12.BÖLÜM(ASLA GÜVENME)

73 5 1
                                    


CAISE

Yaram çok acıyordu. Annemin verdiği tuhaf bir otsu karışım sayesinde kendimi oldukça iyi hissediyordum. Gülerek " hep söylerim. Kesinlikle doktor olmalıymışsın anne." Annemde gülümsedi ve boynuma bakarak telaşla bana baktı.

"Kolyen nerede ? " 

"Ne ? Ha onu galiba okulda düşürdüm. "

"Ne demek okulda düşürdüm.O çok değerli bir kolyeydi Cas. Daha sorumlu davranmalıydın."

Şaşırarak birazda kırılmış şekilde yüzüne baktım.

"Tamam sakin ol. Senin için o kadar değerli olduğunu bilmiyordum. Gider ararım merak etme yani. "

Annem gülümseyip elini omzuma attı.

"Sen yalnış anladın bitanem. Tabi ki senden daha değerli değil. Sadece aile yadigarıydı ondan dedim. Neyse boşver sen iyisin o yeterli."

"Evette cidden bulurum yani sorun değil."

"Önemli değil.."

O sırada kapı çaldı.

"Kapı çaldı ben bir bakıp gelim."

Annem çok tuhaf davranıyordu. Neyse yakında anlaşılır nedeni. Gelen Daniydi. Kedili elbisemle oturduğum için panikleyerek doğruldum.

"Dani hoşgeldin."

"Otur rahatsız olma." Çok mutlu gözüküyordu.

"Ben gidiyorum çocuklar. Benim yapmayacağım bir şeyi yapmayın tamam mı " diyerek beni utandırmıştı.

Kızgınlıkla "görüşürüz anne " dedim.

"Hayırdır Dani çok mutlu gözüküyorsun ? " diyerek gülümseyip göz attım.

"Evet mutluyum seni bir yere götürmek istiyorum. "

"Bu ayak ve bu kolla bir yere gidebileceğimi sanmıyorum doğrusu."

Dani güldü ve elini koluma koydu. Büyük bir ışık yayıldı ve elini kaldırdığında yaram iyileşmişti.

Ben şaşırarak ağzım açık bir şekilde kalakaldım. Sonra elini bacağıma götürdü ve aynı şekilde onu da iyileştirdi.

Ben korkuyla panikleyerek iki adım geri gittim.

"Sen nasıl.. ? "

"Büyü yaptım dimi ? Süpriz. artık büyü gücüm var caise. "

"Ama nasıl ? "

"Nasıl olduğu önemli değil. Benimle gel. Göstermek istediğim bir kaç şey var diyerek elimden tutup götürdü.

NICK

Londraya avcılar toplantısına gelmiştik. Başkanı Brendan toplantıyı başlattı.

"Bildiğiniz gibi karanlık lordun geri gelmemesi için toplanmış bulunuyoruz. Nick ve Sam kızı neden güvenli bir yere götürmediniz hala."

"efendim kız bizi dinlemiyor ki tam bir dik başlı."

Sam sakinleştirmek için elini omzuma attı. 

"Nick kız gelmek istemiyor demek istedi efendim. Sonuçta hayat onun bunun için savaşmak istiyor. Takdir edersiniz ki kimseden hayatını bir anda atmasını bekleyemeyiz zaten."

"Hayat onun olabilir ama Dünya ona ait değil. Karanlık Lord uyanırsa bunun bedelini bütün Dünya öder. Bunu anlamasını sağlayamadınız mı ?"

Burns ailesinden Jack ayağa kalktı. 

"Efendim onun ölmesi gerek. Böyle saçma davranışlarının bedelini biz ödemek zorunda."

~YENİ YAŞAM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin