Nine

3.6K 158 36
                                    

היי
אז זה הפרק שהייתי אמורה להעלות שבוע קודם ומחר אני אעלה כרגיל ושבוע הבא אני גם יעלה שני פרקים (<הפיצוי). בקיצור תהנו מהפרק
Lovey'all

-------

ישבתי בחנות הקפה בזמן שחיכיתי לניקול. הרגל שלי קיפצה מעלה ומטה ששיחקתי בטלפון. הייתי לחוצה מכך שלא ידעתי מה היא עומדת לומר. הסתכלתי בסביבת בית הקפה, מקווה שעיני ינחתו עליה; נאנחתי כשהן לא. המשכתי לדפדף בציוצים, מחכה בסבלנות. "היי, מצטערת שאיחרתי."

הסתכלתי מעליי וחייכתי, מניחה את הטלפון שלי על השולחן. "זה בסדר. לא הגעתי לכאן לפני הרבה זמן." שיקרתי, חיכיתי יותר משלושים דקות. "איך את?" שאלתי במבוכה, מביטה בה שהיא מתיישבת.

"אני בסדר, תודה. ביליתי עם קאלום. אני לא רואה אותו הרבה שיש לי שיעור, אז זה היה נהדר רק להיות איתו."

הנהנתי. "ניראה שהוא מאוד מחבב אותך. אף פעם לא ראיתי אותו מתייחס כל כך יפה לבחורה לפני כן." אמרתי לה, לוקחת את הקפה שלי ומניחה אותו בין שפתיי.

היא חייכה. "אני מקווה. הוא ביקש ממני לעבור לגור איתו אחרי שאסיים את הלימודים." היא אמרה.

"וואו, זה ממש מרגש. הסכמת לו?"

היא הנהנה, אוספת את שיערה לקוקו. "כן, השיעור האחרון שלי יהיה בעוד שלושה חודשים בערך."

"יום ההולדת שלי הוא בעוד שלושה חודשים. אני אהיה סוף סוף בוגרת חוקית." התרברבתי בקול שמח.

"אלה חדשות מרגשות באמת." היא אמרה. "יש לך תכניות מיוחדות?"

הנדתי בראשי. "לא, אני לא הטיפוס של מסיבות ודברים כאלה. יש רק חברה אחת. אני אולי אבקש מאבא שלי שנטוס שתינו לג'מייקה או משהו."

"זה נשמע כיף. ביום ההולדת השמונה עשרה שלי, החבר שלי, באותו הזמן, לקח אותי לראות סרטים. אלו היו זמנים טובים." היא התבדחה, גורמת לשתינו לצחקק. "יש לך חבר או משהו כזה?"

הנדתי בראשי. "לא."

"מממ," היא הוציאה. "ומה אשטון?"

זאת הייתה השאלה שחיכיתי לה עד עכשיו. זאת הייתה המשמעת הנסתרת שבגללה היא הזמינה אותי לקפה איתה. פניי הפכו לחיוורות, ולא הצלחתי לנשום כרגיל. זאת לא הייתה העובדה שהיא יודעת, אלא העובדה שנתפסתי לפני שעוד קרה משהו, העובדה שהיא כנראה יכולה לספר לאבא שלי ואני אמות.

ניקיתי את גרוני, מרחיקה את המבט שלי ממנה. "את מתכוונת לספר לאבא שלי?" שאלתי בשקט.

"יש משהו שאני צריכה לספר לו?" היא שאלה בחזרה, גורמת לי להפנות את עיניי שוב למראה עינייה החומות.

הנדתי בראשי ושילבתי את אצבעותיי. "לא. לא עשינו כלום."

היא הטתה את ראשה לצד וצמצמה את עינייה. "אז היד שלו מתחת לשמלה שלך זה כלום?"

Ashton//HEBREW - uncompletedWhere stories live. Discover now