היה נראה כיאילו נישקתי את נוי ואילו רק הייתה לי הזדמנות להסביר לה שזה לא נכון שאני אוהב רק אותה,מה לא הייתי עושה בישביל הזדמנות כזו.
נ.ק קים
מאי נרדמה על הספה ואני נשארתי ערה ,
פתאום נשמעו דפיקות בדלת רצתי לדלת לפתוח ורום עמד מולי שידו מדממת והחולצה קשורה לידו.
״מה קרה רום?״שאלתי בלחץ
״אני אסביר לך הכל רק תזמיני אמבולנס״הוא אמר ועשיתי כדבריו
<בוקר>
קמתי בבוקר שמאי לידי במיטה כי העברתי אותה,היא לא כזאת כבדה,נזכרתי באתמול שרום סיפר לי שהוא הרביץ לליאם לא דאגתי לליאם כאילו כן קצת אבל בסוף רק מרחו לרום משכה וחבשו לו את היד לא יותר מזה,מזל זה נגמר בנס.
ירדתי למטה להכין ארוחת בוקר.
נ.ק מאי
התעוררתי בבוקר שקים לא הייתה לידי וראיתי שהיא העבירה אותי למיטה שלה,הרחתי ריח חזק של חביתות והנחתי שהיא מכינה ארוחת בוקר
יצאתי מהחדר הלכתי לאמבטיה צחי חצי שינים,הסתרקתי והתלבשתי ויצאתי מהאמבטיה ואיך שיצאתי פגשתי את רום הוא היא רק עם בוקסר והוא היה כל כל חתיך ובהיתי בו,יותר נכון בקוביות שלו.
״מאי?״הוא אמר מוציא אותי מריכוז
״כן אני הולכת״אמרתי שכולי מסמיקה,הוא תפס אותי בוהה בו זה מביך..
שאלתי אותו מה קרה לו ביד והוא סיפר לי הכל אז אמרתי לו שירגיש טוב ונתתי לו חיבוק
הוא הרים את הראש שלי עם אצבעותיו ונישק אותי,לא ידעתי מה לעשות אז זרמתי עם זה.
התנתקנו והוא אמר ״אני מצטער״
״אתה לא צריך להצטער״אמרתי והתחלתי ללכת עם ראש למטה..חשבתי שהוא אוהב אותי..טעיתי.
״חכי רגע מאי״הוא אמר,הסתובבתי לעבור והוא אמר
״אני אוהב אותך״בחיים לא חשבתי ששלוש מילים פשוט ייגרמו לפרפרים בבטן שלי.
״גם אני אותך״אמרתי והוא התקדם לנשק אותי
״צריך לספר לקים״שנינו אמרנו ביחד וצחקנו.
״היום בערב אני יציע לכן לטייל ובדרך נגיד לה,הולך?״
״הולך״אמרתי עם חיוך ונישקתי אותו.
**************
אז פינקנו אתכם עם פרק ארוך בימיוחד...
תהנו,תגיבו ותצביעו.

אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now