Arkadaşlar dediğim gibi başıma tahlilsizlikler geldi. Bölümler silindi. Bu bölümüde zor tamamladım. Yarım gelme olasılığıda var. Umarım beyenirsiniz. Yazım hataları için çok üzgünüm şimdiden özür dilerim.Sinirle yere ayaklarımı vurarak okuldan çıktım.
Sahile yürümeye başladım. İnsanlar tüm dertlerine rağmen gülebiliyorlardı. Belki bende kendi içimde renkliydim. Bunu pek sanmıyordum fakat umud ediyordum.Sahildeki banklardan birine oturup denizi izlemeye başladım.
Deniz... mükemmeldi. Ailecek tatillere gitmezdik biz fakat ben arada annem ve babamdan kurtulmak adına arada bir antalyadaki otele gidip odada kitap okuyordum. Bazen akşamları havuza girip spor yapıyordum.
1 saat oturduktan sonra eve geldim fakat kimse yoktu.
Odama çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra yemek yedim.
Dünya yanıma geldiğinde başını okşayarak kitap okumaya başladım.Annemi aramama rağmen yorganımı değiştirmişti.
Biraz ders çalıştıktan sonra yatağıma yayıldım.
Gözlerimi kapatsamda bugünki olay geliyordu aklıma.
O çocuk kimdi ? Neden keremle benim çıkıyor olduğumuzu sanmıştı ? Ya da keremden ne istiyordu ?
Ellerimle yüzümü ovalayıp kafamı yastığa gömerek yorganı üzerime çektim.
Sabah annem ile babamın kavgasıyla uyandım.
Babam "hadi ama kızımızı bir hastaneye yatırmalıyız" dediğinde annem "hayır! Duydun mu beni ! Hayırr!benim kızım deli falan değil! Defol git evden" diye bağırdı.
Kapının sertçe kapanması üzerine babamın gittiğini anladım.
Koşarak aşağıya indiğimde annemi merdivene oturmuş ve hıçkırıklara boğulmuş olduğunu gördüm.
Beni gördüğünde "ben iyiyim. Okuluna geç kalma kızım. Hadi git giyin seni okula ben bırakırım" dediğinde "ağlama anne" diyerek merdivenleri çıktım.
Ben daha kendimi avutamazken onu nasıl avutabilordim ki ? İnsanlar böyle durumlardan neler yapıyordu ?
Bunuda bilmiyordum.
Derin bir nefes alarak gardolabımın önüne geçtim.
Üzerimi giyip bebe mavisi şapkamı taktım ve çantamı alıp merdivenlerden indim.
Annem masayı hazırlamış gülümseyerek "sen geç ye bende üzerimi değiştireyim çıkalım" dedi.
Kafamı sallayıp tabağıma bir kaç salam aldım.
Annem indiğinde "hadi gidelim maya" diye bağırarak paltosunu giydi bende deri ceketimi giyip cıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSUZ
Teen FictionYalnızlık sana ruhsuzluğu getirir. Konuşmak ve gülmek bir insana hangi olayla yüz çevirebilir ? Ruhsuz olmak elinde olmaz sadece sen istersin !