Zdvihol sa a priniesol mi balíček papierových vreckoviek. Z obalu sa na mňa usmievali pestrofarebné kvetinky. Aj ja som chcela mať pestrý svet. Viete si predstaviť život bez hádok? Konfliktov? Rozdielnych názorov? Všetci by sme chceli to isté. Všetko by bolo až priveľmi dokonalé. Vlastne, vôbec by to nebolo dokonalé. Neobmedzené množstvo peňazí, dokonalé vzťahy, práca. Čo by to bol za život? Žiadne zlo, všade len to skvelé, to čo si želáme ale koľko by nám to vydržalo? To je dokonalosť? Nie. Dokonalé je to vtedy, keď sa ľudia vedia pohádať, vymeniť si názory, ponadávať na svoju prácu. A napriek tomu sa dokážu udobriť, objať, povedať si tie "trápne" slová mám ťa rád. To robí tento svet dokonalým. A keby bolo všetko úžasné, ako by sme vedeli rozoznať to "zlé"? Čo by sme si vážili keby sme mali všetko splnené, všetky sny naplnené a nemuseli by sme pre ne ani len pohnúť prstom? Omrzelo by nás to. Časom by sme si všetko prestali vážiť.
Na začiatok som sa rozhodla dať tento úryvok z môjho prvého "románu" Nikdy nehovor navždy. My ľudia by sme si mali uvedomiť, čo od tohto života chceme.Máme sny.Medzi naše krátkodobé sny patrí nová kabelka,auto,povýšenie,zvládnutá skúška alebo skvelé rande. Do dlhodobých snov radíme prepychový dom,luxusnú vilu,zdravé deti, dokonalé manželstvo,kariéra svetoznámej speváčky, práca, ktorá nás bude baviť. Ale my to len chceme. Sedíme na zadku a čakáme na vhodný čas, vhodné počasie, vhodnú príležitosť. Ale tá príležitosť aj vhodný čas je práve teraz. Ale my to len chceme. A dýchať chceme? Chceme žiť? Prečo nebojujeme za svoje sny, za svoju budúcnosť? Prečo to len "chceme"? Prečo to nechceme tak, ako dýchame? Prečo netúžime po tom? Prečo sa nepokúšame to "čakanie" urýchliť? Musíme po tom túžiť ako túžime dýchať. Pre svoje sny musíme vedieť urobiť čokoľvek. Splňme si ich teraz a nie zajtra.Nečakajme.
ESTÁS LEYENDO
Motivácia-Sprav si dokonalý život
De Todo"Každá bolesť bude raz tvoja výhra" -Arogant Šancu spraviť si dokonalý život dostávame každé ráno.Ale čo je to dokonalý život? Skúša nás každý deň.Nie je dôležité, aké silné údery dostávame, ale koľkokrát sa dokážeme postaviť a bojovať. Budeš padať...