DEREK
Vampir loncasının temsilcilerinden olan Lestat, bana doğru döndü.
" Vampir loncası bizi bekliyor. Hazır mısın ?"
Ben sinsi gülüşümü atarak "hemde hiç olmadığım kadar." Dedim. Birlikte iki büyük eski tarz bir tahta kapıdan geçerek vampir loncası na geldik. Loncanın başı Vorian konuşmaya başladı.
"Manconlarda geldiğine göre toplantı başlayabilir. Öncelikle burada olmanızın nedeni karanlık lord. Sonunda uyanmaya hazır ve onu bekliyor. Seçilmiş kanı. Son savaş yaklaşıyor. Dost büyücüler bulmak zorlaştı. Ama en önemli görevimiz seçilmiş kanı bulmak."
Vorian, uzun boylu,orta yaşlı, karizmatik,siyaha yakın kahverengi saçları ve koyu kahverengi gözleri olan bir adamdı. Loncanın diğer başı ise Katherinaydı. Katherina, beline kadar uzun, kızıl, kıvırcık saçlı,beyaz tenli,mavi gözlü, çekici bir kadındı. Katherina,Vorian'ın sözünü keserek cümlenin devamını getirdi.
" ve biz onu bulduk. Hamsyord isimli bir kasabada yaşayan bir kız. Onu düşmanlarımız bulmadan önce buraya getirin. Aksi takdirde kızı öldürebilirler ve bunu göze alamayız. Bu loncadan, mancon ve kandor klanları gidecek. Önünüze ne çıkarsa yok edin. Gerekirse ölümsüz avcılarını ve melezleri de. Unutmayın, başaramayan ölür !"
CAİSE
Her şey benim için gayet normal gibiydi. Ta ki bu güne kadar. Okulda yeni bir gündü. Kötü bir şey olacağını hissedebiliyordum. Ama sorun bunun ne olduğunu bulamamaktı tabi. Annem Marry 'nin bağırışıyla yataktan düşerek uyanmıştım."Uyan cas. Yine alarm bozulmuş. Geç kaldın kalk artık."
"Tanrım neden ben. Tamam 5 dakika daha " diyerek yatağa tam gömülmüştüm ki annemin " caise" diyerek odama doğru gelen ayak seslerini duyunca yataktan hemen banyoya geçiş yaptım tabi.
Adı çokta bilinmeyen küçük bir kasaba kızıyım. Adım caise ama arkadaşlarım bana cas der. Hayatı dolu dolu yaşamayı seven pekte insan düşüncelerini umursamayan bir kızım. Ortalama boyda,sarıya yakın kumral dalgalı saçlı, buğday tenli,yeşil gözlü sıradan bir kızım sanırım.
Değişiklik yapıp okula yürüyerek geldim. Hemen en iyi arkadaşım Sarah yanıma doğru geldi. Belli ki heyecanlı bir şeyler olmuştu. yine parmağını kemiriyordu. Sarah, iki en iyi arkadaşımdan biridir. çok sevecen, nazlı mı nazlı ama çok iyi ,anlayışlı yürekli, sahip olunabilecek en iyi dosttur. Ayrıca esmer kahverengi saçlı boncuk gibi siyaha yakın kahverengi gözlü bir kızdır.
Diğer en iyi arkadaşım ise Rozi. Cana yakın,çok alıngan, sürekli yanlış kararlar veren ama yine de iyi kalpli bir insandır. Koyu kızılımsı siyahımsı değişik saçları olan mavi gözlü bir kızdır. Sarah' ı dinleme pozisyonumda beklerken o da anlamış olacak ki direk gülümseyerek konuşmaya başladı.
" günaydın. Bu gün harika bence. Ne oldu biliyor musun cas." Bende merakla ona eğildim kızsal muhabbet işte.
"Ne oldu ? Yüzün gülüyor. Demek ki..."
" biliyorsun ben hep gülümserim zaten. Ama evet özel bir nedeni var. Bu gün Jack ile konuştum ve bana çıkma teklifi etti."
Jack, bize bakmaz dediğimiz Son sınıf öğrencisiydi. Esmer,uzun boylu,kaslı ve çok yakışıklı aynı zamanda da çok zeki bir çocuktu.
Bu duruma çok sevinmiştim.
"sonunda. Vakti gelmişti zaten neredeyse 3 aydır arkadaş gibi konuşuyordunuz."
" evet ya. Ama sanki bağlılığa hazır değil gibi. Off. Ya benden sıkılırsa? Ya beni bırakırsa? Yada daha kötüsü ya aldatırsa? O zaman kalbim çok kırılır paramparça olurum cas."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~YENİ YAŞAM~
VampireO hiçbir şeyden habersiz mutlu ve basit yaşayan bir kızdı. Ta ki kasabaya gelen yabancılarla tanışana kadar. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak ve gizemli bir maceraya atılarak kim olduğunu bulucak tı. Sadece sıradan bir kızın sıradan olmayan b...