2.SEZON 42. BÖLÜM

36 6 0
                                    

SON 8 BÖLÜM...MULTİYİ EKİP OLARAK GÖREBİLİRSİNİZ...

Leela annesini görünce direk olarak kollarına gitmişti.Ama Kajol'un elinde bavul dışında bir de bebek puseti vardı.Herkesin bakışları ona dönmüştü.

"Kajol?" 

İlk konuşan Katrina olmuştu.Direk gidip arkadaşına sarılmıştı.Kajol'un gözünden bir yaş süzülmüştü.

"Bu ne?" dedi Katrina puseti işaret ederek.Kajol gülümseyip pusetten oğlunu çıkarmıştı.Katrina hemen Shahrukh'un oğlu olduğunu anlamıştı çünkü çocuk aynı Shahrukh'a benziyordu.Katrina gülümsemişti.

"Adı ne?" dedi Katrina.Shahrukh o tarafa bakmıyordu.

"Aryan." dedi Kajol.Katrina Aryan'ı kucağına alıp oturdukları yere kadar götürmüştü.Shahrukh'un gözü bir an Aryan'a kaydı ama bakışları tekrar yere çevrilmişti.Ekiptekiler Katrina gibi hemen onun oğlu olduğunu anlamışlardı.

"Buranın havası kaçtı.Ben odama gidiyorum." dedi Shahrukh.Leela kardeşi ile ilgileniyordu.

"Anne.Ben şimdi abla mı oldum?" dedi Leela.Kajol gülümseyip iki çocuğunun yanına eğildi.

"Evet kızım.Abla oldun." dedi Kajol.

"Kajol.Bu bebek..." dedi Aamir.Kajol ona merakla bakmıştı.Aslında ne demeye çalıştığını anlamıştı.

"Shahrukh'tan.Aryan tam 2 yaşında." dedi Kajol.

"Nasıl?" dedi Katrina.

Kajol babasının yaptığı her şeyi onlara anlatmıştı.

"Bebek önce Kuljit'ten sanmıştım.Zaten balayından döner dönmez babam beni kaçırdı.O iğne de hafızamı kaybetmemi sağladı.Kuljit öldükten sonra babası bana her şeyi anlattı. Birkaç ay sonra da Aryan doğdu.Şansımıza annesinde Kuljit'in bir tutam saç teli vardı.DNA testi yaptırdığımda babasının Kuljit olmadığını öğrendim."

Shahrukh da gizliden onları dinlemişti.Duyduğu şeyler karşısında gülmesini tutamamıştı.Bir oğlu olmuştu.Direk yanlarına gitmişti.Oğlunu kucağına dikkatlice alıp Kajol'e yandan baktı ve odasına gitti.Kajol tepkisine kahkaha atmamak için zor duruyordu.

***************

Imran elinde çiçekerle bir anda Alia'nın karşısında dikilmişti.

"Alia.Benimle çıkar mısın?"

Alia bir an afalladı.

"Ne?" dedi Imran'a doğru.Imran ayağını yere vurdu.

"O kadar prova yapmıştım ya.Hepsi gitti."

Alia kahkaha atıp elindeki çiçekleri almıştı.

"Imran.Benim biraz düşünmeye ihtiyacım var."

"Neyi düşüneceksin Alia?Onunla ilişkiye girmeyi mi?"

Arkadan gelen ses ile ikisi de o tarafa dönmüştü.Shahid gelmişti.Alia direk oradan uzaklaşmıştı.Shahid de sinirle oradan ayrılmıştı.

"Ben buraya yaptıklarım için özür dilemeye gelmiştim.Ama siz benim içimdeki alevi daha da körüklediniz.Hepiniz göreceksiniz." deyip ayrıldı.

Aamir'ler de eve gittiklerinde annesinin evlerinde olduklarını gördü.Yanında da bir çift vardı.Evi gezdiriyordu ve evin içi bomboştu.Aamir annesinin ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştı.Bir süre onlarla yaşamışlardı ama annesinin Katrina'ya laf sokmaları sonucunda dayanamayıp ayrılmışlardı.

"Anne.Ne yapıyorsun sen?" diye sordu sakince.Annesi de gülerek onlara döndü.

"Evinizi sattım oğlum."

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin