אני חושב שעדיף להכאיב לה עם האמת מאשר לשקר לה אני רק מקווה שהיא תעריך את הכנות ותתן לי על זה כמה נקודות זכות אצלה.
**************
נ.ק קים
קמתי בבוקר עם הרגשה חרא,כל מה שקרה אתמול עם ליאם הציף אותי כמו גל ברגע.
ישבתי במיטה ובכיתי,בכיתי על הכל על הכעס,האכזבה והשקרים שליאם מכר לי,אולי הוא בכלל לא אוהב אותי והכל היה משחק.
~פלאשבק~
״אבל אני התאהבתי בך תוך כדי,זה אמיתי״הוא אמר ודמעות זלגו מעייני,איך הוא שיקר לי ככה?למה הוא לא אמר לי?מיליון שאלות דומות עברו בראשי ״איך?ליאם תגיד לי איך נתת לי להתאהב בך ככה שהכל..הכל היה סתם משחק לא באמת אהבת אותי נכון?״אמרתי בקול חנוק מהדמעות שלא מפסיקות לרדת על לחיי ממש כמו נהר סוער ״קימי״הוא אמר והרים את ידו מנגב לי את הדמעות ואני בתגובה הזזתי את ידו בעדינות ״תגיד לי ליאם!הכל היה משחק נכון?״הוספתי מנסה לעצור את הדמעות אך ללא שום הצלחה ״לא!קים,לא!זה לא היה משחק אני באמת התאהבתי בך!אני מבטיח,זה אמיתי!״הוא אמר ואני קמתי בלי להוסיף מילה,מפלסת את דרכי לתחנת האוטובוס כי נסענו בג׳יפ של ליאם אבל אני ממש לא הולכת לחזור איתו.
~סוף פלאשבק~
אז מה?אז מה אם הוא אמר שהוא באמת אוהב אותי,זה יכול להיות שקר כמו כל מה שהוא אמר לי במהלך הזמן שהיינו יחד.
החלטתי לצאת לפארק,לרוץ.
אני אוהבת לרוץ,זה מנקה את הראש מכל המחשבות,זה שעה שבה אני יכולה לצלול לעולם שלי ולהפסיק לחשוב.
הרמתי את עצמי בכוח מהמיטה והלכתי להתלבש.
שמתי את הבגדים האלו ויצאתי.נעלתי את הדלת,כי רום ישן תקעתי את האוזניות באוזניי שמתי את השיר Rolling in the Deep של אדל והתחלתי לרוץ אל עבר הפארק לפי הקצב של השיר.
*תפעילו את השיר*
There's a fire starting in my heart,
Reaching a fever pitch and it's bringing me out the dark
שרתי בלחש תוך כדי ריצה איטית שלאט לאט מתגברת.
Finally, I can see you crystal clear.
Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare.
See how I leave, with every piece of you
Don't underestimate the things that I will do.
המשכתי,מתחילה להגביר קצת את הקצב.
There's a fire starting in my heart,
Reaching a fever pitch and it's bringing me out the dark
ראיתי שהגעתי לפארק אז הגברתי עוד יותר את המהירות.
The scars of your love, remind me of us.
They keep me thinking that we almost had it all
The scars of your love, they leave me breathless
I can't help feeling...
המשכתי לזמזמם לעצמי,תוך כדי שאני מרגישה דמעות זולגות על פניי.
We could have had it all... (you're gonna wish you, never had met me)...
Rolling in the Deep (Tears are gonna fall, rolling in the deep)
You had my heart... (you're gonna wish you)... Inside your hand (Never had met me)
And you played it... (Tears are gonna fall)... To the beat (Rolling in the deep)
YOU ARE READING
אהבה מסוכנת
Jugendliteratur•גמור!• ״אבל אני התאהבתי בך תוך כדי,זה אמיתי״הוא אמר ודמעות זלגו מעייני,איך הוא שיקר לי ככה?למה הוא לא אמר לי?מיליון שאלות דומות עברו בראשי ״איך?ליאם תגיד לי איך נתת לי להתאהב בך ככה שהכל..הכל היה סתם משחק..." מקום #5 בספרות לנוער-30.11.16