stan 12.bölüm

304 8 0
                                    

STAN 

12.BÖLÜM

"Heyyy, şarkımda rep ne arıyor." Elinde kağıt, kaşları çatık bir halde bulunan Justin'e bakıp sırıttım.O ise kaydı yapacak adam'a sinirli halde bakıp açıklama bekliyordu.

"Bay bieber, albümünüzde ki bir şarkıda rep olmasını belirtmiştiniz.Bizde şarkılarınıza baktık.Bu şarkınız bize çok kısa geldi bu yüzden rep eklemek isted-" Justin kulaklığı kulağına takarak susması için elini kaldırdı.

"Peki," duraksadı kağıda yüzünü buruşturarak baktı. "Bu lanet rep'i kim söyeleyecek?" elinde ki kağıdı kaldırıp adama baktı.

Adam bir küfür savurduktan sonra Justin'e baktı.Bilmiyorum dercesine omuz silkti.

"Ne yani? Bir Albüm yapıyorum, kendi kafanıza göre rep bölümü ayarlıyosunuz ve kimin söyleyeceği belli değilmi?" sinirle adamın yüzüne kağıdı atıp odadan çıktı.Onun ardından gitmedim.Benim aksime, adam peşinden gitti.

Evet, şimdi burası neresi diyeceksiniz.Veya kaç yıl ileri gittiniz kanka filan.4 saat kadar ileri gittik.Yada 5 saat.Justin'in sabah bahsettiği yer burasıymış.Kayıt yeri veya herneyse.Yeni albümü için hazırlık yapıyordu.Yeni şarkılar, yeni tarzlar filan filan.Biraz öncede, atarlandığı için dışarı çıktı.Ben de oturduğum sandalye de olan ve bitenleri izledim.

Yavaşça oturduğum sandalyeden kalktım.Kot şortumu biraz daha aşağı çekiştirdim.Justin'in attığı kağıdı yerden alıp, göz atmak için okumaya başladım.Okumayı, biraz amcamgilde yaşarken okulda, birazınıda yetimhanede öğrenmiştim.Okulda hızlı okuma yarışında hep birinci olurdum.

Kağıda göz attım.Kelimeleri okudum.Bir daha ve birkez daha.Sonra sesli söyledim.Bir kez daha ve bir kez daha.Şarkının yani rep denilen şeyin kafiyesini yakalayınca devam ettim.Bir süre elimde kağıt varken yaptım ve kağıdı indirip söylemeye başladım.Bu kadar çabuk ezberlememi bir kenara bırakın, fazla zevk alıyordum.

"İşte, benim sevgilim." arkamdan gelen alkış sesi ile kağıdı arkama saklayıp Justin'e döndüm.Bana gülümsüyor ve alkışlıyordu.

"B-Ben..üzgünüm..yani..." Elimdeki kağıdı, adamın oturduğu sandalye ye bıraktım.

"Gerçekten, yalnızca merak ettim." kafamı yere eğdiğimde yanıma geldi.Elini çeneme koydu ve yüzümü kaldırdı.

Gözlerimin içine baktı.Çenemden çekerek dudaklarımı dudaklarına bastırdı.Küçük bir öpücükten sonra çekildi.Ardından gülümsedi, bende aynını yaptım.

Tam bu sırada kapı açıldı.

"Ben.." adam ikimize baktı.Yapışıktık ve sevgili olduğumuzu kimse bilmiyordu.Lane, lanet, lanet.

"Pekala abicim." ona sarıldım. "O çocukla görüşmeyeceğim." Justin anlamsızca bana baktı.Ona anlaması için kaş göz yaptım.Sonra anlamış olacak ki bana sert bir bakış attı.

"Bir daha olursa, yemin ederi-" 

"Herneyse abi, tamam." ona birkez daha sarılıp kokusunu içime çektim.

Yanımızda ki adam boğazını temizledi.İkimizde adama bakıyorduk.

"Böldüğüm için üzgünüm ama.." elinde ki kağıda baktım.

"Bay bieber bu şarkının orjinali, yani rep eklenmemiş hali." kağıdı Justin'e uzatırken, Justin bir bana birde adamın uzattığı kağıda baktı.Sonra sırıttı.Senin aklından yine ne geçiyor seksi şey?!

"Aslında buna gerek yok, ben...rep eklenmiş olanı istiyorum." sandalyenin üzerine bıraktığım kağıdı alıp, adama sırıttı.TANRI AŞKINA BU ADAMIN ADI NEYDİ?!

stanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin