CAPTER 11

429 18 0
                                    


[ TROUBLE MAKER ] <<season2>>>

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
/ / / / / / // / /

Jungkook dan sungjae akhir nya scapai kesepakatan..bahawa mereka akan membantu eunji mau pun wendy..namun mereka kena menungu hari esok di mana matahari akan terbit?entah krenapa bagi jungkook dan suga masa begitu panjang dan lambat..buat kan mereka lama menungu..

Hoshi dalam perjalanan kr kantin tapi hoshu jadi gelabah sebab bambam dan jimin ada di hadapan nya..

''Aigo..tengok lah siapa ada kat sinj..dia lah si budak tu''kata jimin dan bambam merka mengepung hoshi tanpa beri laluan pada hoshi..''yah..korang nak apa..baik bagi aku lalu ''balas hoshi bersikap berani..

''hye..budak kecil-''

aku bukan budak kecil''hoshi mencela ucpaan bambam pada nya..

''Aigo..''

bambam menakut kan hoshi dengan siku nya..semesti nya hoshi dan bamMin memamg musuh tapi bamMin lebih suka membuli hoshi sebab bagi mereka hoshi telalu muda untuk di layan kasar..apa lagis hoshi lebih muda dari si kembar..

''Awak nak ke mana..''soal jimin pada hoshi..''bukan urusan awak..baik bagi laluan sebelum scoups hyung datang..''balas hoshi..jimin menarik belakang baju hoshi buat kan hoshi tergantung..''hey budak-''lepas kan dia..''seseornag mencrla ucapan bambam merka pun menoleh dan rupa nya itu joshua

''Hyung!"jerit hoshi kebudakan..jimin pun melepas kan hoshi

''Macam ni ke korang layan pelajar baru di sekolah ni..tak sangkah perangai sahabat yang di sanjungi we?dy sebuuruk ini..''kata joshua tak leka tersenyum..''awak ada masalah dengan layanan kami..kami cuma nak berbak dengan budak kecil tu..tapi rasa nya awak dag salah erti sikap kami.."balas jimin rasa tergugat dengan ucapan joshua..

''Awak bernasip baik..sikap kami tak seperti dulu..''kata bambam pulak..joshua mendekati bamMin tanpa rasa takut..

''Wae..jangan ingat kami tak tau sikap korang sebelum korang kenal wendy...kami tau tentang korang..''ucap joshua tersenyum hoshi pun ikut tersenyum.Belum sempat jimin membalas seseorang mencela mereka..

''Baik kornag jangan layan budak dua tu..buang masa mari kita cari wndy dan lepak bersama wendy..''kata si namja belagak siapa lagi kalau bukan scoups..''siapa awak maksud kan budak..''bambam tak puas hati..

''kornag lah..siapa lagi tak akan lah semut pulak kan..''balas scoups tersenyum sinis bambam hampir saja naik angin tapi jimin menenang kan nya..

''Kami rasa kami tiada masalah dengan korang..tapi rasa nya korang sendiri yang cari masalah kan..apa korang nak sebenarnya kami tak perna jumpa orang brlagak macam korang ni..jangan buat kami tak suka kan korang..''kata jimin scoups mendekati jimin dan mereka berlawan mata..

''Uri...lagi tak suka kan korang..baik kornag bersiap sedia sebab akan ada perang besar melanda team mengarut korang''ucap scoups''bo!"ucap jimjn marah tanpa belas kesihan jimin menumbuk scoups sayang nya scoups mengelak dengan baik

''Wow..daebak..pantas gerakan awak..simpan tenaga awak park jimin..''kata scoups menumbuk bahu jimin yang di tahan oleh bambam..kalau bukan sebab kan bambam menahan tubuh mya jimin pasti membelasah coups lebih parah..

''mingyu suruh kita jumpa dia..''ucap junghan baru datang..mereka pun pergimdan sebab menjeling tunjuk kan sikap belagak mereka..

''Asal! Kau halang! Aku!"marah jimin pada bambam

''Kau serius! Nak belasah dia! Kau dapat apa kalau belasaah dia! Dia tu sengaja buat kita marah..''balas bambam..jimin menolak bambam jauh dari nya..''aku benci mereka...''ucap jimin lalu pergi bambam hanya mengeluh pelan..

Trouble maker _season2_[jungkook ff, wenkook]Where stories live. Discover now