[ TROUBLE MAKER ] <season2>
.
.
.
.
.
.-----------------------
"Tak boleh.."
"Aahh. Jungkook-ssi jebal boleh lah bukan selalu pun wendy nak sangat keluar dengan mereka..."
Wendy mrmang dah agak jungkook pasti tak membenar kan nya..pelukan tadi terlepas jatak antara mereka pun tercipta "tak boleh wen kalau dengan bambam saya akan benar kan..tapi dengan mereka..no way"kata jungkook bertegas..wendy menghalang langkah jungkook saat jungkook berniat masuk ke dalam..
"Wendy tetap nak pergi juga.."kata wendy dengan wajah merajuk nya.."wen..tak boleh okey"balas jungkook.."aaa~~awak jahat"mula lah wendy tunjuk kan wajah comel nya saat merajuk agar jungkook layu oleh nya. Wendy amat mengenali jungkook seperti apa..
Jungkook mendesah pelan dan akhir nya mengalah.."Pergi lah. "Kata jungkook langsung saja wendy memeluk jungkook sebab kan kegirangan. jungkook hanya diam terima kelakuan seperti itu dari tunang nya..
" esok malam kami akan ke sana.."kata wendy.."hn"balas jungkook ringkas dan padat
"hihihi gumawo jungkook-ssi..wendy akan masak makanan kegemaran awak..okey"
lalu wendy kembali masak dengan hati yg senang jungkook hanya memerhati kan nya..nampak nya mingyu danyg lain amat penting bagi wendy sehinga wendy begitu bahagia bila di benar kan..tapi jungkook tak.kisah apa pun asal kan wendy bahagia dan tersenyum itu dah memuas kan bagi jungkook..-
-
-
-
-
-
-
Keesokan hari nya di sekolah.."suga-ssi..sebenarnya awak dari mana semalam..wae awak pergi tanpa beritau eunji oppa buat eunji risau dan menungu seharian pangilan dari oppa.."kata eunji pada suga saat ini mereka berada di krlas..kelas amat lah sunyi kerna penghuni yg lain tengah mengisi perut sedang kan eunji dan suga memilih makan di kelas..namun mereka tak sentuh makanan itu lagi walau sikit pun.
Suga merenung eunji yg berada di depan nya menjadi kan tangan nya sebagai tunpuhan kepala nya..wajah eunji begitu comel di mata suga..namun suga bukan lah namja yg pandai dalam memuji yeoja..terkadang sukar untuk ia luah kan.
"Oppa.."
Suara manja eunji menyedar kan suga dari lamunan nya..mata mereka saling bertentangan. Eunji tetsenyum pada suga"tak apa ..kalau oppa tak.nak beritau eunji faham.."kata eunju..suga masih belum siap untuk berterus terang..suga masih kalut dengan fikiran nya cara untuk melamar eunji..adakh patut beri terus atau simpan di loker eunji atau lain nya. Suga amat bingung .romantik bukan lah diri nya. "Oppa makan lah..biar eunji suap kan"kata eunju sambil memengang kedua sumpit alah korea mereka.lalu suga menerima suapan dari eunji eunji gembira suga menerima nya..lalu mereka makan bersama tanpa ganguan siapa pun..
/gelangan vasketball/
"Yah!! Tak guna! Awak main tipu! Mana ada main bola macam tu"bambam.marah pada junghaj kerna lawanan mereka bermasalah..sejka tadi lagi memang mereka bergaduh sesmaa diri membuat kan pelajar lain bingung nasip ia bukan pertandingan lagi..
"Saya tahu lah korang handal main bola keranjang..jangan nak tunjuk lagak oke.."kata bambam lagi"asal mulut awak ni mengalah kan nulut yeoja hah..memekak jer tahu"kata jimin mulai tak puas hati"aku ada suruh kau dengar je hah!"marah bambam menunjuk jimin"memabg lah kau tak suruh! Dah telibga ni di cipta untuk mendengar macam mana"balas jinin tak satu pun mau mengalah. "Tutup jer lah teliga gajah kau tu. Sebelum aku potong bagi makan kuching aku telinga kau"kata bambam lagi..jimin memvaling bambam guna sevelah kasut nya yg belum sempat ia pakai..bambam sempat elak sayang nya balingan itu kena ke arah yg salah..
YOU ARE READING
Trouble maker _season2_[jungkook ff, wenkook]
RomanceTitle: trouble maker season2 Genre; senua kecuali (horror) Lead cast: Jeon jungkook | jungkook [ bts ] Son seungwan | wendy [ red velvet ] Min yongi | suga [ bts ] Jung eunji | eunji [ apink ] Other cast: Kwangmin [ boyfriend ] Yongmin [ boyfriend ]...