15.

255 22 1
                                    

- Kiderítjük!- mondtam magam elé.

- Mit derítünk ki?- kérdezte Lou, miközben a füvet tépkedte. 

-Azt hogy angyal vagy-e. Egy tesztel.- mondtam, majd felálltam a helyemről, és köveket kezdtem keresni. Louis is felállt, de ő nem csinált semmit.

- És minek a kő?- kérdezte, majd ő is felemelt egy követ.

- Hát hogy egy kört tudjak csinálni belőlük. És majd abba fogsz beleállni.- mondtam majd elkezdtem rakosgatni a köveket.

- Jaa! Én azt hittem, hogy ez egy ilyen facebookos teszt.- nevetett. Belőlem is kitört a nevetés,és miközben nevettem, próbáltam kört formázni a kövekből.- De most komolyan. Ez ugye nem valami, szeánsz szerűség?- fordította komolyra a szót.

- Nem szívem, ez nem az. A szeánsz amúgy sem ilyen.- nevettem, majd megfogtam Lou kezét, és bevezettem a körbe.

- Most mondani fogok neked egy szituációt. Ezt kell majd leírnod a fejedben. Nem kell elmondanod nekem, csak legyen a fejedben.- kezdtem el.- Aztán majd hallani fogsz egy csattanás szerű hangot. Ez fogja jelezni hogy vége van a tesztnek.- tájékoztattam.- Mehet?

- Mehet!- mondta, én pedig belekezdtem.

- Képzeld el, hogy a felhők között repülsz. nincs gravitáció. Csak lebegsz.-mondtam. Louisnak a szemöldökei kicsik megemelkedtek.- Aztán leszállsz egy felhőre. Ezen a felhőn láthatod az életed hátralévő részének kis filmjét.- mondtam. Igazából ennyi lenne a teszt. Rövid, de hatásos. Ha angyal, akkor a háta tele lesz pihékkel. Ha nem, akkor nem lesz semmi a hátán.

Akkor nyert ügyünk van.

Hallottuk a csattanást. Most fog eldőlni minden. Ha angyal, akkor aztán baj lesz. Ez törvénysértés. Meg is ölhetik Louist. Vagy akár engem. Attól függ.

Louis kinyitotta a szemét. Látszott rajta hogy izgul. Nem csoda.Hisz, részben az életünk múlik ezen.

Oda mentem Louishoz. Ő nagy szemekkel nézett rám, várva az eredményt.

- Na? Mi vagyok?- kérdezte.

- Még nem tudom. Minden esetre reménykedünk benne hogy ember. Vedd le a kabátodat, meg a pólódat.- mondtam.

- De miért?

- Mert máskülönben nem tudjuk meg hogy mi vagy.- Tette amit kértem, és levette a ruhadarabokat.

Oda mentem a háta mögé,és megnéztem.

- Baszki!- káromkodtam. Ez nem lehet. Lehetetlen! Láttam volna! Éreztem volna, hogy angyal! Hogyan? 

- Ugye nem?- kérdezte remegő hangon. Nem tudtam válaszolni.

- De! A rohadt életbe!- kiabáltam, majd megfogtam egy nagyobb követ, és nekivágtam egy fának. A fa törzse eltört, kis híján kidőlt. A kő pedig kettétört. Nagyon mérges voltam. Magamra. Észre kellett volna vennem! Most valószínűleg Louis holnap meghal!

És ez csak az én hibám.

Elmentem egy kis sziklához, és leültem rá. Utat engedtem a könnyeimnek, amik végigfolytak az arcomon. Fájt. Égette a bőröm. De nem érdekelt. Az én hibám. Az én hibámból fog meghalni. Vele együtt én is. 

Nem ezt érdemli. Egy boldog életet érdemel, egy normális lánnyal. És az nem én vagyok.

Én Démon, Ő AngyalWhere stories live. Discover now