פרק 12-מד"א

676 31 4
                                    

פתחתי את הדלת ורום היה שם,מעולף....
***************
רום?רום?רום תענה לי...אתה שומע?שאלתי בבכי ובידיעה שהוא לא שומע אותי אז לקחתי את הטלפון והתקשרתי למד"א:
מד"א שלום במה אפשר לעזור?
היי,מקרה חירום תביאו אמבולנס דחוף,אחי התעלף והוא בחוסר הכרה.
אוקיי אני שולחת לך אמבולנס,
בנתיים בואי ננסה לטפל בו דרך הטלפון.
אוקיי מה לעשות?
קודם כל איך קוראים לך חמודה?
קים.
אוקיי קים דבר ראשון בואי נרגע ואז תקחי כוס מים ותרטיבי לאחיך את הפנים עם מגבת בעדינות,עכשיו תחזיקי אל רגליו ביחד ותרימי אותם,את מסתדרת?
כן,תודה.
אוקיי באמבולנס יגיע עוד שתי דקות בנתיים תשאירי את הרגליים למעלה,ביי חמודה.
ביי.
תאמת שהאישה שדיברה איתי ממד"א הייתה ממש חמודה,היא ידעה איך להרגיע אותי רואים שיש לה ניסיון,פתאום דפקו בדלת עזבתי את הרגליים של רום ורצתי לפתוח את הדלת.
הפרמדיקים של מד"א עלו בזריזות לקומה השניה והתחילו לטפל בו,לא בידיוק ראיתי מה הם עשו שם ות'אמת אני גם לא רוצה לדעת..
"טוב אנחנו לוקחים אותו לבית חולים ושם נעשה לו כבר את הטיפול המתאים"אמר איזה פרמדיק אחד של מד"א.
אבל הוא יהיה בסדר?שאלתי
"אני לא יודע להגיד לך הוא התעלף בצורה קשה כנראה שהוא דפק את הראש במשהו שהוא התעלף ויש חשש לזעזוע מוח"הוא אמר.
"אני יכולה גם לבוא איתכם?"שאלתי את הפרמדיק והוא הנהן לחיוב.
יצאנו מהבית ונכנסתי לאמבולנס.
נ.ק ליאם
אחרי שקים התקשרה אלי בהיסטריה שאח שלה בבית חולים ישר קפצתי לאוטו והתחלתי לנסוע לשם.
ובדרך חשבתי,כמה אני אוהב אותה ושזה בכלל לא הייתה הכוונה להתאהב,הכוונה זה המשימה שנתן לי הבוס לא להתאהב בקים אבל אין מה לעשות זה קרה,ואני לא יכול לשלוט ברגשות שלי,אני לא יכול להגיד ללב שלי לא להתאהב.
אני יעשה הכל בישביל קים,גם אם זה תלוי בחיים שלי.
נ.ק קים
סוף סוף הגענו לבית חולים המטומטם הזה ורצנו עם רום ישר לטיפול נמרץ,הרופאים בחנו אותו והכניסו אותו לחדר טיפולים.
ישבתי וחיכיתי לליאם,שמחתי שהוא אמר שהוא בא למרות שעוד מעט 3 בלילה זה רק מראה לי שהוא תומך בי והוא תמיד כאן שאני צריכה אותו,
"היי"הוא אמר והסית אותי ממחשבותי הרמתי את ראשי וראיתי את ליאם קפצתי עליו בחיבוק והתחלתי לבכות לו על הכתף"אני מצטערת שככה אני בוכה,אני פשוט ממש דואגת לו הוא כבר שעה בחדר הזה והרופאים לא אומרים כלום,זה פשוט מוציא אותי מדעתי"אמרתי.
"קימי תרגעי,הכל יהיה בסדר אני בטוח שהוא יצא מזה אני עדיין לא מכיר אותו אבל הוא בטוח בן אדם חזק,ממש כמו אחותו"הוא אמר והסמקתי.
ככה בילינו עוד שעה מול כל החדרים שעומדים מלפנינו,מרוב השעמום והמתח כבר ספרתי כמה חדרים יש מולי והיו 11,פתאום רופא יצא מהחדר הוציא אותי ממחשבותי ואמר"אני מצטער אבל הוא כבר לא איתנו יותר"
*************
תם תם תם....
מה אתם אומרים?
רק רצינו להגיד שלא,לא שכחנו את יובל עידו ומאי פשוט בחלק הזה של הסיפור הם פחות רלוונטים אז בקושי נזכיר אותם ואולי כבר בכלל לא כי הסיפור הוא בפוקוס על קים וכל מה שקורה עם ליאם וכל זה, אז רק רצינו להגיד שלא שחכנו מהם.
תצביעו ותגיבו;)

אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now