CAPTER 12

402 18 0
                                    


[ TROUBLE MAKER ] =season2>>>

.
.
.
.
.
.

-
-
-
-
-
-

Wendy son>>

Wendy adalah yeoja yang ceria nan cegeng..walau selalu di sakiti mau pun di buli..wendy tak perna kenal erti putus asa..kedatangan wendy ke korea hanya lah berniat cari abang kmbar nya..iaitu luhan sepanjang pencarian nya bermacam yang berlaku pada nya..penghinaan, pembulian, semua tertuju pada nya..meski bibir tersenyum mata wendy mengalir kan airmata..kesabaran yabg tertahan lah akhir nya wendy temui ke bahagian nya walau sempat di benci abang sendiri..masa kecil wendy di jaga oleh pembantu rumah omma nya iaitu halmonie minho oppa angkat nya..ketika bayi wendy menetap di rumah yatim pada umur 8tahun ia di ambil kembali olh omma nya namun kebahagian wendy yanya terhad pada umur 10tahun wnfy dah krhilangan omma dan appa tiri nya yang begitu baik..sejak itu wendy tak lagi rasa bahagia atas sebab semua ornag membenci dan selalu ,menghina nya..sebab kan mencari oppa nya seoanjang tahun?.Di saat itu lah wendy temui sahabat baik, ornag di cintai dan orang yang melindungi nya..

Kedatangan wendy juga telah mengubah segala nya setiap orang berada di samping nya akan kenal erti persahabatan dan cinta..hati yang luka mampu wendy ubati dengan sikap nya..

Walau cegeng,,wendy seorang yang manja penyabar, dan berani,

Jeon jungkook>>>

Jungkoom dulu nya namja yang di gelar kan trouble maker..kerna sikap nya yang suak cari masalah dan menimbul kan masalah hampir kesmeua orang menakuti nya..tiada siapa mendekati nya kecuali bambam, jhope dan sungjar lah sahabat nya walau sikap junghkool begitu buruk..di sebab kan kehilangan noona di csayangi nya lah jungkook berubah jadi namja tak dengar cakap appa dam omma nya selalu ia tengking ..awla perjumpaan nya dengan wendy..di saat wendy jadi pelajar baru..wendy tanya di mana kah bilik pengetua bukan mnya menjawap jungkook malah ,mencium pipi wendy membuat kan wendy lah orang pertama berani menampar seorang triuble maker..di situ lah permulaan wendfy di buli kerna jungkook lah yang menjafi kan wendy seorang pembawa masalah dan menyuruh semua orang menjauhi wend siapa pun hampiri wendy pasti akan berhadapan dengan jungkook....namun jungkook juga suka ,menyiksa wendy dan menjadi kan wendy tunang nya..dan semua itu hari semakin hari jungkook mulai rasa erti kasih sayang dan cinta..semakin ia kenal wendy dan dekati wendy semakin sikap nya berubah..hidup suram nya mulai di terangi oleh wendy son..ketabahan wendy dan kecantikan wendy buat kan jungkook berubah..bukan lagi plyaboy mau pun trouble maker samapi sekrang jungkook dah mngenali erti kasih sayang persahabatan dan cinta semua nya sebab wendy son..yeoja yang benci nya dulu..yeoja lemah itu telah mengubah nya menghancur kan ego nya
Telah mrmbuat mya senyum setelah bertahun junhkook tak tersenyum..

Ia berubah ke pada namja yang manja, suka ambil berat penting kan persahabtan..namun jungkook tetap sorang pendiam hanya pada wenyd ia tunjuk kan sikap sebenarnya..

Tapi saat ini jubgkook mempunyai penyakit kanser otak..dan jubgkook serta kwangmin hampir mati akibat melindungi eunji dan wendy..

min youngi>>>>

Suga adalah orang pertama jadi sahabat baik wendy..namja yang ambil oerhatian pada wendy ketika kali pertama wendy menetap di korea..saat itu wendy sesat tak tau hala tuju rumah nya sebab peta yany ia bahwa telah hilang..saat itu juga suga hampiri wendy yang menGis seperti budak kecil..dan suga memutus kan bawa wnedy balik ke rumah tak di sangkah mereka adalah jiran..suga seornag yang pendiam tapi tak dingin seperti jungkook..kali kedua suga jumpa wendy ..wendy tengah menagis suga ingat kan ia sesat tapi sebalik nya wendy menangis sbb rindu kan oppa nya..dan sejak itu mula lah suga jadi rapat dengan wendy. Apalagi suga bersekolah dj sekolah wendy..dan di sana hanya suga yabg berani berhadapan jubgkook dan tak menjauhi wendy..bukan hanya suga sahabat suga jimin kqangmin dan youngmin pun turut membela wendy..suga dan jungkook adalah musuh di sekolah itu..namun dengan ada nya wendy dua team yang bermusuh itu kini bersahabat..wendy menyatu kan suga sahabat nya jungkook di cintai nya menjadi sahabat baik..

Trouble maker _season2_[jungkook ff, wenkook]Where stories live. Discover now