[ TROUBLE MAKER ] =season2>
_
_
_
_-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
Bambam dalam perjalanan jauh termenung sebab kan fikir sesuatu sampai tak perasan jimin ada di belakang nya jimin memilih djam dan bersikap cool berbanding bambam yang biasa saja..jimin pelik sebab bambam jalan tanpa peduli kan para yeoja yang terpikat dengan nya..selalu nya bamban akan tersenyum menambah kan persona nya lagi..."dia ni dah kenapa"bisik jimin hairan..jimin habya diam sehinga lah bambam terlangar tiang buat kan jimin te rgelak besar..
"Hahaahahahahaaah...tu lah jalan guna dagu mata letak di lutut kan dah terlangar tiang..nasip tiang lampu macM mana kalau kereta hahahaha masuk kubur lah jawap.nya.."gelak jimin tanpa hirau kan orang sekeliling nya bambam terus menarik kolar baju jimin
"Kau sumpah aku mati ke! Kau memang nak makan penumbuk aku"marah bambam "wow wow..sabar lah tak sporting lah awak ni..ni asal kau jalan termenung.."soal jimjn bambam melepas kan baju jimin..dan jimjn pun membetul kan nya.."yang kau asal ikut aku..kau tiada kerja lain ke selain ikut aku"bambam bertanya kembali"aku ikut kau..buang masa kau tahu tak..dah jalan rumah aku searah rumah kau nak buat apa .tak kan lah aku kena vuat jalan sendiri untuk rumah aku.."jelas jimin memanjang mengomel tiada henti...
"Banyak lah sama kau..dah sana balik jangan gangu aku"halau bambam dengan santai nya..
"ni..esok jer lah aku kembali kan momo..aku daa minta kebenaran dari wendy juga"ucap jimin
"asal kaj suka merampas ye..kau dah rampas wendy dari aku sekrang momo pun kau nak kebas..aku tak nak aku nak kau kembali kan momo.." marah bambam jimin mengorek telinga nya sengaja tak nak dengar omelan dari bambam.."yah!"marah bambam sebab di pulau kan oleh jimin..
"Baik lah..baik lah...semua milil kau apa pun di duniia ni milik aku jadi milik kau okey..puas hati kau"balas jimin bengang.."memang puas hati aku..ni aku risau lah si budak hoshi tu kan akan ke rumah wendy tak rasa ke dia akan buat hal demgan wendy aku risau lah"kata bambam gelisah..
"oh..jadi sebab itu lah awak asik termenung sepanjang jalan..habis tu kau nak buat apa"balas jimin.."apa kata kita ke rumah wendy juga senang kita jaga wendy.."cadang bambam..
"awak ni..macam lah budak hoshi tu nak culik wendy.."balas jimin merasa otak bambam tak bernas..."kau mana tahu..sebelum ni budak joshua tu ada sebut mereka akan ambil wendy dari kita..macam mana kalau betul awak nak macam tu ke "ujat bambam buat kan fikiran jimin melayang.."erm...tak juga..macam tu kita ke sana jer lah kita bawa kwangmin dan youngmin takut mereka merajuk bila tahu kita di rumah wendy tanpa ajak mereka.."balas jimin akhir nya turut setuju dengan cadangan bambam...
<<>>
Sementara itu suga eunji dan scoups masih ada di kedai makan tteoboki... suga hanya diam perhati kan scoups dan eunji verborak..banyak cara scoups buat eunji tergelak sehinga kan suga sendiri tak suka jika eunji bersikap manis depan namja lain selain diri nya..
"Jadi..yongi-ssi sebelum Awak datang korea..awak dari mana.."soal scoups..suga menatap scoups dingin..sambil tangan nya tak berhenti memain kan gelas kosong nya.."perlu kah awak tahu.."balas suga acuh tak axuh..eunji hanya diam perhati kan dua namja itu.."saya cuma nak berkawan dengan awak..apa itu salah.."balas scoups tak leka dari tersenyum..
"aku tak rasa kau nak jadi chingu aku atau eunji atas sebab niat baik....kau pastintengah ada kan rancangan bersama kawan kau"ucap suga..buat kan suasana nya jadi dingin..scoups tersenyum sinis.."nampak nya awak tak suka kan orang luar min yongi..apa kedatangan kami menganguk awak.."balas scoups..suga mulai rasa terancam..."dengan kedatangan tiba² ..seharus nya awak tahu..awak salah memilih lawan choi seung cheol.."suga berdiri dari duduk nya lalu ia tingal kan scoups dan eunji bersama...
YOU ARE READING
Trouble maker _season2_[jungkook ff, wenkook]
RomanceTitle: trouble maker season2 Genre; senua kecuali (horror) Lead cast: Jeon jungkook | jungkook [ bts ] Son seungwan | wendy [ red velvet ] Min yongi | suga [ bts ] Jung eunji | eunji [ apink ] Other cast: Kwangmin [ boyfriend ] Yongmin [ boyfriend ]...