3. BÖLÜM

243 15 8
                                    

Shahrukh Aamir ile Salman'ın yanına gidecekken Saif bağırarak odalarına gelmişti.

"Ne oldu Saif?"

"Kareenaa...Kareena'nın yerini bulduk."

Herkes odalarından çıkmıştı. 

"Neredeymiş?" dedi Aamir. Kareena'yı kardeşi gibi severdi.

"Buraya çok yakın bir yerde."

"Hemen gidelim." dedi Katrina. Yola çıktılar.

.................................................

Tutulduğu yere geldiklerinde lüks bir evdi. Ev görünümlü suçluların olduğu yer diyelim biz ona.

"Hemen bir ekip dağılsın." dedi Ashfaak komutan.

"Aamir,Kajol,Katrina,Shahrukh,Asin ve Salman.  Dağılın."

Aamir Katrina ile birlikte arka tarafı kontrol ediyordu. 

"Hep böyle erkeklere karşı ön yargılı mısın?"

Sorduğu soruyla arkasını döndü.

"Seni ilgilendirmez."

O anda bir şey oldu. İçeriden silah sesi geldi. Shahrukh ve Kajol içerideydi.

Ashfaak komutan herkesi dağıtmıştı. Kajol ve Shahrukh içerideydi. Yanlarında ekipten bir kaç kişi de vardı. Biraz tehlikeli bir yer gibi gözüküyordu.

"Şurada bir kapı var." dedi ekipten biri. Kajol açmaya yöneleceği zaman onu durdurup Shahrukh açtım

"Ne yaptığının farkında mısın sen?Bu çok tehlikeli."

"Beni korumana gerek yok Shahrukh.(VİDEOYU İZLEYİN.PRİYANKAYI KAJOL OLARAK GÖRÜN.)

Shahrukh kavgayı bitirdikten sonra tüm ekip içeri girmişti. Katrina direk Kajol'un yanına gitmişti.

"Kareena'yı buldunuz mu?"

"Shahrukh Kajol-"

"Katrina ben Kajol'u da düşünüyorum. Şimdi önceliğimiz Kareena."

"Burada bir alt geçit var."

Hepsi oraya doğru koşmuştu. İlk önce ekipten birkaç kişi inmişti kontrol için. 

"Kareena burada."

Birkaç saniye sonra Kareena'yı çıkardılar. Gelip hepsine sarılmıştı.

"Binada bomba var çıkmamız gerekiyor." dedi Kareena. O anda hepsinin telefonu çalmıştı.

"Kareena'yı buldunuz. Tebrikler. Şimdi de sıra bombayı bulmanızda.5 dakika içinde bombayı bulamazsanız...bumm...Ha bu arada Kajol'u de götürüyorum ne olur ne olmaz. Hahahaha."

Direk Kajol'un olduğu yere döndü Shahrukh. Yoktu.

"KAHRETSİN."

"Sadece 5 dakikamız var. Bombayı bence hemen bulmalıyız." dedi Aamir. 

"Herkes dağılsın. Sadece 5 dakikamız olduğunu unutmayın." dedi Salman.

............................................ 

"Ekip haberler ne?"

Herkesten temiz cevabını aldılar. Bir tek Aamir ve Katrina kalmıştı.

"Aamir sizde durum ne?"

"Biz bombayı bulduk. 30 saniye kalmış."

"Bombayı imha edin hemen."

Aamir ve Katrina bombanın başındalardı.

"30 Saniye kaldı. Ne yapacağız?"

"Bilmiyorum. Yardım istesek bile çok az zamanımız var."

Aamir RAW'a ilk girdiği zamanlarda verdikler bir programı hatırlamıştı. Bombalar hakkında.

"Ben bu bomba hakkında bir şeyler biliyor olabilirim?"

"Ne duruyorsun o zaman imha etsene?" (ne duruyorsuunnn helva yapsanaa helva yapsanaa helva yapsanaaa :D pardon bunu yapmasam olmazdı :D\Yazar notu)

Cebimdeki çakıyı çıkartıp bombayı inceledi. 20 saniye kalmıştı. Bunda her renk kablo vardı. Hatırladığı kadarıyla sarı kabloyu kesmesi gerekiyordu. Aamir bombayı inceleyip keserken 10 saniye kalmıştı. Kabloyu kestiği halde bomba durmamıştı.

"Neden durmadı?"

"Bi-bilmiyorum."

Sayaç iyice azalmıştı. 10,9.8.7.6.5.4.3.2.1.....

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin