9.BÖLÜM (MASKELİ BALO)

76 4 0
                                    

CASIE

Gördüklerime inanamıyorum derdim ama artık neye inanacağımı bende tam olarak bilmiyorum. Kızgın , kırgın yada mutlu hissetmiyordum. Sadece sanki bu hayatı yaşamak benim kaderimmiş gibi hissediyordum.

Birden telefonun sesiyle irkildim. Arayan Sarah'dı. Yine mutlulukla karışık heyecanlı sesi geliyordu.

"Efendim Sarah."

"Çabuk hazırlan.Seni almaya geliyoruz bebeğim."

Son cümleyi Rozi söylemişti. Tam "bi dakika ben.." derken telefonu yüzüme kapattılar.

Arabanın korna sesini duyunca cama çıktım. Rozi ve Sarah arabanın içinden bana el sallıyorlardı. Derek hiç coolluğun bozmayan çekici gülüşüyle hafiften el salladı.

Hızlıca çiçekli kısa elbisemi giyip aşağı indim. Arabayı görünce şoka girdim. Bu son model üstü açık Ferrari LaFerrari Apertaydı. Ben aşkla bakarken Sarah bana seslendi.

"Hadi Cas. Gelsene dikilme öyle. "

Ben geri adım attım.

"Yok buna binemem. Kirlenir bir şey olur. Olmaz. "

Derek kahkaha attı.

"Bir şey olmaz. Yenileri alabilecek para var."

Pis görgüsüz zübbe işte. Sarah tekrar çağırınca arabaya bindim.

Derek ; "hazır mısınız?"

Ben "neye" derken Rozi "uçur bizi aşkım. Dedikten kemerlerini taktılar.

Derek'in arabayı hareket ettirmesiyle hızlanmamız bir oldu. Aşırı hızlanmaya başlamasıyla ben çığlık atmaya başlamıştım.

Rozi ise kahkaha atıyordu. Derek aynanın camından bakarak gülümseyip ardından da müziğin sesini sonuna kadar açtı.

Gerçek şu ki bende heyecanı çok seviyordum.

Sarah ve ben birimizi sıkıca tutarken çığlık atıyorduk. Sarah durdurun diyerek çığlık atıyordu.

Kolundan yavaşça çıkarak kollarımı açarak çığlık ve kahkaha attım.

Kafamı indirdiğim de Derek bana bakarak daha önce onda pek görmediğim çok sevgi dolu bir gülüş attı. Bende gülümsedim istemsizce.

Hemen ne yaptığımın farkına vararak kafamı önüme çevirdim. Derek ani bir duruş yaptı.

"Geldik kızlar. "

"Nereye geldik. Anlamadım."

Rozi elindeki afişi uzatarak bana doğru döndü.

"Alışveriş zamanı"

Afişte "Kanlı dolunay zamanı. Bütün canavarlar sizi çağırıyor. Sesimize kulak ver ve bize katıl." Yazıyordu. Korkuyla elimdekini yere fırlattım.

Sarah koluma girerek "korkma. Sadece bir maskeli balo, cadılar bayramı karışımı bir şey olacak." Dedi.

Ardından büyük alışveriş merkezine girdik. Kostüm mağazasına girer girmez bütün kızlar ona bakmaya başladı.

Bana bakarak bilmiyormuş gibi yapan kaş kaldırma hareketini yapıp gülümsedi. Ben alışmış bir şekilde gözlerimi devirdim.

Kasaya ilerledi. Kasadaki kız sanki aç bir kedinin ciğere bakma şekli gibi Derek' e bakarak saçıyla oynamaya başladı.

"Size nasıl yardımcı olabilirim?"

Rozi kıskançlıkla araya girdi.

"Bana yardımcı olabilirsin canım. Sevgilimin kostümününü uzatarak."

~YENİ YAŞAM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin