2. SEZON 36.BÖLÜM

59 6 0
                                    

BU BÖLÜM İÇİN elfin_kutlay14 e TEŞEKKÜRLER :)

Elifsu ve Seda Hindistana'a ekibe sürpriz yapmaya gelmişlerdi.Ama ne kızlar ne erkekler merkezde yoktular.Komutanın yanına gitmeye karar vermişlerdi.Kapıyı çalıp içeri geldiler.Komutan ekipten birilerinin geldiğini düşünmüştü ama tanımadığı iki kız vardı kapıda.

"Siz kimsiniz?" dedi kızlara.

"Şey...biz ekiptekileri soracaktık ama..."

"Kızları diyorsanız buradan ayrıldılar.Erkekler de peşlerinden gitti."

"Nereye gittiler?" dedi Seda.

"Nereye gittilerse gittiler.Umrumda değil."

Seda kendini tutuyordu ama Elifsu tutamayacakmış gibi görünüyordu.Seda Elifsu'yu dışarı çıkarınca Kareena'yı gördüler.Kareena'dan olayları ve Pakistan'a gittiklerini öğrendiler ve yola çıktılar.

Erkekler de bitik haldeydiler.Hiçbiri onları affetmemişti.(VİDEOYU TÜM EKİP OLARAK GÖRÜN.)

Asin yerde baygın yatıyordu.Katrina Asin'i öyle görünce paniklendi.Eli ayağı titriyordu.Telefonunu eline aldı ve ekipteki kızları teker teker aradı.

Elifsu ve Seda da Pakistan tren istasyonuna gelmişlerdi.

"Komutandan lafı zorla aldık valla.Kareena olmasaydı öğrenemeyecektik." dedi Elifsu.

"Haklısın,ama şimdi ne yapacağımızı biliyoruz." dedi Seda.

"Aynen öyle.O zaman ben Varun abiyi arıyorum." dedi Elifsu ve Varunu aradı.Anında açmıştı.

"Alo?"

"Merhaba Varun abi.Nasılsın?"

Varun önce kimin aradığını anlayamamıştı sonra Elifsu olduğunu anlamıştı.

"İyiyim Elifsu sen?"

"İyiyim sağol teşekkürler.Ya biz size süpriz yaptık şuan Pakistan'dayız."

"Terminalde misiniz?"

"Yok şu Tren İstasyo'nunda..Evet aynen öyle."

"Tamam ben sizi almaya geliyorum."

"Hayır hiç gerek yok zahmet etmeyin biz geliriz.A-ama Varun abi-- Alo?"

Varun telefonu kapatınca Elifsu Seda'ya döndü.

"Telefonu kapadı."

"Tamam bekleyelim o zaman." dedi Seda ve bir banka oturdular.

***********

Uzun süre beklemelerinin ardından ekip karavanla birlikte geldi.Kızlar karavana bindiler.İkisininde gözüne takılan ilk şey,erkeklerin bakımlarını ihmal etmeleriydi.Seda şoförün kulağına

''En yakın alışveriş merkezine lütfen'' dedi.Elif gülmemek için zor tutuyordu.Alışveriş merkezine geldiklerinde ekip onlara hayretle bakıyordu.İkisi de aynı anda 

''Kızları geri kazanmak istiyorsanız bizi takip edin'' dediler.Erkekler hiçbirşey anlamamışlardı.İçeri girdiklerinde Elifsu Seda'nın kulağına

''Sen Shahrukh ve Aamir' i al,ben Salman ve Varun'u hallederim'' dedi Seda gülerek ''Okey'' dedi.Erkeklerin başı beladaydı.

******

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin