[ TROUBLE MAKER ] \\season2//
.
.
.
....
...
...
...
...________________________
Yang lain masih terkejut dengan apa jungkook lakukan..tak sangkah jungkook sangup keluar kan wendy dari sekolah dan memutus kan hubungan mereka..bahkan wajah jungkook labgsung tak menunjuk kan ia sesal Wendy menatap wajah jungkook..wendy sendiri tak menunjuk kan wajah sedih nya..hanya bersikap biasa
"Jungkook-ah..awak tak boleh buat wendy macam ni!"lata sungjae..jungkook menepis tangan sungjae dari nya.
"Wae..korang tak suka"kata jingkook acuh tak acuh"nae..kami tak suka! Dan buat kali pertama nya kami benci dengan apa awak buat! Wendy tunang awak! Awak patut percaya kan wendy daripada orang lain!"marah sungjae lagi..
"saya tak akan oercayai orang yang dah jelas² curang"balas jungkook tenang sambil menatap wendy yang turut menatap nya..
"Jadi wendy son..sila kan angkat kaki awak..atau aqak jak di heret"ujar jungkook lembut jelas ia mengejek wendy darj nada nya.."jungkook..apa awak buat ni salah-
"kau nak keluar juga..terus kan bambam awak boleh pergi bersama yeoja ni"cela jungkook bambam terdiam tak mampu berkata apa lagi..wendy hanya diam ia mengambil kertaa tersebut tanpa berkata apa..wendy keluar meningal kan kelas itu..tak peduli kan pangilan chingu nya..perasaan wendy sukar di fahami ..
"Wendy! Jamkha man!..yah! Jeon jungkook! Awak dah melampau! Awak dah tak cinta kan wendy! Wae awak memutus kan hubungan korang! Tak sangkah awak sangup sakiti! Wendy baboyah namja! "Tengking eunji lamgsung tak rasa takut pada jungkook pun...jungkook tak peduli kan apa eunji kata kan ia turut meningal kan kelas itu
"awak jangan memyesal!! Kalau wendy jatuh ke tangan orang lain!"jerit eunji lagi..geram? Bukan hanya eunji senua orang gwram dan kecewa dengan sikap jungkook suga sendiri mengejar wendy yang kian menjauh..
"Wendy!"
Wendy tak hirau kan pabgilan suga dan terus melangkah..
"Son seungwan!"pangil suga kuat dan menahan tangan wendy...pandangan wendy begitu kosong di mata suga..
"Awak tak boleh pergi wen.."kata suga..wendy menarik tangan nya darj suga..tapi cengkaman suga lebih kuat..
" awak dengar sini wen...awak tak boleh biar jungkokk terus menerus sakiti awak..awak kena ubah jungkook..jangan jadi lemah lagi! Kalau awak pergi semua orang akan berfikir gosip tu adalah betul..tiba masa nya awak lawan jungkook.."ucap suga panjang lebar..wendy menunduk kan kepala nya..
"Wen..hajima...saya tak nak kehilangan sahabat saya lagi..awak sangat penting bagi saya..kalau awak pergi saya akan pergi juga...awak kena fikir jangan buat masa lalu kembali lagi.."kata suga pelan..tangan suga pun melepas kan wendy.."wendy nak tenang kan fikiran.."hanya itu wendy kata kan lalu wendy meningal kan suga membawa diri nya ke tempat yabg menenang kan..
Sementara itu berita yang wendy di keluar kan darj sekolah dah tersebar ramai pelajar bising dengan gosip itu..cikgu sendiri aqal nya ingin beritau luhan namun yooara ambil risiko..ia sembunyi kan hal tersebut dari luhan..kerna itu hanya membuat kan luhan marah..yooara sendiri akan memikir kan cara nya untuk bawa wendy krmbali..
"Hyung..kita masih nak terus kan ke.."kata hoahi pada mingyu..saat ini mereka berdiri depab pengumuman wendh di keluar kan dari swkolah.."tak ape ke..sampai macam ni sekali..."kata joshua pulak.."tak ape..kita terus kan kita ke sini untuk mencabar mereka..kalau mereka lepas kan wendy..senang jer kita bawa wendy pergi dan kerja kita tak banyak"kata mingyu jelas..
YOU ARE READING
Trouble maker _season2_[jungkook ff, wenkook]
Lãng mạnTitle: trouble maker season2 Genre; senua kecuali (horror) Lead cast: Jeon jungkook | jungkook [ bts ] Son seungwan | wendy [ red velvet ] Min yongi | suga [ bts ] Jung eunji | eunji [ apink ] Other cast: Kwangmin [ boyfriend ] Yongmin [ boyfriend ]...