״כן..טוב בואי נחזור כבר מאוחר״אמרתי והתחלנו ללכת לכיוון האוטו.
**************
נ.ק קים
התעוררתי בבוקר,הלכתי לחדר של רום וראיתי אותו ישן כמו תינוק אז החלטתי להשתעשע איתו ולהעיר אותו בדרך מקורית,הלכתי לחדר שלי,לקחתי את הטלפון ונכנסתי שוב לחדר של רום שמתי רעש של יריות ביוטיוב שמתי על הכי גבוה והתחלתי לצעוק ״הצילו״,״תעזוב אותי״,״אהההה״ ופתאום רום התעורר במכה וצעק ״קים אני בא!״ ואני רק צחקתי עליו,שיט,הוא ראה אותי ״קים אני יהרוג אותך!!״הוא צעק והתחיל לרדוף אחרי בכל הבית,ירדתי מהר במדרגות ורום היה אחרי רצתי יותר מהר וגם רום הגביר את הקצב ואז הוא תפס אותי,זרק אותי על הספה והתחיל לדגדג אותי״רו..ר..רום די!״צעקתי לו אבל הוא בשלו הוא לא הפסיק.
פתאום נפתחה הדלת ושמעתי קול מוכר שאמר ״אני צריכה להתחיל לקנא?!״העפתי את רום מעלי וראיתי שזאת מאי,רצתי אליה ואמרתי לה ״מאי יש לך חבר משוגע,תצילי אותי ממנו״
״להזכירך החבר המשוגע שלי הוא במקרה אח שלך״ היא אמרה בציניות ורום בא אליה ואמר ״את רואה קים,תלמדי מחברה שלך היא חכמה״אמר והתחיל לנשק אותה.
״נו..באמת?..איכס,תמצאו לעצמכם חדר״אמרתי והם התעלמו מדברי כיאילו לא אמרתי אותם,אז החלטתי להשתעשע גם איתם הלכתי למטבח לקחתי כוס מים הלכתי אליהם ושפכתי,התחלתי לצחוק ״קים את כל כך תשלמי על זה״רום אמר ״אבל אחרי שאני יגמור לנשק את החברה היפה שלי״הוא הוסיף והמשיך לנשק אותה,זה נראה למאי זה לא כל כך הפריע.
עליתי לחדר ובידיוק ליאם התקשר:
אני: היי מאמי,בוקר טוב מה קורה ?
ליאם: בסדר שאני אבוא לאסוף אותך ונלך לעשות את הקעקוע?
אני:כן,תבוא עוד שעה שאני אספיק להתארגן.
ליאם:סבבה ביי חיים שלי.
אני:ביי מאמי.
סגרתי את הטלפון והלכתי להתקלח.
נ.ק רום
״מאי רוצה נחזיר לקים?״שאלתי אותה עם חיוך תחמני
״כןןןן״היא אמרה בהתלהבות
״סבבה אז יש לי רעיון״התחלתי לספר לה
נ.ק קים
יצאתי מהמקלחת שמגבת עוטפת את כל גופי ומתחת למגבת רק תחתונים וחזיה,הלכתי לחדר שלי פתחתי את הארון בגדים ו..
״בוווו״רום ומאי צעקו וקפצו מהארון ואני דפקתי את הצרחה של הלייף,״אתם לא נורמאליים!״קבעתי והצבעתי עליהם.
״אנחנו לא נורמאליים,להזכירך אני לא מעיר אנשים עם קולות של יריות וצועק הצילו הצילו אז אין לך זכות להגיד כלום״ידעתי שרום צודק ושהוא צודק אי אפשר להתווכח איתו אז פשוט אמרתי ״טוב..עכשיו אנחנו שווים,אין יותר מתיחות והתחכמויות אוקיי?״
״מה שתגידי המפקדת״הוא אמר בציניות והצדיע לי
״עכשיו שניכם יוצאים לי מהחדר כי אני צריכה להתארגן״אמרתי ופתחתי להם. את הדלת מסמנת להם עם היד לצאת.
״ולאיפה הולכת הפרינסס?״מאי שאלה
״כן,לאיפה את הולכת?״רום הצתרף לשאלה.
״עם ליאם ולאיפה שבא לי״אמרתי בגסות ודחפתי אותם החוצה.
ידעתי שאם אני אגיד לרום שאני עושה קעקוע הוא יתחרפן ולא יסכים לי אז אפילו לא תרחתי לשאול.סיימתי להתארגן וליאם בידיוק שלח לי הודעה שהוא למטה,ירדתי למטה וראיתי את רום ומאי מתמזמזים בסלון אז יצאתי מהר,בשקט ובלי להגיד מילה.
הגענו למקום שבו עושים קעקועים והמקעקע הראה לנו כל מיני דוגמאות של קעקועים,גם אני וגם ליאם לא רציני משהו גדול שמושך יותר מידי תשומת לב אז הלכנו על משהו קטן,זה.
המקעקע סיים לקעקע אותי ואת ליאם וליאם אמר לי לחכות בחוץ כי הוא משלם למקעקע או משהו..אז יצאתי.
אחרי כמה דקות שחיכית לו הוא יצא עם חיוך על הפנים
״מה גורם לך לחייך אדון ליאם,אתה יודע שהחרא הזה כאב?!״
הוא הוריד את החולצה ואמרתי לו
״ליאם מה אתה מוריד חולצה אנחנו במקום ציבורי אני יודעת שיש לך קוביות בבטן ואין לך במה להתבייש אבל יש אנ-״ומה שקטע אותי היה מה שנגלה לעיניי,הוא קיעקע את השם שלי על החזה שלו,ליד הלב.
״למה״שאלתי אותו כלא מבינה
״למה מה״
״למה קיעקעת את השם שלי ע-״
״קים אני אוהב אותך,אני אהבתי אותך ואני אאוהב אותך תמיד אז לא משנה כמה פעמים ניפרד אני יודע שתמיד נחזור אחד לשני כי אי אפשר למנוע אהבת אמת אלא רק לעקב אותה קצת הוא אמר וזה היה המשפט הכי יפה שמישהו אי פעם אמר לי,לא היו לי מילים אז פשוט נישקתי אותו.״ביי ליאמי ניפגש עוד כמה ימים״אמרתי לו ונתתי לו חיבוק אחרון לפני שאני לא יראה אותו 5 ימים.
״ביי קימי,אני כבר מתגעגע״הוא אמר,נישק אותי ונכנס לאוטו.
ליאם נסע לחופשה עם המשפחה לכמה ימים ואני שמחה בישבילו הוא תמיד רצה יותר זמן עם המשפחה שלו.
והמכונית התחילה לנסוע ואני נופפתי לו לשלום.
YOU ARE READING
אהבה מסוכנת
Teen Fiction•גמור!• ״אבל אני התאהבתי בך תוך כדי,זה אמיתי״הוא אמר ודמעות זלגו מעייני,איך הוא שיקר לי ככה?למה הוא לא אמר לי?מיליון שאלות דומות עברו בראשי ״איך?ליאם תגיד לי איך נתת לי להתאהב בך ככה שהכל..הכל היה סתם משחק..." מקום #5 בספרות לנוער-30.11.16