stan 14.bölüm

251 9 1
                                    

14.BÖLÜM

HATIRLATMA

"Siz kimsiniz?" karşımda gelen Justin'e baktım.Sırıtıp yanıma geldi.

"Ben, Martha.." derin nefes alıp devam etti "Yengen..."

Hızla inip kalkan göğüsüm ve beynimde yankılanan 'Ben, Martha yengen' sözleri, eski hayatıma dönme korkusu ile birlikte koca bir kabus gibiydi.Gözlerimi kapattım.İçimden 3'e kadar saydım.Ve yeniden açtım.Rüya olmasını diledim ya da kabus ya da hayal ürünü..tıpkı bara gittiğimde yengemi gördüğüm gibi bir aptal hayal ürünü.

"Elizabeth, tavşancık...oradamısın? Elizabeth?.." telefondan gelen sese azda olsa kulak verdiğimde cevap vermeden telefonu kulağımdan indirip, kapattım.Yere bakan gözlerim fal taşı gibi açıktı.Nefes alış verişim hızlanmıştı.Başım dönüyor ve miğdem bulanıyordu.

'İşte..' dedi iç sesim. 'Yine başına bela oldular' diye devam etti.'Hayır olmadılar.' dedim 'Benim hayatım da artık onlar yok.Benim annem Pattie, erke-yani sevgilimde Justin.Ben onlarla mutluyum ve..' 'Aptal olma!' diye kesti iç sesim. 'Geçmişini unutmaya çalışabilirsin ama ondan asla kaçamazsın.' nefes aldım. 'Haklısın' dedim.'Belki, belki Justin bile beni sevmiyor' dedim.'O seni kullanıyor Liz, oda Stefan gibi seni bırakıcak..' dedi iç sesim.Gözlerime hücum eden göz yaşını, geri ittim.

"Liz, kimmiş?" banyomdan çıkan Justin'e baktım.Kalkık olan kaşlarını çattı ve bana yaklaştı.Elini yüzüme koydu."Sen iyimisin?" gözlerimi ondan kaçırıp kafamı yere eğdim.

"Be-Ben iyiyim...arayan..şey..yanlış numaraymış.." ayağa kalkıp Justin'in odasına gittim.Odaya girince hızla yatağa yatıp gözlerimi kapattım.Bir süre sonra Justin geldi.Oda aynını yapıp yatağa uzandı.Ardından arkamdan sarıldı, bende elini tuttum.

"Ben..çok yorgunum Justin.." bir süre sonra sırıttığını hissettim. 

"Benimle sevgili olacaksan, daha çok yorulacaksın demektir Elizabeth." onun ayağına, ayağınla çarptım.

Beni bu halimle bile güldürmeyi başaran tek canlı olmalıydı.Belkide beni seviyordu ha? Belkide Selena'yı kıskandığı için değilde, Sam'in böyle birşey yapmasına sinirlenmişti? Yani Sam'in dostum dediği halde, sevgilisi ile işi pişirmesi..

"Elizabeth.." kapalı gözlerimi açmadan 'Hıı' gibi bir ses çıkarttım.

"Ödül törenine, yani 3 gün sonra..." derin nefes aldı. "benimle geleceksin değilmi?" gülümsedim.O bunu görmedi ama gülümsedim.İlk defa, hayatımda ilk defa birisinin bana değer verdiğini hissediyordum.İlk defa mutluydum.Tıpkı 3 yaşımda ki gibiydim.Pek hatırlamıyorum, aslında hiç hatırlamıyorum o zamanları ama eminim mutluyumdur.

Arkamı hızla döndüm.Bu hareketime gülümsedi.Ona yaklaştım ve dudağına ufak bir öpücük kondurdum.Buna güldü.

"Bu evet mi oluyor?" gülümseyip kafa salladım.Ardından göğüsüne yattım.

"Teşekkür ederim Justin." kalp atışlarını duyuyordum ve bu beni rahatlatıyordu.

"Ne için?" Kafamı kaldırıp ona baktım.

"Bana değer verdiğin için..Seni seviyorum." göğüsüne yeniden yattım.

"Bende seni sevgilim..bende seni.." bu sözü ile gülümseyerek gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.Hemde huzur içinde..

***

Her sabah olduğu gibi yine lanet telefonun sesi ile uyandım.Gözlerimi açtığımda, hala Justin'in göğüsünde uyuduğumu fark ettim.Anlamadığım gece boyunca nasıl kımıldamadan yattığımdı.

stanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin