נ.ק רום
אחרי בערך 10 דקות אחרי שקים יצאה מהבית צלצל הטלפון.״הלו?״שאלתי לצד השני של הטלפון
״תקשיב לי ותקשיב טוב, אם אתה לא תמלא את 10 הבקשות שלי אני ידאג באופן אישי להרוג לך את הקרובים,כולל אותך.״אמר קול זר של גבר מהצד השני של הטלפון.
**********************************
״איך אני ישיג פאקינג 10,000 שקלים בארבעה ימים!?״
״בזה אני לא מתעסק, אם אתה לא מביא לי את כל הכסף אני יהרוג את אחותך היפה.״הוא אמר בקול קר וניתק.
חשבתי לעצמי מה אני עושה עכשיו?!וזאת רק הבקשה הראשונה..יש עוד 9 בקשות.
אבל זה שיש עוד 9 בקשות לא הטריד אותי,לפחות עכשיו...
הוא רוצה להרוג את קים..רגע תהיתי לעצמי..מאיפה הוא יודע שאחותי יפה?!המחשבות התחילו לזרום לי לתוך הראש,ופחדתי,מאוד.
נ.ק קים
שאני ומאי הגענו לבית ספר נפרדנו קצת אחרי השער מאי הלכה לשירותים ואני הלכתי ללוקרים.ניפגש עוד 10 דקות בכיתה מאי אמרה לי והלכה לכיוון השירותים.
המשכתי ללכת,עד שהגעתי ללוקרים,פתחתי את הלוקר והוצאתי את הספרים של השיעור הראשון,הידים שלי היו תפוסות בגלל הספרים ולא הצלחתי לסגור את הלוקר פתאום שמעתי קול גברי ועבה שאמר "את צריכה עזרה?" הסתובבתי כדי לראות במי מדובר ולמראה עיני נגלה נער שנראה בערך בגילי,יפה יותר מכל נער שפגשתי בעבר.. עיניו היו ירוקות בהירות וצלולות הוא היה גבוה ורזה,היה לו שיער חלק שטני שהוא העמיד אותו עם ג'ל.בהיתי בו למספר שניות עד שהוא שאל "אז את צריכה עזרה?"שאל בחיוך. הזזתי את עיני מעיניו למרות שהיה נורא קשה לא להסתכל על העיניים היפות שלו..״כן,תודה״ עניתי בקול חלש,הנער לקח את המנעול ונעל לי את הלוקר."תודה רבה" אמרתי לו שאני מסתכלת עמוק בתוך עינייו."בכיף"הוא השיב.."אוי איזה מטומטם אני שכחתי להציג את עצמי..אני ליאם קליין"הוא אמר בחיוך."אני קים"אמרתי במבוכה ״אז,נתראה״הוא אמר ואני הנהנתי הודתי לו שוב והלכתי.
אחרי התקרית שהייתה עם הליאם הזה חשבתי על זה שבחיים לא ראיתי אותו בבית ספר קודם,אולי הוא חדש?או סתם אח של מישהו מפה..חשבתי לעצמי תוך כדי שאני מתקדמת לכיוון הכיתה עם המחשבות בראש.שניכנסתי לכיתה ראיתי שהמורה כבר הגיעה ומאי ישבה בשורה השניה והתסכלה עלי בכעס,אמרתי למורה סליחה על האיחור והלכתי לשבת ליד מאי."למה איחרת?! אמרנו 10 דקות לא 20!״היא שאלה בכעס ובשקט שהמורה לא תשמע.
אז סיפרתי לה הכל מאז שניפרדנו ועד התקרית עם ליאם בלוקרים.
״אז בקיצור הוא שאל אם אני צריכה עזרה ו-..״קים ומאי אם לא תיהיו בשקט אני אשלח אתכן למנהל"אמרה המורה שקטעה את דברי."סליחה המורה"מאי אמרה ואני הצטרפתי לדבריה
הסתכלתי בשעון וראיתי שעוד 5 דקות נגמר השיעור לשון הארור הזה...
בסוף השיעור המורה אמרה "אני אנצל את ה 5 דקות האחרונות של השיעור ואני אזמין את ליאם קליין הוא מצתרף אלינו להמשך השנה"היא אמרה והופתעתי.״ידעתי שהוא לא מפה.״אמרתי למאי בלחש.
דלת הכיתה נפתחה וממנה בא ליאם בכבודו ובעצמו,עינייו התבוננו וסקרו את כל ילדי הכיתה ועינייו נעצרו עלי ואיתן חיוך גדול.המורה שיחררה אותנו עם הישמע הצילצול וכולם יצאו החוצה,אני נשארתי בכיתה כדי לגמור להעתיק מהלוח ופתאום,ראיתי צל מעלי,הרמתי את ראשי ואת מי ראיתי?! ליאם,ליאם קליין החתיך עם העיניים המהפנטות,עומד מעלי ומחייך.
"היי קים,רגע זה קים נכון?"כן השבתי לו וחייכתי מתוך נימוס.
"למה את עדיין פה? היה צלצול לפני 5 דקות"הוא אמר. אני רק גומרת להעתיק מהלוח."אוקיי"הוא אמר,חייך ויצא מהכיתה. חייכתי לעצמי בלב..אני חושב שאני מאוהבת.
גמרתי סוף סוף להעתיק מהלוח ויצאתי מהכיתה,רצתי למאי שראיתי בסוף המסדרון,דחפתי אותה לפינה ואמרתי לה.."אני מאוהבת"מאי חייכה והבינה כבר למה התכוונתי..אין על מאי מבינה אותי במבט אחד."אז מה..קים וליאם לנצח?"היא שואלת בחיוך."ששש תיהיהי בשקט שהוא לא ישמע"אמרתי לה בכעס מזויף.
נ.ק ליאם
"כן,כן אני חושב שהיא אכלה את זה.אל תדאג הכל הולך לפי התוכנית.."
******************
זהו..זה היה פרק 6.מה אתם אומרים?יש דמות חדשה..
מה עומד מאחורי ליאם?פעם הוא נחמד ופעם הוא מסתורי..
תצתרכו לחכות לפרק הבא..אבל בישביל זה אתם חייבים להצביע..אנחנו ממש מאוכזבות שאתם לא מצביעים..יש לנו בערך 200 צפיות ואין בקושי הצבעות ותגובות..אז יאלה..אנחנו צריכות תמיכה ועידוד כדי לעלות לכם עוד פרקים בקצב מהיר יותר.
תודה לכל הקוראים שלנו,אנחנו חולות עליכם.אל תשחכו להצביע ולהגיב מי לדעתכם הליאם הזה ומה הוא רוצה מקים?
YOU ARE READING
אהבה מסוכנת
Novela Juvenil•גמור!• ״אבל אני התאהבתי בך תוך כדי,זה אמיתי״הוא אמר ודמעות זלגו מעייני,איך הוא שיקר לי ככה?למה הוא לא אמר לי?מיליון שאלות דומות עברו בראשי ״איך?ליאם תגיד לי איך נתת לי להתאהב בך ככה שהכל..הכל היה סתם משחק..." מקום #5 בספרות לנוער-30.11.16