DANİEL
Derek'ten dolayı çok sinirli bir şekilde Victor'un yanına gittiğimde asistanı odasında olmadığını ve laboratuvarda olduğunu söyledi. Asistan ne kadar aşağı inmenin yasak olduğunu söylese de onu dinlemeden laboratuvara indim. Victor, kurtadamları güçlendirebilecek bir tür kan testleri yapıyordu yine.
"teklifini kabul ediyorum."
beni görünce asistanına git işareti yaptı ve elindeki deney tüpünü bırakarak yanıma doğru geldi.
"hangisini kabul ediyorsun ?"
"tabikide Derek ve diğerlerini öldürme olanı. Casie'e asla zarar gelmeyecek ama asla."
victor elindeki eldivenleri çıkartırken gülümseyerek konuşmaya başladı.
"hımm. Kabul. Yalnız şunu unutma kız artık tamamen bizim gözetimimizde olacak ve bir daha asla buradan gitmeyecek. bu konuda anlaşalım önce."
"Kabul ediyorum. yeter ki Derek'in ölmesini sağla."
CAİSE
Annemden bir açıklama bekler bir şekilde kollarımı birbirine bağlayarak beklemeye başladım.annem sanki hiçbir şey olmuyormuş gibi davranıyordu.
"erken gelmişsin cas. bende eve bir şeyler almak için dışarı gitmiştim" diyerek elindeki poşetleri gösterdi.
"araba kimin peki ? o adam kim mesela ? "
" o adam şey.. bir arkadaşın kocası. Bana acıdı ve yardım etti bu kadar."
"tamam ama ben.." sözümü yarıda kesti.
"sorgun bittiyse içeri girebilir miyim ? malum poşetler biraz ağırda. yardım eden de yok zaten."
"afedersin. ama bu konu tam kapanmadı haberin olsun yani."
Akşam olmuştu. Annemle abim nefret ettiğim bir diziyi izlerken bende odamda takılıp internete girmek için yukarı kata çıktım.
tam üstümü çıkartacakken köşedeki armut koltukta oturan Derek'i fark edince istemsiz çığlık attım. Derek hızla yanıma gelerek ağzımı kapadı. annem aşağıdan bana seslendi.
"casie iyi misin ?" kapıya gelen ayak seslerini duyduğumda panikleyerek kapıya gittim. hafifçe araladım.
"evet ben iyiyim. sadece bir örümcek gördüm hepsi bu. "
yalancıktan bir gülücük attım.
"ödümü kopardın casie. düştün sandım."
"ha yok bişe. zaten birazdan uyucam ben iyi geceler"
kapıyı suratına kapadım. arkamı döndüğümde Derek, yatağıma uzanmış sütyenimi sallıyordu. biraz utanmış birazda kızmış bir şekilde
"ver şunu bana. ne yaptığını sanıyorsun yine ? niye geldin ?" dedim.
"seni götürmeye geldim. bu iş çok uzadı ve sıkılmaya başladım artık. "
"seninle gelmiyorum."
doğaüstü hızıyla yanıma kadar geldi. bunu yapması gerçekten korkutuyor. Saçımı yüzümden kibar, okşarcasına çekerken cümlesini o muhteşem gözleriyle bakarak kurdu.
"neden bu kadar direniyorsun ? seni anlamıyorum. sonsuz bir hayatın olacak. asla yaşlanmayacaksın. ölmeyeceksin tabi kazıklardan uzak durursan. Ama sen aptal insan duygularına bağlı olmayı seçiyorsun. neden ?"
"neden mi ? eğer duygularım, insanlığım olmazsa bir canavardan farkım kalmazdı. senin gibi. seni bilmem ama hayatımı, sevdiklerimi ve en önemlisi kim olduğumu çok önemsiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~YENİ YAŞAM~
VampireO hiçbir şeyden habersiz mutlu ve basit yaşayan bir kızdı. Ta ki kasabaya gelen yabancılarla tanışana kadar. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak ve gizemli bir maceraya atılarak kim olduğunu bulucak tı. Sadece sıradan bir kızın sıradan olmayan b...