פרק 21-בה ובי

513 31 3
                                    

ואני שמחה בישבילו הוא תמיד רצה יותר זמן עם המשפחה שלו.
והמכונית התחילה לנסוע ואני נופפתי לו לשלום.
************************
נ.ק ליאם
לעזאזל אני שונא לשקר לה.
אך לצערי לא הייתה לי ברירה אני אוהב אותה כמו החיים שלי אני לא אתן לאף אחד לפגוע בה רק עם ג׳יימס יגלה שאני באמת אוהב אותה הוא יפגע בה ובי.
אני כבר בדרכי לבית הראשון מתוך הארבעה, מי יודע מה יקרה לי שם זה משימת התאבדות כל האנשים הללו מסוכנים כמו ג׳יימס אבל פחות. הנסיעה לקחה לי 4 שעות כדי להגיע לשם השעה הייתה 14:59 בעוד דקה בדיוק אני נכנס לקחת את הכסף.
**כעבור 3 שעות**
נ.ק רום
אתמול קים חזרה שמחה וסתכלה על היד שלה כל שניה וחייכה חיוך גדול זה היה מוזר!
אני:״קים״
קים:״מה רום?״ היא שאלה שמחה
אני:״למה את כל כך שמחה?״ שאלתי מסתקרן
קים:״ליאם נסע עם המשפחה שלו לאילת,וקעקע את השם שלי על החזה שלו והוא גם קנה לי גם שרשרת עם השם של שנינו.״ והרגשתי שהיא מסתירה ממני עוד משהו ואני יגלה אותו.
אני:״יפה, קבעתי עם מאי דייט עוד שעה אז אני ילך להתארגן״
קים:״אוקיי״
נכנסתי למקלחת ולבשתי חולצה לבנה חלקה למטה ולמעלה עם ציורים וכיס בצד וג׳ינס רגיל.(תמונה⬇️)

שמתי בושם, לקחת את הצמיד שקניתי למאי אמרתי להתראות לקים ויצאתי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

שמתי בושם, לקחת את הצמיד שקניתי למאי אמרתי להתראות לקים ויצאתי.
אני לוקח את מאי לטייל קצת בפארק ואז לים ושם אני יביא לה את הצמיד שקניתי לה.
השעה כבר הייתה 16:55 ונסעתי לאסוף את מאי היא נראתה ממש יפה
היא לבשה שמלה שחורה קצרה ויפה והגב שלה חסוף (תמונה⬇️)

 השעה כבר הייתה 16:55 ונסעתי לאסוף את מאי היא נראתה ממש יפההיא לבשה שמלה שחורה קצרה ויפה והגב שלה חסוף (תמונה⬇️)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אני:״מאי את כל כך יפה״ והיא הסמיקה.
מאי:״תודה, גם אתה יפה״
ונכנסנו לאוטו והתחלתי לנסוע
מאי:״לאן נוסעים?״
אני:״לפארק ואז להפתעה״
מאי:״אתה לא מכוון להגיד לי מה הפתעה?״
אני:״לא, הגענו״
מאי:״למה הגענו לפארק?״
אני:״כדי שנדבר קצת, נטייל ונהיה יחד״
מאי:״אני אוהבת אותך״
אני:״אני יותר״
נ.ק ליאם
זהו.סיימתי.עברתי את כל ארבעת הבתים.אומנם יש לי חבלות,שריטות ופציעות על הפרצוף אבל זה שטויות,עכשיו אני נוסע לבית של חבר שלי כדי להחלים ולחזור לקים בלי הפצעים על הפרצוף.

הגעתי,החנתי את האוטו לקחתי את התיק עם כל הבגדים שארגנתי מראש ועליתי אליו.
יש לו דירה קטנה של שלושה חדרים והוא בקושי בבית,הוא עובד בהיי טק אז לרוב הוא לא בבית,הדירה דיי קרובה לבית של קים,היא שלושה רחובות ממנה זה דיי קרוב אבל אין לי עוד ברירה,לא חסר לי כסף יכלתי לנסוע למלון במקום רחוק אבל אני מעדיף להישאר פה,באזור הנוחות שלי.
נ.ק רום
״ביי״אמרתי ונישקתי אותה
״ביי מאמי,היה לי כיף ותודה שוב על הצמיד הוא מושלם״היא אמרה והלכה.
בדקתי שהיא נכנסה הביתה והכל בסדר ואז הלכתי.

נכנסתי הביתה וראיתי שקים ישנה על הספה עם השלט של הטלוויזיה ביד וקערה עם גלידה ביד...אז סידרתי את הסלון מהבלגן שלה והרמתי אותה לחדר.
שהשכבתי אותה במיטה הייתי בשוק,היא עשתה קעקוע?!
ואפילו לא שאלה אותי..זה עיצבן אותי ואני לא אשתוק לה על זה,החלטתי שמחר בבוקר אני יעשה לה קטע...

נ.ק קים
התעוררתי בבוקר במיטה שלי..מוזר חשבתי שנרדמתי בסלון על הספה ״שיטטטטט״הצרחה של רום קטעה את מחשובתיי,ירדתי למטה בלחץ ״רום מה קרה?״שאלתי בלחץ.
״את לא מבינה,חבר שלי עשה קעקוע לפני שבוע ועכשיו הוא אמר לי שהוא ראה כתבה בחדשות שאמרו שבחודש האחרון יש בעיה בחומר של הקעקוע וזה הרס לו את כל העור,עכשיו הוא בבית חולים ואני הולך לבקר אותו״הוא אמר ואני החלתי להילחץ והסתכלתי על הקעקוע שלי בחשש.
״קרה משהו?״רום שאל בדאגה
״לא,לא אני רק..אני..לא משנה״אמרתי ורצתי למעלה לחדר.
נ.ק רום
הייתי חייב לצלם את הפרצוף שלה..:)
זה היה קורע והיה מצחיק שהיא באמת אכלה את זה,אפילו אני לא האמנתי לעצמי,זה היה קורע.
״קים אני הולך לבקר את חבר שלי,את תסתדרי פה כן?״צעקתי לה מלמטה.
״כןן״היא החזירה לי.
לא באמת יצאתי החוצה רק סגרתי את הדלת בישביל הרעש,סגרתי את הדלת ורצתי להתחבא מתחת לספה.
קים ירדה למטה כמו שחשבתי שהיא תעשה והתקשה למישהו.
״הלו?״
״היי מה שלומך,אתה נהנה?״
״יופי,אני שמחה״
״תקשיב רום אמר שבחודש האחרון החומר של הקעקועים לא טוב וזה הורס את העור״
״אז תבדוק,זה מלחיץ אותי..״
״תודה,ביי מאמי״היא אמרה וניתקה
נ.ק ליאם
קמתי בבוקר מהצלצול של הטלפון וראיתי שזאת קים.
״הלו?״היא אמרה בלחץ
״היי קימי״עניתי
״היי מה שלומך,אתה נהנה?״
״כן מאוד״
״יופי,אני שמחה״היא אמרה ועדיין שמעתי לחץ בקול שלה
אז החלטתי לשאול אותה אבל היא הקדימה אותי.
״תקשיב רום אמר שבחודש האחרון החומר של הקעקועים לא טוב וזה הורס את העור״
״אני לא שמעתי על זה אבל אני מוכן לבדוק טוב?״
״אז תבדוק,זה מלחיץ אותי״
״טוב קימי רק תרגעי״
״תודה,ביי מאמי״
״ביי,נשיקות״אמרתי וניתקתי,זאת הייתה שיחה מוזרה..
נ.ק רום
יצאתי ממתחת לספה וקים נבהלה.
״מה..מה אתה עשית שם?לא הלכת?״
״אה,רק ניקית אבק כי האיי רובוט התקלקל״אמרתי וגיחחתי.
״רום..אין לנו בכלל איי רובוט,רגע..אתה..אתה שמעת את השיחה שלי?״היא שאלה בחשש.
״לא.כן.אולי.״אמרתי
״אתה ממש החלטי היום,אתה יודע?״
״החלטי זה השם השני שלי״אמרתי גאה ותפחתי על החזה שלי.
״אני מצטערת,לא התכוונתי לא להגיד לך פשוט...ידעתי שלא תסכים ו..חשבתי מהר ו..ו..אני מצערת״היא אמרה במהירות והשפילה את ראשה למטה.
״אני מאוד מאוכזב ממך קים״אמרתי ועליתי למעלה לחדר.
אני שונא את זה,שונא לכעוס על קים נכנסתי לחדר ושכבתי במיטה שוקע במחשבות.
נ.ק קים
״אני מאוד מאוכזב ממך קים״המשפט הזה הדהד בראשי כמה פעמים ולא יכלתי שלא להזיל דמעה,כאב לי שהוא אמר את זה אבל אני יודעת שלא הייתי הכי בסדר.
****************
תודה על 800+ צפיות תמשיכו ככה ^_^

אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now