gespot
Ik ben als een van de eerste wakker. Alleen Lauren, jason en miles zijn al wakker. Gelukkig slaapt Zayn nog, dan heb ik daar even geen last van. 'Hey Willow, ga je mee ontbijten we hebben allemaal honger en we gaan niet op de rest wachten.' Lauren staat op en loopt naar de deuropening. 'Ja is goed' zeg ik en ik loop achter haar aan. Jason en Miles lopen ook mee. We lopen de eetzaal in en er staan verschillende tafeltjes en een grote tafel helemaal achteraan, daar staat het eten op. Ik loop naar achteren en pak een bord. Er is zoveel eten dat ik het moeilijk vind om te kiezen. Ik pak een croissantje een broodje en wat sinaasappelsap. Ik wil teruglopen maar dan denk ik aan Archer. Ik heb een vest aan met diepe zakken dus gelukkig kunnen daar wel een paar broodjes in. Het drinken zal ik later moeten halen. Ik ga aan een tafel zitten en begin aan mijn ontbijt. Even later komt Lauren naast me zitten. 'Lekkere broodjes hebben ze hier hé. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in deze reis maar het ontbijt is wel een pluspuntje. Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben die er tegenop ziet. 'Ja, ik ben heel benieuwd wat er op dat eiland te vinden is'. Lauren en ik raken al snel aan de praat en ik merk dat ze anders is dan de rest. We praten niet over hoeveel geld we hebben of hoeveel villa's we wel niet hebben, ze heeft echt aandacht voor mij en ik voor haar. Ik ben blij dat Lauren mee is gegaan, nu heb ik iemand om mee op te trekken. Dan voel ik de broodjes in mijn zak, 'Ik moet even naar de wc'. Zeg ik en ik loop de zaal uit. Ik hoop dat Archer nog steeds op dezelfde plek als gisteren zit, het enige risico is dat het aan de andere kant van het schip is en daar horen we eigenlijk niet te komen. Ik loop achter de kisten langs en opeens hoor ik iemand aankomen. Snel duik ik achter een kist en de man loopt voorbij. Gelukkig, hij had me bijna gezien. Archer zit er nog steeds en daar ben ik blij om, want anders had ik het hele schip moeten doorzoeken. Ik kom voorzichtig dichterbij en gooi dan de zak met broodjes en een flesje water naar ze toe. Ik probeer zo snel mogelijk weg te komen maar Archer heeft me al gezien. 'Willow, wacht!' maar ik ren snel door, shit nu weet hij dat ik het ben. Ik probeer er niet meer aan te denken, misschien zal Archer het ook wel vergeten. 'Willow wat doe jij hier?'. Geschrokken draai ik me om, achter me staat Zayn met een verbaasde uitdrukking om zijn gezicht. 'O, eh ik dacht dat ik iemand zag maar het was niets.' 'O, oke.' 'Zayn lijkt het niet helemaal te vertrouwen dus ik loop naar hem toe pak zijn hand en zeg 'Kom je dan gaan we ontbijten.' 'Zayn is gelijk afgeleid en loopt met me mee naar de eetzaal. 'Verschrikkelijk dat ik zo zijn vertrouwen moet winnen. Als we in de eetzaal zijn loop ik snel naar Lauren toe. Gelukkig vraagt ze niet waarom het zo lang duurde. Ze heeft genoeg verhalen te vertellen over haar ouders die in een dierentuin werken. Daar ben ik blij mee want ik kan wel wat afleiding gebruiken.
aNtrJBfjGjVaS�'w
JE LEEST
Forsake
AdventureDe Wereld is in oorlog, een grote oorlog. Overal lopen gewapende soldaten en het is nergens meer veilig. behalve op een erg moeilijk bereikbaar eiland. Toch is het de rijke mensen gelukt om een boot naar het eiland te sturen, maar dit vinden de arme...