Kardeşimin dürtüklemesiyle o güzel uykumdan uyandım.
-Ne var Kerem ya of ne güzel uyuyodum.
-Abla yemek yiyeceğiz annem çağırıyor.
-Tamam geliyorum .
Yatağımdan kalkıp lavaboya gittim . Mutfağa girdiğimde herkes oturmuştu.
-Elif kızım sen uyuyormuydun?
-Evet .
Yemek faslı da bittikten sonra babamın televizyon karşısında çay keyfi başlamıştı.Annem hemen babama beni şikayet etmeye başlamıştı.
-Ya Metin senin bu kızın bütün gün bilgisayarın başından kalkmıyor.Araştırma yapıyormuş hanfendi.
-Hayrola ne araştırmasıymış bu?
-Ne olacak hani bu aşık ya minho'mudur nedir ha işte onu araştırıyo bilmem ne saçma sapan işler.
-Yav hanım bırak araştırsın sonuçta yaz tatili değil mi istediğini yapsın.
Hemen cebimden not kağıdığımı çıkarıp konuya girdim.
-Baba ben diyorum ki artık 20 yaşına geldim beni bi Kore'ye yollasanız diyorum .Ben her şeyi araştırdım hepsi burada yazıyor.
Annem , lafa karışmasa olmaz , hemen bana karşı çıktı.
-Hayatta olmaz ben yollamam seni elin gavurunun ülkesine . Böcek yiyo kızım onlar bırak sen onları .
Babam kağıdı şöyle bir inceledikten sonra :
-Aslında Elif bunu ne zamandır istiyordu hem 20 yaşında artık fiyatlarda uygunmuş tamam kızım gidebilirsin izin veriyorum.
Kalbim yerinden çıkacaktı nefes alış verişlerim hızlandı ve çığlığı bastım.Mutluluk hormonlarım son dozda salgılanıyordu sanırım.
-Babacım çok teşekkür ederim çok teşekkür ederim gerçekten çok teşekkür ederim.
-Kızım tamam sakin ol .
Annem hala karşı çıkıyordu.
-Yav ne yapacak o orada nasıl gidecek kız başına ey allahım yarabbim.
-Hanım kız 20 yaşında artık bir şeyleri biz olmadan kendi başına da yapmayı öğrenmeli değil mi?
-İyi hadi madem öyle diyorsun günah benden gitti.
Kalbim hala deli gibi atıyordu o kadar mutluydum ki utanmasam balkondan herkese duyuracaktım bu mutlu haberi.Bi koşu odama gidip laptopumu getirdim.
-Baba hadi hemen uçak biletleri, kalacak yer vs. ayarlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Engeller
Hayran KurguKilometrelerce ötede, ünlü , genç , yakışıklı bir oyuncu Lee Minho ve sıradan bir kız olan Elif.Bu ikisinin birbirine aşık olabileceğini kimse bilmiyordu, onlar bile!Karşılarına çıkan engeller onları zorlasa da birbirlerini asla bırakmadılar.Bu imka...