11. bölüm

358 15 2
                                    

Keremin yarım saattir kahkaha atması ve benim ona sinirle bakmam dışında birşey olmamışti.

"Bu mutluluğunu yatak odasında taçlandırabiliriz" dediğinde gözlerimi acarak "kerem!" Diye bağırdım.

Telefonu çalmaya başladıgında bakmadan cevapladi.

Yüzü bir anda değismis kahkaha atmayı bırakmıştı. Şaşırmişa benziyordu.

"Baba" dediğinde içimden kahkahayı basmiştım.

"Evet evet yanımda" dediğinde ona baktım.

"Akşam mı" "tabi olur" "mayada ister zaten sizinle tanışmak istiyordu" "akşam görüşürüz" diyip telefonu attıktan sonra koltuga yayılarak "hazırlan akşama bize gidiyoruz annemle babam bizi çağırdılar müstakbel gelinleriyle tanişmak için, istersen seninkileride cağiralım nikahıda kıyarız" diye dalga geçtiğinde elimdeki kumandayı ona fırlattım.

"Ahh" diyerek kaşını tutmaya başladığında elindeki kanı görmemle gözlerimi kocaman açarak kosarak banyoya gittim. Diş fırcası ararken malzemeleri görmuştüm.

Keremin yanina geldiğimde "sen bittin maya" diye kükredi.

Yerime sinerek elimdekileri gösterdim.
"Şunu halledelim" dedim.

Pansuman yaparken acıdığıni belli etmemek için ne şekillere girmişti.

Bantı yapıştırıp geri cekildim.

"Daha iyi misin?" Diye sorduğumda sinirle kafasını salladı.

"O zaman ben hazırlanayım mı?" Dedim sesimi tatlı yapmaya çalışarak.

Sesini düzletip "bu seferlik seni azad ettim hemen hazırlan" dedi.

Koşarak odaya geçtim.

Şaka gibiydi ya sevgili olmadıgım birinin annesi ve babası ile sevgili olarak tanışacaktım.

Şaka gibiydi ya sevgili olmadıgım birinin annesi ve babası ile sevgili olarak tanışacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı hafif bir örgü yaptım.

Keremde giyinmiş beni bekliyordu.

"Gitmesek mi ya?" Dedim kapıdan çikarken kerem belime elini koyduğunda tamamen vücudum gerilmişti sanki.

"Bizi bekliyorlar" dedi. Sesi nazik ve kibardı.

Kafamı olumlu anlamda salladım.

Büyük bir villaya gelmiştik. Daha önce ailesini görmeme rağmen yinede en başından tanışacakmışım gibi hissediyordum.

İçeriye girdiğimizde büyük salondaki oturma grubunda oturuyorlardı.

Annesi olduğunu düşündüğüm kadın bana sıcak bir gülümseme attı.

Bana sarıldığında hafifçe gülümsemeye çalışarak bende sarıldım.

Babasıda gelip elini uzattı. Elini öptükten sonra geri çekildim.

RUHSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin