8.

432 36 0
                                    

Louis annak ellenére hogy puszit mondott nagyon hosszú volt. Inkább a csókhoz tudnám hasonlítani. A végén már egymás ajkát faltuk mikor megéreztem azt a bizonyos érzést. Azt az érzést, amit csak egy démon tud érezni. Uralkodnom kéne magamon, de egyre csak gyengébb leszek és nem tudok ellenállni neki. Nem tudok annak ellenállni, hogy meg ne öljem. Aztán észbe kaptam. Eltoltam magamtól, nehogy valami kárt tegyek benne.


- Látod! Mondtam hogy tudsz uralkodni magadon.- nyugtatgatott mire én csak felnevettem.


- Lou, az előbb már azért toltalak el magamtól, mert már ott tartottam hogy megöllek. Ez nem önkontrol, hanem az hogy a bennem lévő icike-picike angyal ami az évek során összepréselődött, leállított. Nem minden démonnak van angyala. Ha nekem nem lenne akkor nem lennék beléd szerelmes, és nem gondolnék rád a nap 24 órájában.- valltam be az igazat Lounak.


- Elmondanád, hogy miért vagy belém szerelmes? Semmi érdekes nincs bennem. Nem vagyok egy kigyúrt állat, és nem vagyok híres. Van nálam ezerszer jobb és nem értem hogy miért pont én?!- akadt ki teljesen.


- Nézd, lehet hogy van nálad jobb, de nekem te vagy a tökéletes. És mi van akkor hogyha nem vagy híres?! És ha nem vagy egy feltuningolt állat?! Nem azon fog múlni a szerelmem hogy mennyire vagy népszerű, hanem azon hogy képes vagy annak ellenére szeretni,hogy tudod mi vagyok, és hogy mikre vagyok képes. És az meg hogy nem szakad ketté rajtad a póló az "izmaid" miatt az meg elhiszed hogy mennyire nem érdekel? Tudom furcsa ilyet egy lány szájából hallani, de gyönyörű vagy és sosem váltanék másra. Te vagy az életem és bármit megtennék érted.- mondtam neki őszintén. Már nem nagyon bírtam magamban tartani.


- Még egy lány se mondott nekem ilyet. Tényleg ennyire szeretsz?- kérdezte teljesen elpirulva.


- Ami a szívemben az a számon.- mondtam neki nyugtatásképpen. Ő erre elmosolyodott amin én is mosolyogtam.


- Szeretlek.- mondta a szerelmem és én erre odabújtam hozzá.- Nem adnálak oda senkinek se.Nem számít hogy mi vagy vagy hogy mikre vagy képes.- mondta miközben belepuszilt a hajamba.


- Én is szeretlek. Nagyon.


Én Démon, Ő AngyalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora