פרק 30+29-מסדרון

520 26 7
                                    

**יש שיר (לא חייב לשמוע)**
הוא אמר אני הנהנתי ויצאתי מהמשרד.
•<><><><><><><><><><><•
נ.ק קים
**למחרת**
התעוררתי בגלל צילצולי הטלפון שלי ועל המסך התנוסס השם של מאי
**שיחה**
מאי:״קים איפה את?״ אמרה בטון כועס
אני:״בבית, למה את עצבנית?״
מאי:״כי קבענו להפגש עכשיו,את עוד ישנה?!״
אני:אוי נכון שכחתי מזה! ואי מאיוש אני כל כך מצטערת״
מאי:״טוב, יש לך 10 דקות להתארגן ולבוא!״
אני:״בסדר״
מאי:״ביי״וניתקה
**סיום שיחה**
אחרי 10 דקות הייתי מוכנה לבשתי את בגדים בתמונה (⬇️)

ק קים**למחרת**התעוררתי בגלל צילצולי הטלפון שלי ועל המסך התנוסס השם של מאי **שיחה**מאי:״קים איפה את?״ אמרה בטון כועסאני:״בבית, למה את עצבנית?״מאי:״כי קבענו להפגש עכשיו,את עוד ישנה?!״ אני:אוי נכון שכחתי מזה! ואי מאיוש אני כל כך מצטערת״מאי:״טוב, יש ל...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אמרתי לרום ביי ויצאתי.
אחרי 5 דקות הגעתי אל מאי.
מאי:״כמה זמן לוקח לך לבוא?״
אני:״באתי הכי מהר שיכולתי״ הלכנו לשבת על הספה.
מאי:״טוב, קים מה קורה? את ניראת חיוורת״
אני:״מאי אני רו...״ משם ראיתי הכל שחור כמו הלילה.
נ.ק מאי
קים:״מאי אני רו...״ אמרה והתעלפה עליי, הנחתי אותה על הספה.
התקשרתי לאמבולנס.
אחרי 10 דקות האמבולנס הגיע ולקחת את קים ואותי לבית חולים.
(היא נסעה איתה ‏באמבולנס-הערת הכותבות)
התקשרתי לרום
**שיחה**
אני:״רום?״
רום:״יפה שלי מה קרה?״
אני:״רום, קים בבית חולים״
רום:״איך זה קרה?
אני;״היא התעלפה עליי״
רום:״טוב אני בדרך!״
מאי:״ביי״ אמרתי וניתקתי
**סיום שיחה**
והתקשרתי לליאם
נ. ליאם
מאי התקשרה אליי
**שיחה**
מאי:״ליאם, קים בבית חולים״
אני:״מה קרה?״
מאי:״היא התעלפה״
אני:״טוב אני בדרך״
מאי:״ביי״
אחרי רבע שעה הגעתי שאלתי את המזכירה בקבלה איפה החדר של קים,היא אמרה לי הודתי לה ורצתי לכיוון חדר 237 נכנסתי לחדר וראיתי אותה ‏ואת מאי רואות סרט כנכנסתי הן הסתכלו אליי בוכות
אני:״למה אתן בוכות?״
מאי:״הסרט מרגש״ צחקתי
אני:״קימי איך את מרגישה?״
קים:״קצת יותר טוב״
ואז רום והרופאה נכנסו
הרופאה:״קים איך את מרגישה?״
קים:״קצת יותר טוב״
הרופאה:״התוצאות של הבדיקת דם שלך הגיעה וראו שלא שתית הרבה מים תקפידי על זה.״ למה היא לא שותה? גם אוכל היא בקושי אוכלת אני צריך לדבר איתה דחוף על זה.
קים:״אוקיי, תודה״ והרופאה יצאה מהחדר.
רום:״קים.. ,למה את לא שותה?״
קים:״אני כן אבל בימים האחרונים לא כל כך״
רום:״מהיום לפני שאת יוצאת מהבית את שותה 3 כוסות!״
קים:״מה?!״
רום:״מה מה תפוח אדמה כל פעם שאת יוצאת מהבית את שותה וזה לא ניתן ‏לויכוח!״
אני:״קימי, רום צודק את צריכה לשתות.״
נ.ק קים
אוףףףף אין לי כוח לזה, אבל אין מה לעשות הם צודקים.
״מתי אני משתחררת?״שאלתי בחוסר רצון.
מאי:״מחר, הם רוצים לבדוק אותך שוב. הבאתי לך בקבוק מים עכשיו את שותה את כולו!״
מהההה?!?!אוף..חשבתי לעצמי בתקופה הזאת אני בטוח אשתה יותר מהרגיל
״קימי אני צריכה ללכת, תרגישי טוב יפה שלי״מאי אמרה
״אני אלך לקנות לך אוכל ושתיה בקפיטריה״ רום אמר
אני:״טוב״ והם יצאו מהחדר נשארנו רק אני וליאם.
״ליאמי בוא״ אמרתי וטפחתי על המיטה הוא עלה והתנשקנו (כמו בתמונה⬆️) שמתי את הראש על החזה שלו ונרדמתי עליו
נ.ק ליאם
הרגשתי את הנשימות שלה נחלשות ומאטות אז הנחתי שהיא ישנה..אני מת על הילדה הזו, ‏החלטתי לספר לה על ג׳יימס אני לא יכול לשקר לה יותר מחר אני צריך ‏ ‏להעביר חבילה עם רום ובעוד שבוע אני נוסע שוב פעם לקחת את הכסף אני לא יכול לשקר לה 2 אנשים שהיא הכי אוהבת משקרים לה. מחר אחרי שהיא משתחררת אני יקח אותה לים ושם אני יספר לה.

פרק 30:
״טוב קים,עברתי שוב על הבדיקות שלך והכל בסדר את משוחררת״הרופא אמר ״תודה דוקטור"אמרתי ושלחתי לו חיוך קטן ״תודה רבה דוקטור״ליאם אמר,לחץ לו את היד והתחלנו ללכת ליציאה שם רום מחכה לנו עם האוטו.
נ.ק ליאם
הלכתי איתה יד ביד במסדרון החיוור והלבן הזה,לא מאמין שאני פה היא לא דואגת לעצמה ואם היא תמשיך ככה זה יהיה קשה.
אני:קימי,אני דואג לך.
קים:למה?היא עשתה פרצוף שואל כלא מבינה
אני:את לא שותה ושלא נדבר על זה שאת לא אוכלת,אנחנו נלך הרבה במסדרון הזה אם תמשיכי ככה.
הייתה שתיקה,היא לא ענתה לא הגיבה ״קים?״קראתי לה מחכה לתשובה ״מה?״היא ענתה בלחש ״אין לך מה להגיד?״השבתי.
עוד פעם שתיקה,אין קול ואין עונה החלטתי לא ללחוץ עליה ולתת לה זמן עם עצמה,היא לא חייבת לענות לי אבל הנושא הזה עוד יעלה בינינו,המשכנו ללכת במסדרון הריק,הלבן,השקט זה שאני לא רוצה לחזור אליו יותר לעולם,רק שקים תלד כמובן ואני ומקווה שאני יהיה הכחד שילך במסדרון הזה עם ילד ביד אחת ויד שניה מחזיקה בקים.
נ.ק קים
החלטתי לא לענות לו,אני יודעת שהוא צודק וגם אם אני ירצה להתווכח איתו אני לא אוכל,כי אין לי משהו להגיד להגנתי אני הייתי לא בסדר,אני לא שתיתי ולא אכלתי למרות שנורא רציתי לענות לו לא עניתי.
הוא שאל אותי שוב,יש לי הזדמנות לענות לו להסביר מצד אחד אני רוצה להסביר לו שאין לי תאבון בזמן האחרון אפילו שוקולד אני לא יכולה להכניס לפה,פאקינג שוקולד הדבר הכי אהוב עלי אני לא יכולה לאכול ובנוגע לשתיה..לא יודעת שכחתי,קורה.
מצד שני הוא יכול להתקיל אותי בשאלות כאלו שאין לי תשובה עליהם אני לא רוצה להדאיג אותו בכך שאין לי תאבון בזמן האחרון.
ככה המשכתי להתווכח עם עצמי בראש כל הדרך במסדרון הלבן והארוך הזה.
^כמה שעות מאוחר יותר...^
יצאתי מהאוטו בסערה,טרקתי את דלת הבית עליתי לחדר ונשכבתי במיטה מתחת לסמיכה ולא רציתי לצאת.
אני לא מאמינה שהוא שיקר לי ככה,חשבתי שאין בינינו סודות חשבתי שהוא סומך עלי מספיק כדי להגיד לי את זה.
ת׳אמת לא כעסתי עליו על זה,זה דווקא דיי מגניב!
אבל המחשבה שהוא לא סיפר לי אוכלת אותי,כיסיתי את ראשי עם השמיכה וככה נרדמתי.
נ.ק ליאם
היא יצאה מהאוטו בעצבים,טרקה את הדלת של האוטו וגם של בית ואז לא ראיתי אותה יותר.

אני כבר מיואש התקשרתי,שלחתי הודעות,וואצאפ מה לא?!
היא מסננת.לא עונה.חשבתי לעצמי שאולי עשיתי טעות אבל לא מייד העפתי את המחשבה הזאת מראשי כי אני חושב שעדיף להכאיב לה עם האמת מאשר לשקר לה אני רק מקווה שהיא תעריך את הכנות ותתן לי על זה כמה נקודות זכות אצלה.
**************
זה היה הפרק הכפול שהבטחנו שיגיע עם האלף צפיות ועוד פעם תודה רבה לכולם,אנחנו מעריכות את זה מאוד.
כמו שראיתם החלפנו את התמונת פרופיל של החשבון שלנו מי שלא שם לב מוזמן להשליך מבט.
מקוות שנהנתן ואהבתם את הפרק כי עבדנו עליו דיי הרבה זמן,אוהבות מלא M&N.
עוד משהו קטן...
אתם מוזמנים לעקוב אחרי החשבונות האישים שלנו:
1. mado715
2. princessnoy

אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now