היוש!לשמיעה יש לכם את השיר המהמם dangerous של דיויד גואטה ממליצות להפעיל תוך כדי קריאה זה מוסיף המון.תהנו.
*******************
אבל הרע ביותר קרה והוא באמת שלף אקדח כיוון אלי ו.....
*בום*
*בום*
**********************
נ.ק קים
התעוררתי בבוקר,ירדתי למטה ולא ראיתי את רום עליתי לחדר שלו ולא היה שם כלום ירדתי עוד פעם למטה,יצאתי לחצר,לבריכה והוא לא היה בשום מקום אז הלכתי לחדר שלי להתקשר אליו וראיתי שהוא שלח לי הודעה: היי קימי,בוקר טוב נסיכה, הלכתי לחבר אני יחזור עוד מעט.
טוב אז רק אני לבד היום חשבתי לעצמי והלכתי להכין לי שוקו.
נ.ק ליאם
האקדח שלו היה מכוון אלי ומבט רצחני בעיניו,סגרתי את עיניי מפחד אפילו להסתכל עליו ופתאום...
*בום*
*בום*
פתחתי את העיניים שלי וראיתי שני חורים בקיר והבנתי שהוא ירה על הקיר שהיה מאחורי ולא עלי,נרגעתי.
"זה מה שיקרה לך אם לא תביא לי את הכסף שלי"הוא אמר בעודו מסתכל עמוק בעיניים שלי.
"אב..א..אבל אין לי סכום כזה..."אמרתי בלחש,שיקרתי כי יש לי המון כסף אבל אבא שלי לא יתן לי סתם כסף בלי לדעת למה..לא סיפרתי לאבא שלי שאני עובד עם אנשים בעולם התחתון...
*פלאשבק שנה אחורה*
הייתי בבית ראיתי טלוויזיה,פתאום הטלפון שלי צלצל,מספר חסוי, עניתי..."הלו?"
"ליאם?" שאל קול גברי מהצד השני
"מי זה?איך אתה יודע איך קוראים לי שאלתי בתוקפנות.
"תיהיה בשקט ותקשיב לי,אתה תעשה כל מה שאני אומר לך אחרת אני ידאג לפגוע בכל המשפחה שלך,זה לא יהיה נחמד,אז היום תגיע לפארק בחמש יש לנו שיחה לעשות"הקול אמר.
"אבל מי אתה?מה אתה רוצ..."לא הספקתי לסיים והוא כבר ניתק
*סוף פלאשבק*
מאז אני עובד איתם,אין לי ברירה...
יצאתי ממשרדו והתחלתי ללכת הביתה.
נ.ק קים
"רום?רום?"צעקתי בבית,"רוםםם??"המשכתי לצעוק,עליתי לחדר שלו וראיתי שהוא ישן אז השארתי לו פתק:
היי רום,הלכתי למאי אני אחזור בערב. תשלח לי הודעה שראית את הפתק♡.
יצאתי מהבית והתחלתי ללכת לכיוון מאי,אני צריכה שהיא תעזור לי להחליט מה לעשות עם המעטפה וגם להתארגן לדייט שלי עם ליאם.
נ.ק ליאם
הייתי בדרך הביתה ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי...אני חייב להחזיר לבוס את ה10 אלף שח,פתאום עלה לי רעיון,להתקשר לנוי.נוי היא גם עובדת אצל הבוס גם עליה הוא מאיים שהוא יפגע במשפחה שלה אם לא תענה לדרישותיו,אני גם בטוח שיש עוד לפחות 20 אנשים כאלו שהוא מאיים עליהם,בכל מקרה את נוי פגשתי ממש במקרה,זה היה לפני שנה בערך אחרי שבועיים שעבדתי בישביל הבוס, יצאתי מהמשרד שלו עצבני בטירוף וירדתי במדרגות ונתקעתי במישהי,זאת הייתה נוי ואז התחלנו לדבר והבנתי שעליה הוא לא בידיוק מאיים אבל הוא הבטיח לה שהוא יממן לה את הטיפולים לאמא שלה שהיא חולה במחלה ממש קשה והטיפולים מאוד יקרים והיא נכנעה לו ומאז הבנתי שאני לא לבד מאז אני ונוי ידידים ממש טובים.
ת'אמת כבר שבוע לא דיברתי עם נוי ויהיה נחמד לדבר איתה ולהתייעץ מה לעשות עם הכסף.
נ.ק רום
התעוררתי בערך בארבע בצהריים,ירדתי למטה וחיפשתי את קים וצעקתי לה בכל הבית והיא לא ענתה,התחלתי לדאוג חשבתי שאולי זה קשור לאיש הזה שכל פעם מתקשר עלי ונותן לי משימות,אולי הוא עשה לה משהו?חשבתי לעצמי כי אם כן עוד מעט הוא יראה את עצמו בקבר!אף אחד לא יגע בקים!התקשרתי אל קים והיא לא ענתה,אז ממש התחלתי לדאוג,החלטתי שאני יצא לחפש אותה אז עליתי לחדר להתלבש ופתאום ראיתי פתק שהיה רשום בו:
היי רום,הלכתי למאי אני יחזור בערב תשלח לי הודעה שראית את הפתק♡.
ואז נרגעתי,מאז שהאיש הזה התחיל לאיים עלי נהפכתי לפרנואיד.
שלחתי לקים הודעה שקיבלתי את הפתק והכל בסדר.
נ.ק ליאם
הגעתי הביתה,לקחתי את הטלפון וצלצלתי לנוי.
"הלו?"שמעתי את הקול של נוי מהצד השני של הטלפון.
"נויוש את לא מבינה כמה התגעגעתי, הרבה זמן לא דיברנו מה קורה נשמה?"שאלתי.
"ליאמי חיימשלי מה נשמע?אנחנו באמת צריכים כבר להיפגש מזמן לא נפגשנו."היא אמרה.
"כן,ת'אמת שרציתי לדבר איתך על איזה משהו מתאים לך מחר?"שאלתי
"מחר זה מצוין"היא אמרה "אני יאסוף אותך מחר ב12:00 תהיי מוכנה.
"סבבה נתראה"היא אמרה וניתקה.
עכשיו אני צריך להתארגן לדייט שלי עם קים,יש לי רק חצי שעה ואני חייב להזדרז.
נ.ק רום
ישבתי בבית ושיחקתי באייפד של קים,פתאום הטלפון שלי צלצל ועל הצג היה 'מספר חסוי' וכבר ידעתי מי זה..
״רום כל הכבוד ביצעת היום את המשימה שלך בצורה נהדרת אם תמשיך ככה אני אפחית לך במשימות"הקול אמר
"תודה"אמרתי בחוסר חשק כי אני לא מרוצה מעצמי שאני עושה את זה,זה לא חוקי.
"עוד מעט תקבל עוד משימה"הקול אמר וניתק.
ניתקתי את הטלפון וזרקתי אותו על הספה ונזכרתי במשימה שהייתה היום הייתי צריך להעביר לו סמים מסוחר אחד מחול אז פגשתי אותי באיזה חור כזה במקום מבודד לקחתי ממנו ושמתי בסיפריה ומשם כבר לקחו את זה והעבירו לו.הייתי מאוכזב מעצמי שככה הגעתי למצב הזה וגם שיקרתי לקים שהלכתי לחבר..
פתאום נשמעו דפיקות על הדלת וקים נכנסה עם שמלה יפה ואיפור"אני יודע שאני בחור שווה ויפה אבל לא היית צריכה להשקיע בי כל כך הרבה בכל זאת את אחותי"אמרתי ושנינו צחקנו
"זה לא בישבילך טיפש,יש לי דייט"היא אמרה והסמיקה.
"יפה לך מסמיקה"אמרתי לה וזה גרם לה להסמיק עוד יותר.
"טוב אני באתי רק להגיד לך שאני יוצאת,מחכים לי בחוץ אז ביי"
"ביי"עניתי לה בחזרה.
מעניין עם מי היא יוצאת חשבתי לעצמי אני לא רוצה לשאול ולחטט לא מתאים לי להיות אח מעצבן שחודר לפרטיות של אחותי,אבל לא משנה אני סומך על קים שתבחר במי שהיא אוהבת.
נ.ק קים
יצאתי החוצה וראיתי שליאם מחכה לי במכונית ספורט יפה ומבריקה,ליאם יצא מהאוטו נתן לי נשיקה בלחי ופתח לי את הדלת,התיישבתי והתחלנו לנסוע לא ידעתי לאן.
"את לא רוצה לדעת לאיפה נוסעים"ליאם שאל בחיוך
"כן,כן בטח שרוצה"עניתי לו
"טוב..אז נוסעים ל...עזבי תחכי ותראי"
זהו עכשיו הייתי מתח נוראי ולא יכלתי לחכות כבר לאיפה ליאם יקח אותי....
*****************
זהו יש פרק 9👏👏
מה אתם אומרים על הדמות החדשה נוי?מה אתם אומרים על ליאם?מסתורי נכון? אנחנו מאוהבות בו הלוואי עלי אחד כמו ליאם...למרות שהוא קצת מסובך עם אנשים שאף אחד לא רוצה אפילו לעבור לידם ברחוב.
מקוות שנהנתם♡.
YOU ARE READING
אהבה מסוכנת
Подростковая литература•גמור!• ״אבל אני התאהבתי בך תוך כדי,זה אמיתי״הוא אמר ודמעות זלגו מעייני,איך הוא שיקר לי ככה?למה הוא לא אמר לי?מיליון שאלות דומות עברו בראשי ״איך?ליאם תגיד לי איך נתת לי להתאהב בך ככה שהכל..הכל היה סתם משחק..." מקום #5 בספרות לנוער-30.11.16