14. bölüm

144 9 1
                                    

Gözlerimi hızlıca açıp kapadım.
Neler oluyordu ? Neden bu haberi duyduğumda içimdeki ağlama isteği kabarmıştı.
Derin "sarhoş olduğu içindi maya" dedi destek vermek istercesine.

Gözlerimin sulanmasına engel olamazken "beni ilgilendirmez. Sonuçta ben... Yani biz sevgili bile değiliz." dedim çatalaşan sesimle.

Seyda "yapma maya. İkinizin arasındaki çekim gözler önünde... Şuan canının yandığını tahmin edebiliyoruz." sözünü kesen derin olmuştu.
"Keser misin seyda ? Saçma saçma konuşma! Canın yanıyor falan.
Yani evet sevgili değildiniz kuşum ama aranızda bir çekim vardı. Şuan aldatılmış filanda olmuyorsun. Hemen kalkıp kerem'e gidiyoruz ve hesap soruyorsun" dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Gidersek bile ne diyebilirim ki ? En iyisi herkesin kendi başına takılması. Ben... Yani bizden olmazdı zaten." dedim burnumu çekerken.

"Ağlama" diye fısıldadı seyda.

Derin "bu akşam bize gelin isterseniz. Yarın okul var. Zaten çok boşladık" dediğinde kalktık.
"Yok en iyisi eve gitmem" dedim.
Eve geldiğimde kendimi sadece yatağa yattım. Dünya yanıma kıvrıldığında onu sevdim.

Sabah sabah alarmın sesi başımda ötüyordu sanki.

Yerimden kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve saçlarımı düzleştirdim.
Deri mini eteğim ile siyah triko kazağımı giyip harleylerimi giydim. Sırt çantam ve şapkamla birlikte evden ayrıldım.

Köşedeki pastaneden bir simit alıp yoluma devam ettim.

Okula geldiğimde hakan mete ve derin bankta oturuyorlardı.
Yanlarına gittiğimde hakan "naber maya" dedi ve yanağımdan makas aldı.

Sanırım kerem'i onlarda biliyorlardı. Ve moralimi yerine getirmeye çalışıyorlardı.

Derin " nerde kaldı bu seyda ya"diye söylenmeye başlamıştı.

Mete "kerem nerde?" diye sordu etrafına bakınarak.

"Ben artık gitsem iyi olur" dedim mırıltıyla.
Hakan son anda kolumdan tutup beni durdurmuştu.
"Gitmene ne gerek var maya. Birazdan hep beraber gireriz." dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım. "Ben gitsem iyi olur hakan birazdan herkes burada olur. Olmasam daha iyi" dedim.
Bir adım attıktan sonra arkamdan o ses geldi.

"Kalsaydın".
Arkamı döndüğümde yanında sarışın bir kız duruyordu.
Ben söze atılmadan hakan söze girdi.
"Aynen maya sen kal, istenmeyenler gitmeli bence" dediğinde derin kaşlarını çatarak "aynen" diye mırıldandı.
Kerem kısa ama içten olmayan bir kahkaha attıktan sonra "olur biz gidelim" dedi ve yanındaki kızı da alıp gitti.
Mete yanıma gelip elini omzuma koydu.
" açık konuşalım maya. Belki sevgili olmayabilirsiniz ama aranızda birşeyler vardı. Sana karşı yaptığı bu şeyden dolayı bizde senin yanında durduk ve aklı başına gelene kadarda böyle olacak. Ne yapmaya çalıştığını inan bilmiyoruz" dedi sinirle. Ellerini cebine koyduktan sonra yerdeki taşa bir tekme savurdu.

Derin "aynen kuzum. Kendini yalnız hissetme." dediğinde "fazla abartıyorsunuz. Aramızda birşey yoktu ve olmayacakta" dedim. Ve sözlerime devam ettim.

"Beni sizinle Kerem tanıştırdı şimdi benim yanımda olmanız ona... Ayıp olur." dedim ve ellerimle oynamayı kesip "sorun yok gençler ben yalnızlığa alışkınım" dedim. Zorla yutkunarak kendimi ağlamamaya zorladım.

Hakan "saçmalama ruhsuz kız, seninle işimiz var ya" diyerek beni kolunun altına aldı ve okula doğru ilerlemeye başladık.

_3 gün sonra_

Günden güne duvarlarımı açtığım bu insanlar tabularımı teker teker yıkarak hayatımda yer ediniyorlardı.

Gülümsemek... Uzun süredir telafuzunu bile yapmadığım bu kelime onlarlayken sıkça fiilen yaptığım bir kelimeye dönüşmüştü.

Derin ve seyda ile birşeylee paylaşabiliyordum. Uzun zamandır böyle hissetmemiştim sahiden.
Mete beni gülümsetmekte uzmandı neredeyse. Hakan ise tam bir abi gibiydi.

Kerem ise sadece okulda gördüğüm bir yabancıya dönüşmüştü sanırım.
Üç gündür her akşam başka bir kızla takılıyordu. Bir anda bana sırt çevirmesini anlayamıyordum fakat umursamamaya gayret ediyordum.

Hakan "yine gitti ya. Mayaa" dedi elini yüzüme doğru sallarken.
Seyda endişeyle "iyi misin canımm" dedi her zamanki gibi.

"İyiyim" dedim mırıltıyla.
Mete "bu böyle olmayacak ya akşama bir yerlere gidip kafa dağıtalım herkese iyi gelir. Hem kerem'e de göz kulak oluruz. Abi her gece içip sızdığı yerden evine götürüp bide takıldığı kızı eve bırakıyorum. İşkence vallahi ya" dediğinde kırdığı pottan dolayı gözlerini kocaman açarak bana döndü.
İçten olmayan gülümsememle birlikte "sorun değil" diye mırıldandım.

Hakan "ağzını bir kere tutamıyorsun gevşek ağız" diye söylendi.
Seyda mete'nin omzuna kafasını koyarak "deme öyle ama hakanişkom. Napsın tutamıyor çocuk" dediğinde mete eliyle yanağını sıkıp "bir tek hâlimden sen anlıyorsun balım" dedi.

__________

Mete seydayı bilmem kaç kere aramış ve aşağıya çabuk inememiz hakkında birşeyler söylemişti ama derin hâlâ hazırlanamamıştı.

Sonunda aşağıya indiğimizde mete elini sallayarak "dua edin kızsınız yoksa çok pis sövücektim" dediğinde derin kafasına vurarak "çok konuşma be sırık" dedi.

İçeri girdiğimizde yoğun sigara ve içki kokusu midemi alt üst etmişti.
Biraz oturup midemin bulantısı geçmeyince tuvalete geçmek için yerimden kalktım.
Kerem hâlâ gelmediği için rahat davranabiliyordum.

Tuvalete girdiğimde aniden gelen öğürme isteğiyle kabine doğru gittim ve klozete eğildim.

Arkamdan gelen kapı sesi ile o tarafa döndüm.
Kerem sırıtarak yanındaki kıza "biz başka yerde devam edelim" gibi birşeyler söyleyip kızın elinden tutup çıktı.

İşte şimdi kendimi tutamamış kapıyı sertçe kapatarak klozetin üzerine oturdum.
Suyu tamamen açıp hıçkırarak ağlamaya başladım. Sanırım ağlamamı bastırdığım üç günün acısı çıkıyordu.

Saatlerce orada içim dışıma çıkana kadar ağlamıştım. En sonunda yerimden kalkıp kapıyı açtım.

Aynadaki yansımam bir faciaydı. Rımelim akmış ve dudağıma sürdüğüm ruj dağılmıştı.

Hemen çantamdan makyaj temizleme suyunu çıkarıp yüzümdekileri temizledim ve daha sonra yüzüme birkaç kez su çarptım. Şuan daha iyi görünüyordum.

Masaya oturduğumda derin "iyi misin?" dedi. Bir iki saat ortadan kaybolmama bu kadar sakin bir tepki vermesini beklemiyordum.
"Nerdeydin?" dedi sakince.
"Tuvaletteydim" dedim ama birşeylerin ters gittiğini anlayabiliyordum.

Seyda'nın çaktırmadan baktığı yere refleks olarak baktığımda gördüğüm manzara tekrar ağlama isteğimi ortaya çıkarmıştı.

Merhabalar... Uzun zamandan sonra yazmak beklediğimden daha zor oldu. Ama destekleriniz benim için çok önemli lütfen yorum yapın. Rıca ediyorum. Yorumlarınızı bekleyeceğim. Biradaha ki bölüm kısa zamanda gelecek.

RUHSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin