כל הדרך חשבתי על המישהוא הזה אולי זה ליאם? הוא גם אמר לו לעשות את זה? הסתפקתי בתשובה אחת אני יראה אותו בעוד שבוע במשלוח.
************
נ.ק מאי
קים כבר הלכה הביתה ואני..אני במיטה שקועה במחשבות קים אומרת שאני צריכה לספר לרום ואני יודעת שבתוך תוכי אני כן רוצה לספר לו,אני צריכה את החיבוק שלו,התמיכה האוזן הקשבת בקיצור את הגבר שלי.
זהו.החלטתי.אני הולכת לספר לו.עכשיו! הופעתי מעצמי על האומץ שעזרתי באותו רגע שהחלטתי שאני הולכת לספר לרום אבל זה היה אומץ רגעי ממש לכמה שניות ואז התחרטתי,אני לא יודעת מה לעשות אז נזכרתי שהייתי קטנה תמיד שאבא שלי התלבט על דברים הוא הטיל מטבע,יעני עשה עץ או פלי אז אמרתי לעצמי למה לא,הלכתי להביא מטבע ובחרתי בעץ ״על החיים ועל המוות״אמרתי לעצמי והטלתי את המטבע.
נ.ק קים
חזרתי הביתה והיה לי קשה להסתכל לרום בעיניים,קשה לי שאני יודעת ממה שקרה למאי והוא לא אני לא עומדת לספר לו כי מאי היא החברה הכי טובה שלי ואני לא רוצה לפגוע בה גם ההורים שלי ז״ל תמיד אמרו לי שאם גילו לי סוד אסור לגלות אותו כי מי שמספר לי סוד זה אומר שהוא סומך עלי,סומך שאני לא אגלה אותו למישהו אחר.
~פלאשבק~
יצאתי עם ההורים שלי ורום לקנות גלידה בפארק,אני בחרתי וניל ורום שוקולד.
״איכ קים וניל זה מגעיל,רק שוקולד שולטטט!״רום אמר לי והוציא לשון
״רום אתה רק בן 10 אתה עדיין לא מבין את החיים וכשתבין את החיים תדע שוניל שולט״החזרתי לו
״קים אני יותר גדול ממך ואני מבין טוב מאוד ששוקולד זה אח בלב״רום אמר גאה.
״אם אתה לא רוצה שהשוקולד יהיה מרוח לך על הפנים אז תשתוק״צעקתי עליו
״רום וקים לא לריב!ולא לקלל״אמא ואבא אמרו לנו
פתאום רום בא לידי ולחש לי סוד ״קים את יודעת מה לקחתי מהכיס של אבא?״
״לא,מה לקחת?״שאלתי בסקרנות
״לקחתי לו 10 שקלים״הוא אמר עם חיוך תחמני
״אבא אמא רום גילה לי סוד שהוא לקח לאבא 10 שקלים מהארנק״צעקתי לעברם
״יו קים מה את מגלה?!מעצבנת אני לא מגלה לך כלום יותר בחיים״הוא אמר עצבני
״ילדים בואו רגע״אמי צעקה לנו,רצנו לעברם עם הגלידה ביד וישבנו לידם על הדשא.
״אתם יודעים מתוקים שלנו שסודות לא מגלים!״אבא אמר ולא הבנתי את כוונתו.
״מה זאת אומרת אבא,לא הבנתי״שאלתי בתקווה שהוא יסביר לי
״תקשיבי מתוקה אם מישהו מגלה לך סוד זה אומר משהו״
״מה זה אומר?״רום התפרץ בשאלה
״רום תשתוק הוא מדבר״צעקתי עליו.
״קים לא לקלל ורום תקשיב עד הסוף״אמי אמרה לנו.
״תקשיבו ילדים יפים שלי אם מישהו מגלה לכם סוד זה אומר שהוא סומך עליכם הוא סומך עליכם שלא תגלו אותו למישהו״
״אההה הבנתי״אני ורום אמרנו ביחד והתחלנו לצחוק.
~סוף פלאשבק~
״קים?את בוכה?״רום שאל בדאגה.
״לא״אמרתי בטוחה עד שהרגשתי נוזל יורד במורד הלחי שלי ונופל על הכרית והבנתי שאני באמת בוכה ״כן אני כן..זכרתי באמא ואבא״אמרתי בעצב וראש מושפל,רום בא וחיבק אותי ככה ישבנו כמה דקות עד ש״רום אני צריכה לספר לך משהו״מאי צצה מדלת חדרי ואמרה.
הסתכלתי על מאי במבט של את אומרת לו מה שאני חושבת שאת רוצה להגיד לו? והיא הנהנה,רום הסתכל עלי במבט שואל ואני אמרתי ״אני חושבת שאני אשאיר אתכם לבד עכשיו״נתתי חיבוק למאי כאות תמיכה ולחשתי לה באוזן ״בהצלחה״היא הנהנה ויצאתי.
נ.ק רום
״רום אני צריכה לספר לך משהו״מאי קפצה מבעד לדלת קטעה את החיבוק שלי ושל קים.
אחרי שהיא וקים העבירו ביניהן מבטים שלא כל כך הצלחתי להבין קים יצאה והשאירה אותי ואת מאי לבד,התחלתי להריץ בראש סרטים שחורים שמאי רוצה אולי להיפרד ממני וזה הלחיץ אותי,אני מת על הילדה הזאת אני יעשה בישבילה הכל כולל הכל.
״מה יש מאיוש?״שאלתי.
״אני פשוט אגיד את זה בלי יותר מידי בילבולי שכל כי זה גם ככה קשה לי״היא אמרה והינהנתי.
*שעה קודם לכן*
נ.ק מאי
זרקתי את המטבע לאוויר ופחדת מהתוצאה שאני יראה למה נתתי לעץ או פלי לשלוט לי על הגורל?!חשבתי לעצמי לפעמים אני ממש מפגרת,שמעתי את קול המטבע שנפל פתחתי את עיניי וזה היה עץ..טוב אני הולכת לספר לו..עכשיו!
*בחזרה להווה*
נ.ק מאי
פתחתי את הפה כדי להתחיל לדבר ופשוט לא יכלתי דמעות חנקו אותי והן גם התפרצו בסוף רום ישר חיבק אותי והחלטתי לעשות את זה חלק בלי הרבה דיבורים.
״אני..אני נאנסתי רום״אמרתי בלחש ובקול חנוק מהדמעות.
הוא שתק פשוט שתק,בטח עכשיו הוא ירצה שניפרד..כי בתכלס מי רוצה ילדה שאנסו אותה?!
״אני מצטער״הוא אמר והמילים שלו חנקו אותי,הוא רוצה להיפרד בטוח! חשבתי לעצמי
״אני מצטער שהיית צריכה לעבור את זה״הוא הוסיף ונרגעתי
״רגע אז אתה כבר לא רוצה להיפרד?״שאלתי כלא מבינה.
״בחיים לא רציתי מאי,את החיים שלי,אני יעבור איתך הכל לטוב ולרע אני פשוט לא יכול לדמיין את החיים שלי בלעדייך ותאמיני לי שהזבל שעשה את זה ישלם ובגדול״הוא אמר ואני חיבקתי אותו אני שמחה שהוא לא שאל הרבה שאלות מעיקות שסתם היו גורמות לי להיזכר בזה יותר ואני עוד יותר שמחה שיש לי אותו,חשבתי לעצמי וחייכתי.
•<>••••••••••••••••••••••••••<>•
תודה לכל הקוראות והקוראים (אם יש)רק שתדעו שכל הצבעה שלכם זה חיוך שלנו אז..לא תפרגנו?
אוהבות עד הירח וחזרה ❤️
YOU ARE READING
אהבה מסוכנת
Ficção Adolescente•גמור!• ״אבל אני התאהבתי בך תוך כדי,זה אמיתי״הוא אמר ודמעות זלגו מעייני,איך הוא שיקר לי ככה?למה הוא לא אמר לי?מיליון שאלות דומות עברו בראשי ״איך?ליאם תגיד לי איך נתת לי להתאהב בך ככה שהכל..הכל היה סתם משחק..." מקום #5 בספרות לנוער-30.11.16