1950
DANİEL
10 Yaşında küçük bir çocuktum. Bir köşe de büyü güçlerimi yeni yeni öğrenmeye çalışırken biraz ileride çocukların oyun oynadıklarını gördüm.
Bende onlarla oynamak için yanlarına gittim. top oynuyorlardı. Top, çocuğun bacağından sekip yanlışlıkla üstüme geldi. Ani bir refleksle onu tuttum.
"Merhaba ben Daniel. bende sizinle oynayabilir miyim ?"
Benden 2,3 yaş daha büyük olan Matt isimli bir çocuk bana doğru gelerek konuşmaya başladı.
"kim olduğunu biliyoruz ucube. Bizimle oynayamazsın. Git buradan."
diyerek elimdeki topu aldı. Ben çok üzülmüştüm. Beni neden istemiyorlardı. Onlara ne yapmıştım ki.
"neden ? Yanlış bir şey mi yaptım ?"
"Evet. Sen ve ailen çok tuhafsınız. burada istenmiyorsunuz. o yüzden defol git" diyerek beni yere ittti. Ardından arkadaşlarıyla kahkaha attı.
Ben ise çok öfkelenmiştim. İstemsiz bir şekilde elimden büyü topu yapıp onu karşı duvara uçurdum. Tüm arkadaşları korku ve öfkeyle karışık baktından sonra bana saldırdılar.
"seni pis ucube. Gününü göreceksin."
Ellerimle yüzümü kapattım. tam dayak yiyeceğimi düşünürken Derek önüme geçti.
"Bu kadar yeter çocuklar."
"Sende kimsin be ?"
"Çekil önümüzden yoksa seni de döveriz."
Derek sadece kahkaha attı. İşaret parmağını bir sağa bir sola sallayarak
"nıç nıç nıç.. çok ayıp çocuklar. Tanımadığınız insanlarla uğraşmamalısınız." dedi.
Ardından çocukların gözlerine bakarak "şimdi hepiniz korkak bir tavuksunuz ve gıdaklayarak buradan gidin" dedi.
çocuklar adeta hipnotize olmuş gibi dediğini yaptılar. Beni yerden kaldırdı ve birbirimize bakarak gülüştük.
"Bana yardım ettiğiniz için teşekkür ederim bayım.Aslında tek başıma halledebilirdim de gücümü kullanmam yasak."
saçımı sıvazlayarak gülümsedi.
"Bundan eminim yakışıklı. Ama büyü gücünü kimseye göstermemelisin. yoksa az önce ki gibi cahil insanlar sana zarar verebilir."
"Haklısınız Bayım.Benden neden korkmadınız ? yoksa sizde mi büyücüsünüz ? "
"Hayır. Ben daha farklı bir şeyim diyelim.Ben Derek bu arada." elini uzattı.
Bende elimi uzatarak "bende Daniel" dedim.
"tanıştığımıza çok memnun oldu yakışıklı."
Diyerek elimi sıktı ve beni eve bıraktı. Derek ve ben kısa zamanda abi kardeş gibi olmuştuk. İki, üç yılda bir kasabaya gelip ,oyuncaklar getirip benimle oyunlar oynuyordu.
15-16 yaşlarıma gelince de bana kız tavlama yöntemlerini gösteriyordu. Onun için kız tavlamak nefes almak kadar basit ve kolaydı.
Genelde iki kız yanına alır eğer ben kız bulamazsam birini etkisi altına alıp kız arkadaşım yapardı.
Kısa sürede gerçek iki kardeş gibi olmuştuk. şehrin altını üstüne getirip yeyip,içip, eğleniyorduk. Her şey çok iyi giderken bir gün ailem onunla görüşmemi yasakladı. telaşla eşyalarını topluyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~YENİ YAŞAM~
VampireO hiçbir şeyden habersiz mutlu ve basit yaşayan bir kızdı. Ta ki kasabaya gelen yabancılarla tanışana kadar. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak ve gizemli bir maceraya atılarak kim olduğunu bulucak tı. Sadece sıradan bir kızın sıradan olmayan b...