10.BÖLÜM(İNTİKAM SERİN İÇİLİR)

43 2 0
                                    

CAİSE

Korkuyla yardım isterken Derek kapının önünden beni görüp çok hızlı bir şekilde bana doğru koşarak beni tutup yere yatırdı.

"korkma ben buradayım."

Derken kurtadamlardan birisi Derek'e pençeleriyle saldırmaya başladı. Normal bir insan şimdiye kadar çoktan ölmüştü ama o güçlükle dayanmaya devam ediyordu.

Derek'in attığı acı çığlıklar benim bile içimi yakıyordu. Sırtından akan bazı kan damlaları yüzüme düşerken korku ve acıyla ona bakıyordum.

Ateş etme sesi geldi.

"hey köpekçik"

Bu kesinlikle Nick'ti. Ardından Sam'in sesi geldi. 

"ben bunu hallederim Sam sen diğeriyle ilgilen."

Kurtadam sonunda Derek'e vurmayı kesmişti. Derek güçsüzlükle gözlerini kapatarak yere düştü. Ne yapacağımı bilemez halde etrafa yardım için bakmaya başlamıştım.

Dean ve Sam kurtadamlara ateş ediyordu. ama pek etki etmemiş olacak ki kurtadamlar düşmüyordu.

Ben endişeyle Derek'e sesleniyordum.

"Derek lütfen uyan. yalvarırım. Derek ? Çok kan kaybediyorsun ne yapacağımı bilmiyorum."

Filmlerden öğrendiğim bir şey varsa o da yaralı bir vampire tek verilen şeyin kan olduğu. Yerde gözüme ilişen bir tahta parçasını alarak elimi kestim.

Canavarda olsa sonuçta hayatımı kurtarmıştı. Kanımı içebilmesi için elimi ağzına götürdüm.

"iç hadi"

Derek zar zor hareket ediyordu. Dişlerini geçirerek kanımı içmeye başladı. O iyileştikçe benim bedenimi yorgunluk alıyordu. tamamen iyileşince  durup geri çekildi.

Elleriyle yüzümü kavrayıp yüzümün sağına ve soluna dikkatlice bakarak "iyi misin ? sana bir şey oldu mu?" diye sordu.

"hayır ben iyiyim. Sen nasılsın asıl ?" diye sordum.

"Bende iyiyim. Ama önce şunu bir iyileştirmemiz lazım" diyerek elimi tutup kanından içirmek için kendi elini ısırdı.Tiksinerek elini ağzıma götürüp kanından içtim. kanının tadı bizimki gibi değildi. ama yine de bu iğrençti.

Nick : "orada flörtleşmeniz  bittiyse bana yardım edin."

Derek çok hızlı bir şekilde koşarak kurtadamın üstüne atladı. kurtadam, Derek'i üstünden atmaya çalışırken dengesini kaybederek yere düştü.

Dean gümüş kurşunla kurtadamın kafasına bir kaç kere ateş ettikten sonra kurt adam öldü. tüm bedeni insana dönüşmüştü. diğer kurt adam ise o sırada Sam'i bir köşeye sıkıştımıştı. Sam'in elindeki silaha vurarak yere düşürdü.

tam ona pençe atacakken Diğer kurtadamın öldüğünü bir şekilde hissederek arkasını döndü. Ve tüm binayı inletecek bir şekilde kükreyerek kaçıp gitti.

ben korkudan çaresizce orada oturuyordum. Derek yanıma geldi. Elini uzattı. Titreyen elimle elini tutarak ayağa kalktım ve sarıldım. Derek tepki vermeden duruyordu. şaşırmıştı sanırım. hemen geri çekildim.  Gözümün içine bakıyordu.

"şey.. teşekkür ederim "

hafiften gülümsedi. Adından Nick Derek'e silah doğrultu.

Derek dalga geçercesine ellerini kaldırdı.

"wowo ahbap hayatını kurtaran herkeze böyle tepki mi verirsin ?"

Önüne geçtim. "Nick napıyorsun ? sonuçta hayatımızı kurtardı."

~YENİ YAŞAM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin