4. BÖLÜM

202 16 1
                                    


Gelen sarsıntı ile hepsi sallanmıştı. O anda Shahrukh aklına gelen şey ile gözlerini büyüttü.

 O anda Shahrukh aklına gelen şey ile gözlerini büyüttü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Aamir ve Katrina bombanın başındaydı."

Görüşü bulanıklaşmaya başlamıştı.

"Shahrukh?"

Gelen sesle arkasını döndüm. Aamir'di. Yüzü yara içindeydi. Ayakta zor duruyordu.

"Aamir. İyi misin?"

"Ben iyiyim de..."

"Katrina nerede?" dedi Asin.

"O şey-"

"Ne?"

"Baygındı."

Onları söyledikten sonra Aamir yere yığıldı. Koşarak Katrina'nın yanına gitti Shahrukh. Bombanın olduğu yere gittiğinde dumandan hiçbir yer görünmüyordu.

"Katrina?"

Seslendiği halde ses gelmemişti. Daha güçlü bağırdı. O anda bir öksürük sesi geldi.

"Bu-burdayım." dedi güçsüz bir sesle. Sislerden etrafı zor görüyordu Shahrukh. Gri dumanların içinde siyah bir şey dikkat çekiyordu. Direk oraya gitti. Aamir'den daha beter bir haldeydi. Kucağına alıp direk oradan çıkardı. Çıkardığında öten bir şey dikkatini çekti. Yan tarafına bakınca bir bomba daha olduğunu görmüştü. Yok artık diye geçirdi içinden. 1 dakikası kalmıştı.

"Salman herkes dışarı çıksın.  Bir bomba daha var."

"Anlaşıldı."

Katrina'yı dışarı çıkardı. Dışarıda 3 tane ambulans vardı. İçlerine baktığında Aamir ve Kajol'u gördü. İkisine de oksijen maskesi takılıydı. Katrina'yı görevlilere verip Kajol'un yanına gitti.

.................................................................................

Hastaneye gelmişlerdi. Kajol, Aamir ve Katrina'nın durumu çok ağırdı. Hemen ameliyata almışlardı. Katrina'nın yanıkları olduğu için iyileşmesi baya zaman alabilirmiş. Aamir bombanın tam başında olduğu halde ona bir şey olmamıştı. Kajol'u de son anda yetiştirmişlerdi. Kurşun biraz daha içinde kalsaymış ölüm tehlikesi olabilirmiş. Kajol uyanmıştı. Direk yanına girdik.

"İyi misin Kajol?"

"İyiyim Shahrukh." deyip gülümsedi.

"Kim yapmış buldunuz mu?"

"Hayır bulamadık. Arıyoruz."

"Aamir ve Katrina nasıl?"

"Hala baygınlar." dedi Salman. O anda Salman'ın telefonu çaldı. Bir süre dinledikten sonra tamam deyip kapattı.

"Shahrukh bir dışarı gelsene."

Salman ile dışarı çıktım.

"Ne oldu?"

"Yapanları bulmuşlar. Uyuşturucu mafyası işini bozduğumuz için saldırmış."

"Ekibi topla gidiyoruz.(VİDEOYU İZLEYİN.)

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin