stan 6.bölüm

419 14 0
                                    

6.BÖLÜM

Gözlerimi açtığımda evdeydim.Justin'de yoktu.Ayağa kalkmaya çalıştığımda bileğimde ki yara yoktu.Garipti.Daha biraz önce dikişlerim yokmuydu? Ben kan kaybından bayılmamışmıydım?

Yavaşça kalkıp, Justin'i aradım.Mutfakta ve başka odalarda yoktu.Yukarıda olduğunu umarak merdivenlerden çıktım.Odasını açtığımda, balkonda oturduğunu gördüm.Sırtı dönüktü.Ona yaklaştım.Geldiğimi duymuş olacak ki bana baktı.

"Uyanmışsın Liz" gülümsedi.Kafa salladım.

"Amcan geldi.Seni bekliyor." anlamsızca ona baktım.Amaçsızca arkamı döndüğümde, amcam ile karşı karşıya geldim.

"Beni öldürürken, yengeni neden durdurmadın tatlım? Sana dokunmamı kıskanması saçma değilmiydi sence de?" bana yaklaştı.

"Beni özlemedin mi yoksa?" Bir çağre arkamda ki Justin'e baktım.Yoktu.Kimse yoktu.Justin'in odası birden amcamgilin eve döndü.

"Yaklaşma bana!" göz yaşlarıma aldırmadan, geri geri gittim.

"Ne o, konuşmaya başlamışsın.Yemin etmiştin hani tavşancık." iğrenç dişlerini sergilerken daha çok yaklaştı.

"Gel buraya.." 

***

"Liz, Uyan! Sadece rüya!!" beni sarsan Justin sayesinde gözlerimi açtım.Çok fazla terlemiş ve korkmuştum.Rüya olduğuna milyonlarca kez şükr ettim.

"Liz, iyi misin?" omuzlarımdan tutup, yanımda çömelen Justin'e kafa salladım.

Bileğime baktığımda sargılıydı.Sanırım yeniden sardırmıştı.Oturma odasındaydık.Ne garip ki Justin odama çıkartmamıştı.

Başımı evet anlamında salladım.

"Biraz önce, Sam'in yüzünü dağtırken...sen...konuştun.." nefes alış verişi hızlandığını hissettim.

"İlk benim ismimi söylemen güzel birşey." ona bir kaç saniye baktıktan sonra hızla ayağa kalktım.

Beyfendi konuşmama, Sam'i haksız yere dövmesine, bileği neden kestiğimi sormak yerine ne diyordu.Pattie'nin BENCİL demek istediği sanırım buydu.

"Liz..." ona baktım.

"Lütfen benimle konuş." ona bakmadan ilerledim.

"Lütfen liz, ben üzgünüm." etrafa göz attım.

"Sam, o nerede?" şevkat dolu gözleri yine sinirli bir hal aldı.

"O lanet Piç'in nerede olduğu neden seni ilgilendiriyor?!" Yine dişlerinin arasında konuşuyordu.Tamam, böyle çok seksiydi.Tamam sustum.

"Piç dediğin eğer yanıma gelmeseydi, kan kaybından ölebilirdim Justin!" ayağa kalkıp yanıma hızla geldi.

"Bakıyorumda onu koruyorsun!" sesini daha çok yükseltti

"Bu seni ilgilendirmez." arkamı tam dönecekken kolumdan tutup beni kendine çevirdi.

"Demek ben evde yokken, bilek kesmekten daha büyük şeyler oldu." Ona tokat attım (YAPMA LİZ YAPMA DKSALJDF) 

"Sen iğrençsin.Seni görünce miğdem bulanıyor." Bana bakmamıştı.Yanından geçip dışarı çıktım.Kapıyı açtığımda karşımda, Selena ile karşılaştım.

"Ah, bak sevgilinde gelmiş.Hadi onu BECER!" Justin'e dönüp bunu dedikten sonra Selena'nın yanından geçip çıktım.

"BUNU YAPMAMALISIN LİZ, O EVE GİRERSEN SONUÇLARI KÖTÜ OLUR!" ona arkamı dönüp orta parmağımı çıkarttım ve Sam'in evinin kapısını çaldım.Bir iki dakika sonra kapıyı açtı.Beni görmesiyle gülümsedi.Gözlerinde hafif morluk ve dudağındada bir yara vardı.

stanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin