DUYURU

115 2 5
                                    

merhabalar, 

yeni bir bölümle karşınızda değildim kusura bakmayın. Az da olsa edinebildiğim sevimli ve bir o kadar da yorumlarıyla beni mutlu eden sempatik okurlarımdan özür diliyorum. 

aklımdaki senaryolar bir kaç sayfayla tamamlanacak türden değil ve şuan ki durumum bilgisayar başına oturup da sayfalarca bölüm yazmama müsaade etmiyor. Edebiyattan uzak kalmak benimde canımı sıkıyor ve söz verdiğim sıklıkta da yeni bölüm yayınlayamamak beni mahcup ediyor. Belki de bu işi hakkıyla yerine getiremiyor, bir şeyler karalamayı beceremiyorum. Kurgularım çok kötü belki de. Bilemiyorum. Bunun farkındalığıyla daha iyisini yapabilmek için çabalayacağım. 

Şimdi gelelim duyuruya. Kendimi yetiştirmek, farklı alanlara da yönelmek için deneme türüne de yönelmeye karar verdim. Ufaktan başladım da sayılır. Bu şekilde kendimi daha iyi hissedeceğimi düşünüyorum. En azından yaza kadar bu yolda ilerleyerek buralardan ve sizlerden ayrı kalmamayı hedefliyorum. 

Bildiğiniz gibi deneme özgür bir yazı türüdür. Her konuya değinilir. Eğer bu işin altından kalkabilirsem sizinde düşüncelerinizi sorarak yazılarımın konularına birlikte karar verelim istiyorum. Deneme türünü herkes tanısın istiyorum. Umarım başarabilirim.

 Yeni kitabın duyurusunu buradan yapacağım. Desteğinizi ve ilginizi bekliyor olacağım. 

''Gözlerimi Kapatsam'' kendimde gelişme gördüğüm an kaldığı yerden devam edecektir. Kendime biraz  vakit tanımam gerektiğini düşünüyorum. Anlayışınız için şimdiden teşekkürler.

Var mı sorusu olan? Desteğinizi hissetmek istiyorum fikir ve yönlendirmelere de açığım. 

Peki o halde,

birlikte edebiyat yapmaya ne dersiniz ? :)

GÖZLERİMİ KAPATSAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin