5.BÖLÜM (ASLA KORKMA)

86 21 2
                                    

CAİSE

Az önce ne olmuştu ? gerçekten bunlar oluyor muydu ? Tanrım. Roziye de kızamıyorum. ama nasıl ? ne zaman ? neden ? offf ne yapacağım ? hiçbir fikrim yoktu. Ben şaşkınlıktan hiçbir şey düşünemezken rozi konuşamaya başladı.

"günaydın gençler. Bu Derek yeni öğrenci."

yok artık. ikinci bir şok daha. oradan çığlık atarak kaçsam her şey sona erer mi acaba ? ben Derek'e çok kızgın ve korkak bakışlarla bakarken o gayet her şey normalmiş gibi duruyordu.

" merhaba ben yeni öğrenci Derek. tanıştığımıza memnum oldum." diyerek elini uzattı. pişkin pişkin sırıtıyor bir de korkunç yaratık. hiçbir şeyi algılayamıyordum. sadece boş boş bakamakla yetiniyordum.

"cas..casie. heeeyy. beni duyuyor musun ?"

"kız şoka girdi galiba rozi. casie iyi misin ?" diye dürten Sarah'dan sonra kendime geldim. Derek'in elini hava da bırakarak Rozi'nin kolundan çektim.

"Yürü. Konuşmamız gerek hemen." rozi şaşırmıştı bu tavrıma.

"tamam sakin ol."

Rozinin ardından Sarah'da geldi. Ve konuşmaya başladım.

"rozi sen delirdin mi? kim bu ? nerede tanıştın ? çabuk konuş."

Rozi güldü.

"istediğim sorudan başlayabilir miyim ?" sonra şaşkınlıkla devam etti. Biz gece kulübünde tanıştık. çok tatlı ve kibar biri. beni taciz eden bir sapıktan kurtardı ve sonra eve bıraktı.

"ne ? tanımadığın adamın arabasına mı bindin ? ya kaçırıp, tecavüz edip sonra da organ mafyasına satsaydı seni ?"

"eh yuh sarah az abartmadın mı ? neyse bir şey olmadı yani dün de onunlaydım. biraz takıldık. gezdik,eğlendik filan işte. ve evet ölmedim hala." gülüyordu. Ama bir vampir olduğunu bilse bu kadar mutlu olamazdı tabi.

"tamam. doğru biraz abartmış olabilirim. ee dün neler yaptınız?"

Tam Rozi söze giriyordu ki ben hemen araya girdim. "onunla çıkamazsın Rozi. olmaz. İzin vermiyorum."

"Allah Allah. senden izin istediğimi hatırlamıyorum. Hem neden çıkamaz mışım bakim yoksa sen mi hoşlandın ? "

" Ne ? yok artık. tamam çok yakışıklı ve bayağı da seksi olabilir. aynı zaman da gözleri büyüleyici ve kokusu da çok çekici olabilir."

kızların şaşkınlıkla bana baktığını fark edince konuyu değiştirdim.

"yani demek istediğim. çıkamazsın çünkü.." sarah ve rozi aynı anda.

"çünkü ? "

"çünkü senin sevgilin var".

Evet bu çok mantıklıydı.

"senin kötü mötü de olsa bir sevgilin var. uzun zamandır çıkıyorsun yazık çocuğa dimi yani. hem bu kim tanımıyoruz ki. kimin nesi yani dimi Sarah."

Sarah bir umut kurtarır umuduyla topu ona atmıştım ama umduğum gibi olmadı tabi.

"tabi doğru ama tanışırlar yani. hem Roziyi Andy aldattı sonuçta. bence doğru yoldasın kardeşim böyle devam et." ayy bir de sırtını sıvazlıyor kızın ya.

"Sarah, aşk sende beyin yakıyor galiba. Hayır bu çocuk olmaz dedim."

rozi çok sinirlenmişti.

"sana sormadım cas. istediğini söyle. Biz çıkıyoruz. insanları yargılayarak laf söyleme onlara ayrıca. neyse ben yanına gidiyorum şimdi. zaten niye böyle yaptın anlamışta değilim."

~YENİ YAŞAM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin