[ TROUBLE MAKER ] <Season2
.
.
.
.
.
._
_
______________Stelah membersih lan segala nya..mereka tentu nya keletihab setelah selesai membersih kan kuching bagi seventeen ini lah oekara paling sukar di lupa kan..kerna mereka tak perna pun di hukum oleh orang jelas mereka tak kenal..dan itu adalah bersih kan kuchubg tambahan lagi bersama musuh mereka..namue kesemua merekantak yakin adakah mereka masih musuh atau sebalik nya setelah keletihan mereka semua sepwrti mayat hidup
"Saya tak pekara macam ni belaku lagi dalam hiduo saya.."kata joshua sambil mengatur nafas nya.."kita patut balik..dah 9malm.."kata mingyu lalu berdiri dari duduk nya..tetiba pintu di buka seseorang..semua mengeluh kerna itu lah orang yang hukum.mereka park chorong..
"Wow..daebak bersih korang buat.."ucap chorong teruja sendiri"noona suka kan..adik noona yg nak mati dah ni noona langsung tak kesihan"kata bambam dengan nafas tercungap-cungap tentu nya letih apa lagi semua kuchibg buat merrka riuh sana sini..chorong tersenyum tanpa rasa bersalah pun..
"Baik lah..masa untuk makan"
"Bo! Sejak bila pulak.noona asa masak ni noona baru balik kan jangan cakap tu makanan di beli tak ape bambam kenyang..dan kalau noona masak saya.saran kan jangan siapa pun makan sebab tak sedap"
"Bambam! Berani kamu perli noona depan chingu kamu! Nak noona jadi kan kamu hidangan makanan malam ke!"
Semua tergedik ketkutan kala melihat aura hitam chorong.."noona tak b-e-r-k-e-m-a-n-u-siann!! "Kata bambam sambil mengesar kan ayat nya..
"noona..goreng jer si bambam ni mulut dia asik memekak jer.."kata jimin sehinga dapat hadiah tendangan dari bambam.."kau nak mati kan.."geram bambam.."dah-dah..now ikut noona dan kita makan "kata chorong"errr..mianhae tapi kamu rasa kami perlu balik"kata scoups chorong pun langsung bercacak pinggang sepwerti seorang omma
"Wae..korang percaya kan cakap bambam..nak noona masak korang bersama bambam.."tiada siapa pun.mampu menolak apa chorong ingin kan..sesiapa pun boleh takut dengan kegarangan chorong"habis tu unnie..kami kan basah.."ujar eunji kerna tak satu pun dalam keadaan kering"tu lah noona..nak kami jatuh sakit kan.."balas bambam.."aish..gwenchana eunji wendy korang dah di bawa kan baju ganti olej kris dan luhan oergi lah tukar baju"kata chorong dengar saja nama kris dan luhan kedua yeoja itu meningal kan yg lain..
"Habis tu noona kitaorang.macam mana"soal bambam"berbogol!"marah chorong"eehh..noona tak baik yeoja jadi byuntae tahu"balas. Bambam teramat polos chorong pura² ingin menampar bambam agar bambam takut...bambam takut dan sembunyi belakang jhope..
"Awak ada baju kan..bagi baju awak dan suruh mereka pakai..takkan nak bagi baju noona pulak"kata chorong..bambam memikir kan ucapan noona nya..adakah pakaian nya akan muat ke tubuh chingu nya
"Tapi noona kami kan ramai..-"KALAU MASIH NAK MENGOMEL!! JANGAN MAKAN DAN BERDIRI SAMPAI SINI ESOK PAGI!"Cela chorong buat kan bambam mau oun yg lain bergegas masuk dan ikut bambam ke bilik nya
Wendy dan eunji dah menukar baju mereka ke t-shit biasa siapa sangkah kris luhan ada sejak mereka bershi kan cat house mereka membantu chorong untuk masak.
.
"Mana yg lain..belum turun lagi ke"soal.kris yg tengah meletak stik atas meja.."kejap lagi turun lah.."balas chorong.."oppa comel dengan apron pink tu..macam kris noona"kata eunju..kris tanpa ampun mengetuk kepala eunji guna sudu besar nya.."akh! Oppa sakitlah! "Marah eunji.."tahu sakit...cakap lagi"balas kris lalu membelakamgi eunji..saat itu juga eunji membalimg kria guna garpu kecil kepala kris pun kena.."Neon!"
"Kyah! Luhan oppa! Selamat kan eunji!"
Eunji bersembunyi belakang luhan saat kris mengejar nya..chorong dan wendy hanya tergelak eunji dan kris sejak dulu memang tak verubah ada saja buat mereka bergaduh..
YOU ARE READING
Trouble maker _season2_[jungkook ff, wenkook]
RomanceTitle: trouble maker season2 Genre; senua kecuali (horror) Lead cast: Jeon jungkook | jungkook [ bts ] Son seungwan | wendy [ red velvet ] Min yongi | suga [ bts ] Jung eunji | eunji [ apink ] Other cast: Kwangmin [ boyfriend ] Yongmin [ boyfriend ]...